Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Nee, letterlijk je grenzen verleggen. Stad is al zo druk... beetje erbuiten zitten kan ook nog eh :unsure:

Crashtestdummy

Legacy Member
Time^- zei:
Ik zou het toch wel weten hoor eerlijk gezegd... Gewoon een bedrijf uit de grond stampen dat met dat kapitaal gewone huizen opkoopt à volonté, een team werkmannen samenstellen. Alles schoon opknappen en beginnen verhuren.
Op die manier hebt ge meteen ook uw full time job. Met de huur betaalt ge uw werkmannen die zorgen voor het onderhoud.

Kunt zo half Gent ofzo opkopen. ^^ Kunt ge gewoon zeggen 'ik werk voor een bedrijf dat'. :p


Ik heb het voor patrimonium. :unsure:
ik zou het een klein beetje anders doen :unsure:

ne lap grond kopen in ne studentestad, appartementsgebouw opzetten en studentekotjes verhuren :) en als ze het niemeer kunnen betalen... come to daddeh :cool:

freakykiller

Legacy Member
Moesten die gastn maar eens meewillen gaan eh... Bovendien ga ik al af & toe uit in Ingelmunster en Oost-Nieuw Kerke :p
Met drukte heb ik geen problemen behalve als het Vagant-druk is :unsure:

Stancke

Legacy Member
freakykiller zei:
In Roeselare ist 1,60 - 1,80 praktisch overal :sad: (in stad wel)

Dat is écht wel cheapie! Hier 1.90€ voor een pintje en voor m'n water heb ik gisteren 2,10€ betaald:ironic:

freakykiller

Legacy Member
Waar precies in Izegem (op de markt) ? Ken daar paar cafés, als kind nog veel gepasseerd maar nu ik in Roeselare in school zit ipv Izegem is dat al ferm vermindert.

stupid_noob

Legacy Member
vlaams huis is 1.50, en laaste keer marktcaffée was nog altijd Stella aan 1 euro

Crashtestdummy

Legacy Member
stupid_noob zei:
vlaams huis is 1.50, en laaste keer marktcaffée was nog altijd Stella aan 1 euro
ma den beste cafe in die reeke is de metropool me vis ^^ altijd lachen me die kerel

pie-jie

Legacy Member
stupid_noob zei:
vlaams huis is 1.50, en laaste keer marktcaffée was nog altijd Stella aan 1 euro

Oei, dan ben je al tijdje niet meer geweest :)
tis al heel tijdje meer als een euro hoor ... dacht 1.30 - 1.40 ofzo

h0pje

Legacy Member
eXe./special zei:
Oei, dan ben je al tijdje niet meer geweest :)
tis al heel tijdje meer als een euro hoor ... dacht 1.30 - 1.40 ofzo

In het Vlaams Huis is het trouwens ook 1.60 :)

Karre

Legacy Member
[LRRP];11524186 zei:
YouTube - Bootjes in Fantasialand Zelf gefilmd op een attractie uit Fantasialand in Duitsland, @ 2:20 :rofl: :rofl: :rofl: Al die mensen aant kijken en lachen toen onze boot zich in het water boorde :lol:
Gelieve niet te letten op de marginale stemmen :p

Je bent toch in Mystery Castle geweest mag ik hopen? Tesamen met Black Mamba toch wel mijn twee favoriete attracties van Phantasialand.

stupid_noob

Legacy Member
eXe./special zei:
Oei, dan ben je al tijdje niet meer geweest :)
tis al heel tijdje meer als een euro hoor ... dacht 1.30 - 1.40 ofzo

marktcaffee is nie leuk ook

Estrebian

Legacy Member
Vlaams huis is de max :) Kvind dat ze daar ne zalige bak (tafelvoetbal) hebben :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan