Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yasutoko

Legacy Member
Wanneer ik dezenmorgend mijn surround opentrok die ik dankzij ComputerVista ( wie mij gereden heeft ) heb!

Therefore, thanks :D.

EternalSilence

Legacy Member
gisterenavond nog eens afgesproken met een van mijn betere vriendinnen (ze is weer single)
was leuk, samen in haar bed, naar een film kijken.
en dan napraten tot 0u00

Blackdevil

Legacy Member
Doom Dragon zei:
gisterenavond nog eens afgesproken met een van mijn betere vriendinnen (ze is weer single)
was leuk, samen in haar bed, naar een film kijken.
en dan napraten tot 0u00

You're doing it wrong :wtf:

[LRRP]

Legacy Member
freakykiller zei:
Nergens ... zelfs een pint voor € 1 vinden is al moeilijk :sad:

Bwa hier in de streek van Dendermonde eje nog een paar cafés waar het bier redelijk goedkoop is. Den blauwe steen op de steenweg is maar 1 € voor een pint. Den botter in Baasrode is maar 1.10 € voor een pint. Café Bosveld in Lebbeke is ook maar 1.10 € voor een pint...





Zalig feestje gisteren, was wel redelijk rap thuis maar kom, ik heb mij goed geamuseerd :p



Doom Dragon zei:
Haar ouders lagen in de kamer er naast te slapen, zijn nogal dunnen muren.
Leg de matras op de grond, dan kraakt het bed al niet... Verder de decibels niet te hoog laten oplopen :p

freakykiller

Legacy Member
[LRRP];11523371 zei:
Bwa hier in de streek van Dendermonde eje nog een paar cafés waar het bier redelijk goedkoop is. Den blauwe steen op de steenweg is maar 1 € voor een pint. Den botter in Baasrode is maar 1.10 € voor een pint. Café Bosveld in Lebbeke is ook maar 1.10 € voor een pint...





Zalig feestje gisteren, was wel redelijk rap thuis maar kom, ik heb mij goed geamuseerd :p




Leg de matras op de grond, dan kraakt het bed al niet... Verder de decibels niet te hoog laten oplopen :p

In Roeselare ist 1,60 - 1,80 praktisch overal :sad: (in stad wel)

kil911ler

Legacy Member
Kende Den Elleboog? Schuinrechtover et Stedelijk Ziekenhuis (kant van Brugsesteenweg). Tis mss buiten et stad, maar tzijn wel pinten aan €1 (Jupiler en Stella van't vat). En elke zaterdag zitten de ouwe peekes daar te kijken naar't voetbal. Altijd wel hilarisch om ze te horen vloeken als Roeselare weer tegen zn mule kriegt :unsure:

freakykiller

Legacy Member
kil911ler zei:
Kende Den Elleboog? Schuinrechtover et Stedelijk Ziekenhuis (kant van Brugsesteenweg). Tis mss buiten et stad, maar tzijn wel pinten aan €1 (Jupiler en Stella van't vat). En elke zaterdag zitten de ouwe peekes daar te kijken naar't voetbal. Altijd wel hilarisch om ze te horen vloeken als Roeselare weer tegen zn mule kriegt :unsure:

Heb er al over gehoord mja this wel de bedoeling dat we niet in een café met margi's ofzo zitten eh :p en iedereen die ik ken zit in Vagant/Sjampetter dus ist wel handig dat de cafés naast elkaar liggen ;)

kil911ler

Legacy Member
@freakykiller: Leer toch es je grenzen verleggen, jeugd van tegenwoordig toch :naughty:


:unsure:

[LRRP]

Legacy Member
freakykiller zei:
In Roeselare ist 1,60 - 1,80 praktisch overal :sad: (in stad wel)

In Dendermonde int stad is het ook net iets duurder, maar wat meer op den buiten val de prijs voor een pintje reuze mee :)

Estrebian

Legacy Member
Yup, den elleboog ken ik ook :) Kben er wel nog maar 1x binnengeweest, 't was nog es sjiek :p
@ freakykiller: vroeger zat ik daar elke vrijdag/zaterdag, toen was het 100% zeker 1.5 €. Gisteren heb ik er sinds lang nog es een gedronken en volgens mij was het nog altijd 1.5 € :)

freakykiller

Legacy Member
Aja dan ben ik gewoon altijd te aangeschoten/dronken dat ik het niet meer wist :unsure:

@kil911ler, grenzen verleggen op vlak van leeftijd ? Bij ouwe peekes zitten ? Sorry doe ik al tijdens het boogschieten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan