Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sink

Legacy Member
nieuwe auto is gearriveerd in de garage, deze week verzekeringen regelen en maandag erom :love:

chimairaa

Legacy Member
Gisteren een vrouw die recht tegenover mij zat in de trein en over haar dochter aan het praten was tegen een andere vrouw.

Vrouw:'Ja, mijn dochter zit nu in het zesde leerjaar ASO'
Die andere vrouw:'Ah, das dan haar laatste jaar?'

LOL
Waarom vragen of zeggen mensen zoiets, iedereen weet toch dat er geen 7e jaar bestaat...

sluysen

Legacy Member
ASO meestal niet nee
maar in TSO zijn er veel richtingen met een 7e specialisatiejaar..

chimairaa

Legacy Member
sluysen zei:
ASO meestal niet nee
maar in TSO zijn er veel richtingen met een 7e specialisatiejaar..

Welja, maar voordien had ze al gezegd dat haar dochter ASO deed...

Sileced`

Legacy Member
Tijdens het wekelijkse 2,5h durende springuur, toch nog kunnen winnen met COD. Desondanks dat ik de zon de hele tijd op mijn scherm had, met als gevolg dat ik amper iets zag.

Docent die afwezig was, waardoor de les van daarna vervroegt werd en nog net genoeg tijd hiertussen voor een terrasje te doen in de zon. Normaal had ik tot 6h les. Uiteindelijk dan nog vroeger dan het vervroegt uur naar huis kunnen gaan. :D

Bubba

Legacy Member
chimairaa zei:
Welja, maar voordien had ze al gezegd dat haar dochter ASO deed...

Ja, en? :wtf:

Het komt niet vaak voor, maar er zijn weldegelijk 7de jaars ASO studie mogelijkheden.

chimairaa

Legacy Member
BuBbA zei:
Bijvoorbeeld BWV (Bijzondere Wetenschappelijke Vorming).

Ik zou zeggen, gebruik google eens ofzo.

Ahzo, Ik wist zelfs niet dat dit bestond.

Ik zou zeggen, dank u ofzo.

Bontus

Legacy Member
Lekker weertje,
Terrasje gedaan in het zonnetje rechtover het Gentse Gravensteen.
Twee echte Gentse biertjes gedronken, en daardoor mijn 200ste en 201ste ratings op ratebeer gemaakt.
:)

Fré_

Legacy Member
zoals velen wrs het weer :love:

eindelijk het gevoel dat de zomer op komst is, de kou duurt al veeeeeeel te lang

deathsythe

Legacy Member
chimairaa zei:
LOL
Waarom vragen of zeggen mensen zoiets, iedereen weet toch dat er geen 7e jaar bestaat...

bubba zei:
Bijvoorbeeld BWV (Bijzondere Wetenschappelijke Vorming).

Ik zou zeggen, gebruik google eens ofzo.

nice selfownage... bij deze mijn glimlach...

Stabby

Legacy Member
chimairaa zei:
Gisteren een vrouw die recht tegenover mij zat in de trein en over haar dochter aan het praten was tegen een andere vrouw.

Vrouw:'Ja, mijn dochter zit nu in het zesde leerjaar ASO'
Die andere vrouw:'Ah, das dan haar laatste jaar?'

LOL
Waarom vragen of zeggen mensen zoiets, iedereen weet toch dat er geen 7e jaar bestaat...

Gewoon om het gesprek op te vullen, je hoeft er niets achter te zoeken ofzo.

Ik denk echt niet dat ze het vroeg wetende dat er 7 jaren zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan