Archief - jeuk bij gips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d2itemnet

Legacy Member
keb mr 1 hand om te typen dus kga et kort houden,
wie weet iets tegen jeuk in gips. Tis Mmn linkerpols

Time

Legacy Member
Dunno of dat bij uw armen ook geldt, maar bij benen kan dat gevaarlijk zijn. Vlees dat brozer wordt, gebeurt al eens dat ge dan met die naald recht in uw vlees zit. Opletten.:p

stijn87

Legacy Member
bekaertpj zei:
Neem dan maar een metalen. Kheb vroeger voorgehad dat de lat kraakte en hij bleef vastzitten in mijn plaaster.

haha, die dokter zal ook hebben gedacht van "wat een onnozelaar"

schep

Legacy Member
bij den apotheker hebt ge zo van die fleskes met zo'n buiske aan, ge kunt da vgl met zo'n fleske voor kruipolie ed.

ge steekt da buiske in uwe gips en ge spuit eens en dan zijt ge van de jeuk vanaf.

en idd, niet in liggen peuteren met breinaalden etc, kans of infecties etc


btw, wa hebt ge gedaan? :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik zat er altijd met men lat onder toen ik x aantal jaar terug men pols gebroke had :p

indien het enkel ne breuk is kannet gin kwaad wsl om te krabben met voorwerpen maar als ge idd geopereerd zijt zou ik toch oppassen :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Als het een breuk is kunde gewoon met iets krabben, als het geopereerd is geweest zou ik er af blijven.

EternalSilence

Legacy Member
breinaalden, houten lat, ...

maar ik zou niet teveel krabben, ik zelf zat 2 jaar geleden in een plaaster voor 2maanden, nooit echt veel last van gehad, van dat gejeuk.
maar het wel zo een 'soepele plaaster'
is speciaal gemaakt voor bij legiment scheren ofzo.
zodat je je boet nog kunt bewegen enzo

d2itemnet

Legacy Member
uitgegletst uit tram en mij nog vastgegrepen en hand tegen ijzeren bar geslagen. Er is stukje van m'n hand en ze hebben me gisterten geopereerd en er pinnen ingezet.. sry vo slecht typen, 1 hand sux

Oldskooler

Legacy Member
d2itemnet zei:
uitgegletst uit tram en mij nog vastgegrepen en hand tegen ijzeren bar geslagen. Er is stukje van m'n hand en ze hebben me gisterten geopereerd en er pinnen ingezet.. sry vo slecht typen, 1 hand sux

lol, uw avatar past er wel bij
:D:D:D

Wat hij ook met zijn hand doet.

kil911ler

Legacy Member
Mij hebben ze altijd afgeraden op breinaalden te gebruiken, je kan zo ee wondje maken en het zou kunnen verergeren enzo...

Mij gaven ze dan als tip om een haardroger te gebruiken (ma kzin nie zot), dus blies ik zo hard mogelijk tegen m'n gips zodat de warmte erdoor kwam en dat hielp :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan