Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nonkel wulle

Legacy Member
waffel zei:
Anderlecht :bow: Zelfs een niet voetballiefhebber zou hier de volle 90 minuten volgehouden hebben om te kijken. (6-0)

Was inderdaad straffe match. Het kon evengoed 10-0 geweest zijn.:')

SeppeSeppe

Legacy Member
waffel zei:
Anderlecht :bow: Zelfs een niet voetballiefhebber zou hier de volle 90 minuten volgehouden hebben om te kijken. (6-0)

hela, mij daar niet in betrekken, he. 90 min van mijn leven verspillen aan mannen achter een balleke te zien lopen... no way.
dan verspil ik ze liever hier op 9lives, waar de threads regelmatig epic zijn en de mods streng maar rechtvaardig. (als dat gene mooie reclame zin is, dan weet ik het ook niet meer)

waffel

Legacy Member
SeppeSeppe zei:
hela, mij daar niet in betrekken, he. 90 min van mijn leven verspillen aan mannen achter een balleke te zien lopen... no way.
dan verspil ik ze liever hier op 9lives, waar de threads regelmatig epic zijn en de mods streng maar rechtvaardig. (als dat gene mooie reclame zin is, dan weet ik het ook niet meer)

Je weet wel wat ik bedoelde met dat te zeggen, dat het alles behalve saai was.

SeppeSeppe

Legacy Member
waffel zei:
Je weet wel wat ik bedoelde met dat te zeggen, dat het alles behalve saai was.

ja hoor, geen probleem. was gewoon weer eens de flauwe plezante.

OT: bron: GVA


Zaterdag om 17.15 uur mocht de politie uitrukken voor een bizar geval van verkeersagressie in de Turckstraat in Borgerhout.
Twee voertuigen reden tegelijkertijd de straat in, maar konden mekaar niet kruisen omdat de doorgang te smal was. Geen van beide chauffeurs wilde achteruit rijden om de andere door te laten.

Even later stapten ze uit. Eén van hen, een 45-jarige Antwerpenaar, wilde de andere te lijf gaan met een banjo die hij uit zijn kofferbak had gehaald. De andere bestuurder, een 22-jarige man uit Antwerpen, ontweek het snaarinstrument en deelde enkele rake klappen uit.

Een politieploeg moest tussenbeide komen. De veertiger had bij het gevecht enkele vuistslagen in het gezicht moeten incasseren en werd bloedend afgevoerd naar het Stuivenbergziekenhuis. De politie nam de banjo in beslag.

kijk se, dat is waarom ik van A'pen hou. Zulke dingen maak je nergens anders mee.

Ruben666

Legacy Member
ironhorn zei:
daarnet tijdens het lopen merkte ik dat de straat glad was onder mijn voeten, met als gevolg dat ik tijdens het lopen af en toe eens probeerde te schuiven

soms kan je toch plezier beleven aan de kleine dingen :)

:)

Put_met_keren

Legacy Member
Ik hoor mijn bovenbuur snurken tot hier.
Eer varken is er niks tegen. :)

Selderijstok

Legacy Member
De nieuwe simpsons ep, de tour guide is king julien uit madagascar :D

Stampertje

Legacy Member
net gezien dat scifi in het entertainment pakket van telenet zit. dat word deze avond meteen bestellen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan