Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paarsbloed zei:Owla owla, als ik al nimeer mag nagenietenad:
Kheb 2 dingen hierover gezegd, en 1 keer dat iemand iets vroeg waar ik naartoe was. Fuck off jong.

Dude87 zei:das geen tatoeage, das brandmerking en dan komen er zon blazen op, die kunde laten leeglopen

paarsbloed zei:YouTube - Coldplay @ Rock Werchter 09 - Fix you
Wat was dat kippevel <3
When you lose something you can't replace![]()



vanaf ongeveer 55seconden werden zondag nog steeds gezongen op de camping 
Hollanders krijgen de roe!Nuytuh zei:Oh dus Nuytuh is weer eens niemands favorietje...
ad:
happy bday snol ^^Lospeed zei:was wel een glimlach op die avond
ik sta daar ergens mooi mee te zingen
YouTube - Coldplay @ Rock Werchter 09 - Viva la Vida
was het zaligste wel van coldplay ook
en de ooooooooo... enzvanaf ongeveer 55seconden werden zondag nog steeds gezongen op de camping
![]()
waffelaar zei:volledig neutrale vraag: Wat vindt iedereen zo goed aan Coldplay?

PinkyNTheBrain zei:Het feit dat ze na al die jaren nog stééds er in slagen ... *!#@µ$% te klinken![]()

freakykiller zei:Beide gelukkige verjaardag
Nuytuh gezeid Frofro's favorietje![]()
waffelaar zei:volledig neutrale vraag: Wat vindt iedereen zo goed aan Coldplay?
ik citeer nen bezopen kloot waarek langsliep Brandmerken video by Nethopper - PhotobucketLospeed zei:dus ze verbranden gewoon de huid met tatoeage op ofzo ?![]()
der was gewoon een totaal verkeerde titel aan die video gegeven...Zalig :')poplipo zei:
Happy b-daySpectre zei:happy b-day to me![]()
