Atrox
Legacy Member
GaMe® zei:Welk Iers caféke? Hier in Tongeren?
Nee, An Sibhin in de Nationalestraat in Antwerpen.
Is er een Iers café in Tongeren dan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GaMe® zei:Welk Iers caféke? Hier in Tongeren?

chimairaa zei:Gisteren een vrouw die recht tegenover mij zat in de trein en over haar dochter aan het praten was tegen een andere vrouw.
Vrouw:'Ja, mijn dochter zit nu in het zesde leerjaar ASO'
Die andere vrouw:'Ah, das dan haar laatste jaar?'
LOL
Waarom vragen of zeggen mensen zoiets, iedereen weet toch dat er geen 7e jaar bestaat...
Sorryfreak zei:Voor de eerste keer met de auto (en met de mama) gaan rijden. 't Ging nog niet echt vlotjes.. Maar oefening baart kunst.![]()
Atrox zei:Nee, An Sibhin in de Nationalestraat in Antwerpen.
Is er een Iers café in Tongeren dan?![]()



MiniJeffrey zei:Weten dat ik vanaf morgen kortharig door het leven ga![]()
Hmm, kga ook na de kwaffeur morgen
Ma ik verheug mij eigenlijk nie zo op korte haren
ad:stupid_noob zei:Balls of steel + simpsons st patricks day aflevering

Vlakbij de Vooruit? Welke biertjes waren 't?reteiP zei:Lekker weertje,
Terrasje gedaan in het zonnetje rechtover het Gentse Gravensteen.
Twee echte Gentse biertjes gedronken, en daardoor mijn 200ste en 201ste ratings op ratebeer gemaakt.
![]()
Atrox zei:Nee, An Sibhin in de Nationalestraat in Antwerpen.
Is er een Iers café in Tongeren dan?![]()

SweetEmmaRose zei:Secret Diary Of A Call Girl... interessant! :')
Alleen heeft die billie piper wel echt gore tetten
