Selderijstok
Legacy Member
drefo zei:Geen fan van AC/DC, maar wat is daar grappig aan?![]()
Awel
Massaal veel mensen ticket 2de hands gekocht op ebay/kapaza aan wie weet 200€ ofzo. En ik weet nu niet of je het terug betaalt krijgt maar dan krijg je nog maar de waarde van het ticket terug
40€ ofzo zeker...







