Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S.conceiçao7

Legacy Member
eindelijk approved 9liver. amai kheb daar nog veel moeten voor doen

Dennoman

Legacy Member
Close familielid dat in zeer snel tempo aan het genezen is van eierstokkanker mag volgende week zaterdag geopereerd worden. Haar artsen zijn enorm positief erover, waren er blijkbaar erg vroeg bij. Wat lastig is, aangezien die kanker blijkbaar niet of nauwelijks opspoorbaar is vooraleer ze zich echt begint te manifesteren.

Zalig hoe snel ze ervan geneest en zich nog best goed voelt ondanks de chemo. Hout vasthouden dat het zo blijft.

Jack-in-the-box

Legacy Member
TiZon zei:
Sandra,

My parrot is 2 years old. I don't have any pictures, but he looks like a typical parrot.

We are getting rid of him because my wife does not like him. My wife and I argue a lot, and the parrot seems to have picked up some of the things I have said and just shouts them at my wife when she walks by. I think the final straw was when the parrot called her a "stupid fat twat." She takes it personally, even though I tell her that she shouldn't be self-conscious just because a parrot thinks she is fat. Now I will admit that I trained it to say "nice cellulite, bitch" whenever my wife walks by, but the parrot pretty much just curses at everyone now. Whenever I walk in the door, it calls me a "cocksucking grundle licker." It kind of gets annoying when it is the first thing I hear after working all day.

Also, I let my friend watch the parrot for a week when I was on vacation, and ever since then, the parrot sings "The Final Countdown" by Europe every night at 4 in the morning. It often wakes me up and I am tired of it. I don't even like that song.

The parrot also has an issue with defecating in its cage. It will wait until I let it out, and then immediately fly over to the kitchen and shit on my food. If I don't let him out, he starts yelling "I have to shit!" until I let him out. It can go on for hours.

My wife pretty much told me either the parrot goes, or she will leave me. So I have no choice but to get rid of him. His name is Sam. I think he will be great for your kids, as long as they aren't fat and won't take the insults he yells at them personally.

I can set up a time for you to come check him out this week if you want. What day works for you?

Mike

/strijk

Geniaal :D

Selderijstok

Legacy Member
Als je het zo een tijdje niet meer hebt gezien blijft het toch grappig :D

[youtube]w5j499DF4eE[/youtube]

n9ne

Legacy Member
die e-mails from an asshole , kzou ze nu allemaal willen lezen, maar kga ze bewaren voor de saaie momenten ^^

[LRRP]

Legacy Member
yunior zei:

Geniale site :lol:

ey,

I saw your ad for a '94 Wrangler for barter. I will trade you my whore of a wife for that car. She is a dirty little slut that fucks just about anything that moves. She doesn't really have much to offer, so I figure she is worth about the price of a used 1994 wrangler. I understand if you think she isn't worth it, so I am willing to throw in $200 cash on top of that. If you are looking for a loose whore that will give it up easily, my wife will be well worth the trade. Let me know if you are interested. Does the Wrangler come with a title?

:rofl: :rofl: :rofl:

_DKsissor_

Legacy Member
Dennoman zei:
Close familielid dat in zeer snel tempo aan het genezen is van eierstokkanker mag volgende week zaterdag geopereerd worden. Haar artsen zijn enorm positief erover, waren er blijkbaar erg vroeg bij. Wat lastig is, aangezien die kanker blijkbaar niet of nauwelijks opspoorbaar is vooraleer ze zich echt begint te manifesteren.

Zalig hoe snel ze ervan geneest en zich nog best goed voelt ondanks de chemo. Hout vasthouden dat het zo blijft.
Mijn mama heeft da ook gehad en ook volledig van herstelt.
Als ze er vroeg bijzijn is dat een perfect geneesbare kanker. :D

mattyh88

Legacy Member
=) schitterend :)
nog zo ne goeie standup commedian is michael mcintyre ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan