Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het Braziliaans eten is lekker zeker? Ge zijt precies een dubbele kin aan het krijgen.dacuba zei:http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphoto..._377610378550_762638550_3769311_7893392_n.jpg
haha gisteren was pure fun

PSN:frageater16 zei:kstond deze morge op, dee de deur open en ik viel van menne sus.

Belgianbonzai zei:En waarom is dat een glimlach![]()
. Toen het zwart werd voor me ogen dacht ik: ik ga ff tege de deur leune en ik viel gwn na achter xpDr_Drew_ zei:

.Dr_Drew_ zei:
Dr_Drew_ zei:
)'K draai vooral dingen als Extrawelt, Gui Boratto, Ben Klock, Mike Mind, Dubfire, Oliver Huntemann, Marc Houle, Jori Hulkkonen en veel vanop Turbo.Skyscraper zei:Kunt ge uwe smaak is efkes omschrijven?![]()
Ofja, wat draait ge zoal?
Alé four tet & floating points is al heerlijk, maar de omschrijving van 't feestje elektro/minimal schrikt mij dan weer af.
Music you have in common includes Mount Kimbie, Moderat, Four Tet, The xx
.

Ikzelf draai van 22-24u, Lexic weet ik niet precies maar ik vermoed iets van 3u30-5u.Estrebian zei:Hoe laat moeten Lexic en jij draaien? Het ziet er wel interessant uit (behalve die electro dan)
