Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Programma op Vitaya waar een moeder kijkers waarschuwt dat hun kinderen dingen doen die niet kunnen (op het internet, op seksueel vlak, ...) :lol:.

Zo zit ze opeens samen met drie moeders en drie vaders in haar kamer (wtf btw?) en zet ze 2 girls 1 cup op :') Eén ervan moet gaan overgeven, één vader zit te janken dat hij dan gefaald heeft als ouder moest zijn kind zoiets bekijken en een andere moeder zou hun pc in beslag nemen moest ze het zien :') En erna zo'n lijst met tips om je kind beperkingen op te leggen (pornfilter, etc)...

Da ze eerst eens praten met hun kind ipv direct zo te reageren. En ook nie zo schijnheilig doen. Ze zaten vroeger wrs elke dag te smoren...

MiniJeffrey

Legacy Member
ik wist dus niet wat '2 girls and a cup' was dus ik heb het even gehoeheld... Oke, nogal een geluk dat ik neit moet eten in de eerste paar uur. Man hoe sick is da :D

Licargon

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
ik wist dus niet wat '2 girls and a cup' was dus ik heb het even gehoeheld... Oke, nogal een geluk dat ik neit moet eten in de eerste paar uur. Man hoe sick is da :D

Ranzig: Ja. Mr als ge er misselijk van wordt fzo, wtf? ^^

Ja k al die dingen zijn wel vuil, en na hopen trolls hebk ze allemaal wel gezien onderhand denk ik, maar ik lag daar altijd goed mee, dus ik snap ni waarom mensen ervan moeten overgeven nzo ^^ Kvind da gwn grappig (Mr et is en blijft goor) :p

gille

Legacy Member
Vandaag mijn X360 ruilen voor een PS3 met iemand op het forum hier... X360 is wel leuk maar de PS3 blijft toch wel de console naar mijn hart :)

Bubba

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Ranzig: Ja. Mr als ge er misselijk van wordt fzo, wtf? ^^

Ja k al die dingen zijn wel vuil, en na hopen trolls hebk ze allemaal wel gezien onderhand denk ik, maar ik lag daar altijd goed mee, dus ik snap ni waarom mensen ervan moeten overgeven nzo ^^ Kvind da gwn grappig (Mr et is en blijft goor) :p

Effectief overgeven niet nee, maar toen ik da filmpke zag heb ik toch een paar keer serieus harde braakneigingen gehad.

_DKsissor_

Legacy Member
Tha_nOn zei:
tis niet omdat ge voor een gelijkwaardige behandeling van mannen en vrouwen zijt dat ge u niet kunt amuseren op dagen die naar vrouwen gericht zijn? (veel dingen op die flairdagen zijn gewoon grappig om te doen, zegt niets over hoe ge wilt behandeld worden in de rest van uw leven)

das gelijk beweren dat ne 'nieuwe' man ni kan genieten van een goei pint te gaan drinken me zijn maten en wa seksistische zever uit te slaan

moet ook niet alles zwart-wit bezien ze
feministen are just sad , kdenk dat da de glimlach is :D

sluysen

Legacy Member
toch wel, als je kijkt bij zijn andere filmkes ziede een drive by met zijn busje enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan