Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Mijn pa had vandaag een dag verlof, hij was weer in form. Hij moest van ons moeder een nieuw lamp buiten hangen. Zo eentje die in het donker aangaat als er iemand op onze oprit komt...
Na een half uur achter zijn vijzen te hebben gezocht en het instructie boekje in chinees te hebben ontcijferd, is hij er toch maar aan begonnen. Na een half uurtje hing de lamp aan de muur buiten.

pa: miljaarde, waarom werkt die chineese bazaar niet?
ik: ge moet er wel eerst een lamp insteken hé
pa: ah, nu dat ge het zegt

:rofl: :rofl: :rofl:


Dan vroeg ons moeder welke uitstap(pen) we gingen doen met onze uitwisselingsstudent. (een duitser)
ma: heeft iemand een idee
ik: de zee mss?
ma: wat is daar nu te zien, mss iets dichterbij?
pa: welke nationaliteit heeft die?
ma: het is een duitser...
pa: mss het concentratiekamp in Breendonk, dat is niet zo ver???

:lol:

FroFro

Legacy Member
Das wel nice ze, Breendonk :) Ik heb daar ook nog minder 9livesgeschikte anekdotes over :unsure:

no_way2go

Legacy Member
Net ne mail gehad om bloed te gaan geven en ik checkte effe de uitleg van het rode kruis,

U mag NOOIT bloed geven als :

* U HIV-seropositief bent of AIDS hebt
* U als man sinds 1977 seks heeft gehad met (een) andere man(nen)
* U ooit drugs heeft gespoten
* U lijdt aan hemofilie
* U aan prostitutie doet of deed


I LOL'ed :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
no_way2go zei:
Net ne mail gehad om bloed te gaan geven en ik checkte effe de uitleg van het rode kruis,

U mag NOOIT bloed geven als :

* U HIV-seropositief bent of AIDS hebt
* U als man sinds 1977 seks heeft gehad met (een) andere man(nen)
* U ooit drugs heeft gespoten
* U lijdt aan hemofilie
* U aan prostitutie doet of deed


I LOL'ed :p
Ook ni als ge minder als 50kg weegt, das echt een belachelijke regel

tsjolie

Legacy Member
spray-bunny zei:
Mijn broer is 19 en heeft de windpokken :')

Nog maar net opgekomen? of heeft hij het al een tijdje?

Anders sterkte aan je broer want het is geen lachertje op die leeftijd ( en ik spreek uit ervaring :p)

Niet raar opkijken als hij plots begint te kreunen,... :music:

MiniJeffrey

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ook ni als ge minder als 50kg weegt, das echt een belachelijke regel

Heeft mssn te maken met het flauwvallen enzo... Ik kan me wel voorstellen dat iemand van <50 kilo niet zomaar even XX bloed kan missen? (kweetnie hoeveel ge per beurt afstaat)

tuesadorable

Legacy Member
Mijn tante had vorige week tegen mijn moeder nog gezegd dat er echt niet overdreven was door foto's te geven van haar net zestienjarige dochter met haar liefje aan mijn oma voor nieuwjaar, want dat ze toch al lang samen waren (vier maand toen) en dat die jongen echt wel de ware was voor haar dochter. 't Was zo'n grote kader met drie kadertjes, mijn tante en nonkel, grote neef en lief, en mijn nichtje met haar vriendje.

Online zie ik net dat het uit is. Mijn tante en haar 'gevoel' lol.

Dennoman

Legacy Member
tuesadorable zei:
Mijn tante had vorige week tegen mijn moeder nog gezegd dat er echt niet overdreven was door foto's te geven van haar net zestienjarige dochter met haar liefje aan mijn oma voor nieuwjaar, want dat ze toch al lang samen waren (vier maand toen) en dat die jongen echt wel de ware was voor haar dochter. 't Was zo'n grote kader met drie kadertjes, mijn tante en nonkel, grote neef en lief, en mijn nichtje met haar vriendje.

Online zie ik net dat het uit is. Mijn tante en haar 'gevoel' lol.
:')

Ware liefde op uw zestien jaar, genious.

En 't feit dat ik hier verspreid over een paar dagen mails heb gekregen van de administratie van de VPRO cinema-site omdat ze vragen gaan gebruiken/niet gebruiken die ik voor hun quiz heb ingezonden.

Allemaal goed en wel, ware het niet dat ik die vragen ruim een jaar geleden heb ingezonden xD

SweetEmmaRose

Legacy Member
BuBbA zei:
Ge moet ma wa meer eten! :tongue:
Jong, moestkik 50kg wegen dan zoude mij moete rolle :p
MiniJeffrey zei:
Heeft mssn te maken met het flauwvallen enzo... Ik kan me wel voorstellen dat iemand van <50 kilo niet zomaar even XX bloed kan missen? (kweetnie hoeveel ge per beurt afstaat)
Ja minder ws maar toch ni niks?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan