gizmo666
Legacy Member
schep zei:bij den apotheker hebt ge zo van die fleskes met zo'n buiske aan, ge kunt da vgl met zo'n fleske voor kruipolie ed.
ge steekt da buiske in uwe gips en ge spuit eens en dan zijt ge van de jeuk vanaf.
en idd, niet in liggen peuteren met breinaalden etc, kans of infecties etc
btw, wa hebt ge gedaan?![]()
mijn grootvader zit hier met een gebroken voet en hij heeft zo'n flesje met buisje meegekregen in het ziekenhuis


