fireflymr
Legacy Member
night ghost 128 zei:En dus geef jij ze nog meer aandacht?
Ja, dat zie je toch?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:En dus geef jij ze nog meer aandacht?
Iemand zei:attnwhore
Gaarne,night ghost 128 zei:En dus geef jij ze nog meer aandacht?
Iemand zei:Gaarne,
Dat zoekt ze, dus ik doe haar graag een plezier.
sluysen zei:ASO meestal niet nee
maar in TSO zijn er veel richtingen met een 7e specialisatiejaar..

chimairaa zei:Welja, maar voordien had ze al gezegd dat haar dochter ASO deed...

BuBbA zei:Ja, en?
Het komt niet vaak voor, maar er zijn weldegelijk 7de jaars ASO studie mogelijkheden.
chimairaa zei:Zoals
BuBbA zei:Bijvoorbeeld BWV (Bijzondere Wetenschappelijke Vorming).
Ik zou zeggen, gebruik google eens ofzo.
chimairaa zei:LOL
Waarom vragen of zeggen mensen zoiets, iedereen weet toch dat er geen 7e jaar bestaat...
bubba zei:Bijvoorbeeld BWV (Bijzondere Wetenschappelijke Vorming).
Ik zou zeggen, gebruik google eens ofzo.
chimairaa zei:Gisteren een vrouw die recht tegenover mij zat in de trein en over haar dochter aan het praten was tegen een andere vrouw.
Vrouw:'Ja, mijn dochter zit nu in het zesde leerjaar ASO'
Die andere vrouw:'Ah, das dan haar laatste jaar?'
LOL
Waarom vragen of zeggen mensen zoiets, iedereen weet toch dat er geen 7e jaar bestaat...