Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
Michael Jackson :love: Ben echt serieus hard aant twijfelen of ik een ticket ga kopen of niet... :( Enerzijds, laatste keer en 't is een van de mense dak heb willen gezien. Anderzijds, zal het spook nog een show kunne maken?

Dennoman

Legacy Member
Laatste keer my ass.

Over tien jaar heeft die terug geld nodig en komen de reünieconcerten met de rest van de Jacksons of de comebackshows eraan.

Blacky69

Legacy Member
Als het mogelijk is, zal ik ook wel een concertje van den Jackson meepikken ze :)
Zijn muziek was bangelijk goe :love:

MiniJeffrey

Legacy Member
FroFro zei:
Michael Jackson :love: Ben echt serieus hard aant twijfelen of ik een ticket ga kopen of niet... :( Enerzijds, laatste keer en 't is een van de mense dak heb willen gezien. Anderzijds, zal het spook nog een show kunne maken?

gingen tickets niet belachelijk duur zijn?

W!mpix

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
gingen tickets niet belachelijk duur zijn?

"Opening with 10 nights at The O2 arena on 8 July. Ticket price £75 / £65 / £50 + booking fees."
bron: theo2.co.uk

FroFro

Legacy Member
is dus niet belachelijk duur :p Heb hangt er idd wel vanaf of u internet snel genoeg is, om 7:00 openen ze, 7:02 zijn die prolly uitverkocht :) En dan zijn ze inderdaad voor honderden euros op ebay.

sumoman_4

Legacy Member
Dennoman zei:
Laatste keer my ass.

Over tien jaar heeft die terug geld nodig en komen de reünieconcerten met de rest van de Jacksons of de comebackshows eraan.

Die kerel gaat geen 10 jaar meer mee. Tegen 2010 is die volledig rot en valt die uit elkaar :p

'k Heb wel z'n Dangerous Tour gezien en moet zeggen dat het wel spektakel is van de bovenste plank :)

FroFro

Legacy Member
2.58 euro voor 2 cheeseburgers en 2 hot-dogs = win-sitjoeeeshon! :woohoo:
voedzaam vieruurtje ftw.

MiniJeffrey

Legacy Member
prijzen zijn cava, tis nogaltijd dé michael he :p
Ik had ergens gelezen dat het in de honderden euro ging lopen...

exCite

Legacy Member
FroFro is hier echt al nen tijd mijne glimlach, hoe vrolijk dien gast al is de laatste weken :D

CtrlAshDel

Legacy Member
FroFro zei:
is dus niet belachelijk duur :p Heb hangt er idd wel vanaf of u internet snel genoeg is, om 7:00 openen ze, 7:02 zijn die prolly uitverkocht :) En dan zijn ze inderdaad voor honderden euros op ebay.
Er wordt controle gedaan op verkoop van tickets, mogen enkel nog via de instanties gaan die de machtiging hebben om te verkopen, met fikse boetes tot gevolg.

Pilatus

Legacy Member
daarnet een bomma die parallel ging parkeren :') stond een meter te ver het straat in, probeerde nog eens, faalde opnieuw en reed dan maar verder xD

Blacky69

Legacy Member
Wolfje zei:
Er wordt controle gedaan op verkoop van tickets, mogen enkel nog via de instanties gaan die de machtiging hebben om te verkopen, met fikse boetes tot gevolg.

Die shizzle wordt gewoon elke keer gedaan.

Troj

Legacy Member
China valt Amerikaanse marine lastig
Een Amerikaans marineschip is gisteren in internationale wateren hinderlijk gevolgd door Chinese schepen. Dat heeft de Amerikaanse marine vandaag gezegd.

De 'USNS Impeccable' werd volgens de Amerikanen in de Zuid-Chinese Zee gevolgd door Chinese schepen die gevaarlijk dicht in de buurt kwamen, aldus het ministerie van Defensie. Onder de Chinese schepen zou zich een spionageschip hebben bevonden.

Wegjagen
De Amerikaanse mariniers probeerden een van de Chinese vaartuigen weg te jagen met brandblussers. Daarop trok de Chinese bemanning zijn bovenkleding uit en bleef de Amerikanen volgen op een afstand van slechts acht meter.

De Amerikaanse regering was van plan vandaag een klacht in te dienen bij de Chinese militair attaché. (novum/sps)

:rofl:

CtrlAshDel

Legacy Member
Blacky69 zei:
Die shizzle wordt gewoon elke keer gedaan.
Kbedoel ticketverkoop in't algemeen, mag ni meer via ebay of dergelijke, vroeger was er daar geen wet omtrend, maar ge moogt ni meer uw ticket kopen en verkopen voor meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan