Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bullo

Legacy Member
gthizzang zei:
vraag het mij ook af
ik ben Gagaaaha gaan zien... :D ik citeer nen bezopen kloot waarek langsliep
"ze meugen eule koldpleej emme zenne, boa leedie gaga es tenminste ambioans"

haha wij stonden zo bij twee bezopen mannen die niks moesten weten van milk inc. en ze waren voortdurend regi aan het imiteren

'Werchter, handjes in de lucht' en dan deden ze die typische regi move :')

Het grappige was, hoewel ze niks moesten hebben van milk inc. ze een uur losgegaan zijn op hun muziek :D


GMotha zei:

lol op het laatste is er zo ne kerel die heel den tijd OI OI OI, AI AI AI AI zit te roepen :')

paarsbloed

Legacy Member
gthizzang zei:
vraag het mij ook af
ik ben Gagaaaha gaan zien... :D ik citeer nen bezopen kloot waarek langsliep
"ze meugen eule koldpleej emme zenne, boa leedie gaga es tenminste ambioans"

Raar maar waar, maar coldplay was soms nog ambiance tbh :p
Bij viva la vida alleen al, als iedereen zo stond mee te zingen was wel zalig. Maar oké, Lady Gaga is meer ambiance dan coldplay, maar ieder zijn ding natuurlijk ;)

paarsbloed

Legacy Member
Ma da zijn meer de oudere liedjes, viva la vida is toch geen zaagmuziek?:(

tuesadorable

Legacy Member
Ik zou eerder ook voor Coldplay gaan dan voor Lady Gaga, gewoon omdat Coldplay er in slaagt om als band positief in de spotlights te komen met hun muziek en niet met wie ze zijn of doen. Enkele jaren geleden ben ik zo Radiohead gaan zien op Pukkelpop... Niet echt fan, maar ik werd echt stil van zo een goed concert.

waffel

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ma da zijn meer de oudere liedjes, viva la vida is toch geen zaagmuziek?:(

Dat liedje heeft inderdaad meer ritme. Maar zijn stem, voor velen mooi blijkbaar, komt zo zagerig over in mijn ogen/oren :p

paarsbloed

Legacy Member
waffelaar zei:
Dat liedje heeft inderdaad meer ritme. Maar zijn stem, voor velen mooi blijkbaar, komt zo zagerig over in mijn ogen/oren :p

:angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Achja, smaken verschillen he:p
De coldplay discussie is al gevoerd geweest en kheb er geen zin meer in. Kzal stoppen met de linkjes te posten :(

waffel

Legacy Member
tuesadorable zei:
Ik zou eerder ook voor Coldplay gaan dan voor Lady Gaga, gewoon omdat Coldplay er in slaagt om als band positief in de spotlights te komen met hun muziek en niet met wie ze zijn of doen. Enkele jaren geleden ben ik zo Radiohead gaan zien op Pukkelpop... Niet echt fan, maar ik werd echt stil van zo een goed concert.

Radiohead... Nog zo een band die ik niet snap :p
Vorig jaar gaan zien op Werchter. Je had zo vooraan de die-hards. Maar na 20minuten zag je veel gewone kijkers zoals ik stilletjes aan naar de camping trekken.. :p

waffel

Legacy Member
paarsbloed zei:
:angry::angry::angry::angry::angry::angry:

Achja, smaken verschillen he:p
De coldplay discussie is al gevoerd geweest en kheb er geen zin meer in. Kzal stoppen met de linkjes te posten :(

Tuurlijk, ik wou gewoon weten of ik niet de enigste was :p
Veel van mijn vrienden/vriendinnen horen hem ook zo graag, vandaar.

paarsbloed

Legacy Member
waffelaar zei:
Radiohead... Nog zo een band die ik niet snap :p
Vorig jaar gaan zien op Werchter. Je had zo vooraan de die-hards. Maar na 20minuten zag je veel gewone kijkers zoals ik stilletjes aan naar de camping trekken.. :p

Same, kwas daar ook naar gaan zien en ik vond dat ook maar saai :p

tuesadorable

Legacy Member
Ik heb er wel met mijn ogen toe gestaan want die kerel is wel le-lijk, maar ik vond zijn stemklank wel heerlijk. Nu ja, ik stond er met een goede vriend en het zal het moment geweest zijn... ;)

Mijn glimlach van gisteren: iemand die iets kwam kopen op mijn vakantiejob en me zei dat hij zag dat ik de job heel graag doe. :D

BuffaloKampioen

Legacy Member
Ik vertrek deze nacht voor een weekje Bodrum met vrienden van hier thuis. Per toeval blijkt het nu dat daar ook goeie maten van den unief zitten voor nog 6 dagen. Dus met een hele bende van 10-12 man. Zal wel tof worden :)

Dan thuiskomen, Gentse Feesten, 2 dagen Parijs met onze uitwisselingsstudent, herexamens en dan nog 3 dagen Rome.

Jammer van die herexamens, anders was het een ideale zomer.

MiniJeffrey

Legacy Member
Straks Britney Spears Circus concert in Antwerpen, I know it's gay maar ben toch blij ze eens live te zien :)

n9ne

Legacy Member
Na 23 dagen werken weet de grootste kloot van nen collega mijnen naam, zelfs een compliment gehad ^^
Als hem een goed humeur heeft ist chill werken met hem, maar van zodra er iets verkeerd gaat begint het gevloek.

Lospeed

Legacy Member
waffelaar zei:
volledig neutrale vraag: Wat vindt iedereen zo goed aan Coldplay?

'k vond metallica, 2manydjs, pendulum, kaiser chiefs, killers,... nog beter... :)
'k vond het dus niet het beste, maar 't was niet slecht neen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan