Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Temptation Island. :p

Gaat weer een zalig seizoen worden. En Sandy zal daar ongetwijfeld een belangrijke rol in spelen. :drool:

hatetn

Legacy Member
Good day!

I know this mail will come to you as a surprise since we have not had previous correspondence. I am 19 years old boy from Ivory Coast West Africa.

My sufferings began after our president killed my parents and my only sister because my father was an opposition leader to the president of my country (Ivory Coast West Africa) I am the only child of my late parents. Since then I have been with my uncles but they have made thing to be more difficult for me because of their eyes on my late father’s properties. They planned to take away all my late father's properties from me since the unexpected death of my beloved Parents.

Before the death of my father, he has $2.5 m USD (Two million, five hundred thousand dollars.) in account with a bank in Cфte d’Ivoire that I am the next of kin. I need your assistance to help get this money transferred to your account, to serve as my guardian and to make an arrangement for me to come over after the fund is transferred, also to look for a good venture where the money will be invested.

I am willing to offer you 10% of the total sum as compensation of your effort. Note that the confidentiality of this transaction would be highly appreciated in replying soonest to my private email address: [email protected]

Thanks and best regards.



:rofl:na een miljoen vorige week weer 250.000 dollar. man binnenkort word ik stinkend rijk door mijn mail te lezen

KizZamP-

Legacy Member
Seksverslaving op het journal op één :').

"Ze verwaarlozen hun werk om zich te kunnen verdiepen in de porno en spenderen er heel de dag aan." -> Serieus flossen die meer dan 20 keer dagelijks?

"Ze kunnen seksueel niet meer mee met de partner" -> Ja DUH.

"Indien u seksverslaaft bent kunt u terecht op www.anoniemeseksverslaafden.be" -> LOL

GuntherDW

Legacy Member
Nuda'k (eindelijk nog eens) bezig ben met een groot stuk van m'n anime op DVD's te zetten ben ik een serie tegen gekomen die me wel mooie herinneringen gaf : Nana :)

Nana (manga) - Wikipedia / Nana (manga) - Wikipedia, the free encyclopedia
(ja dit is een van de eerste waar ik eerst de manga heb gelezen (een stuk toch) en dan de anime,
damn wat een verneuking van de verbeelding eig voor hoe ze zouden "klinken" e.d. :p

note: begin niet met dat het eerder een wijven serie is, ik heb ervan genoten :p)

Tweak37

Legacy Member
Ik vind dat precies niet zo grappig? Het is fake maar niet genoeg over the top om echt grappig te zijn. En het zijn dan ook nog allemaal liedjes die van nature al ongelofelijk slecht zijn.

Sorry he... :unsure:

nonkel wulle

Legacy Member
15 Gig met ccleaner verwijderd.:')

Verse Windows 7 install van 2 maand begot.

TOMMYGUN

Legacy Member
Toen dat ik een auto zag met Nederlandse nummerplaat die op de bon ging.

FroFro

Legacy Member
Hahahaha, dernet was ne maat aant vertelle over hoe hij een meisje graag zag, en leek allemaal heel romantisch etc. We zaten derna in de klas enkele rijen boven haar, en hij zo "Just look at her. I wanna cum in her hair, like cream on a chocolate" :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan