nonkel wulle
Legacy Member
waffel zei:AnderlechtZelfs een niet voetballiefhebber zou hier de volle 90 minuten volgehouden hebben om te kijken. (6-0)
Was inderdaad straffe match. Het kon evengoed 10-0 geweest zijn.:')
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:AnderlechtZelfs een niet voetballiefhebber zou hier de volle 90 minuten volgehouden hebben om te kijken. (6-0)
Dr_Drew_ zei:Ikzelf draai van 22-24u, Lexic weet ik niet precies maar ik vermoed iets van 3u30-5u.
Flash Gent | Facebook

waffel zei:AnderlechtZelfs een niet voetballiefhebber zou hier de volle 90 minuten volgehouden hebben om te kijken. (6-0)
SeppeSeppe zei:hela, mij daar niet in betrekken, he. 90 min van mijn leven verspillen aan mannen achter een balleke te zien lopen... no way.
dan verspil ik ze liever hier op 9lives, waar de threads regelmatig epic zijn en de mods streng maar rechtvaardig. (als dat gene mooie reclame zin is, dan weet ik het ook niet meer)
waffel zei:Je weet wel wat ik bedoelde met dat te zeggen, dat het alles behalve saai was.
OT: bron: GVA
Zaterdag om 17.15 uur mocht de politie uitrukken voor een bizar geval van verkeersagressie in de Turckstraat in Borgerhout.
Twee voertuigen reden tegelijkertijd de straat in, maar konden mekaar niet kruisen omdat de doorgang te smal was. Geen van beide chauffeurs wilde achteruit rijden om de andere door te laten.
Even later stapten ze uit. Eén van hen, een 45-jarige Antwerpenaar, wilde de andere te lijf gaan met een banjo die hij uit zijn kofferbak had gehaald. De andere bestuurder, een 22-jarige man uit Antwerpen, ontweek het snaarinstrument en deelde enkele rake klappen uit.
Een politieploeg moest tussenbeide komen. De veertiger had bij het gevecht enkele vuistslagen in het gezicht moeten incasseren en werd bloedend afgevoerd naar het Stuivenbergziekenhuis. De politie nam de banjo in beslag.
ironhorn zei:daarnet tijdens het lopen merkte ik dat de straat glad was onder mijn voeten, met als gevolg dat ik tijdens het lopen af en toe eens probeerde te schuiven
soms kan je toch plezier beleven aan de kleine dingen![]()

Tof, ik wist niet dat gij smaak hadisj zei:
