Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

protnie

Legacy Member
Foryow zei:
Raar dat het eigenlijk nu pas bekend wordt, alléé ja, ik hoor pas de voorbije maand op school de zinnetjes 'We gaan eentje boozen met de harry é', 'Whoa whoa battering' en 'yeeeet cva?'
En dat terwijl die video al keilang bestaat :')
Ken het ook al een tijdje maar blijft zo goed :')

Dennoman

Legacy Member
Oh man, krijg net van een kennis te horen dat ze ooit samen met haar moeder naar de Flairdagen is geweest en zich daar kostelijk heeft geamuseerd: gezichtspeeling, tegen betaling een foto van uzelf laten trekken met uw voet op een bloot mannelijk model, haarkappers ter plekke en natuurlijk een hele auto vol met gratis staaltjes parfum.

Waarom dat hilarisch is: is zo'n typisch mens dat zich voordoet als feministe (as in: bitter en haat mannen, voelt zich dan ook beter dan ons allemaal) en direct op haar paard zit als je eens in gezelschap een grapke maakt genre: "een vrouw heeft één recht en dat is het aanrecht." Is het mijn schuld dat vrouwen geen goeie grapjes over mannen kunnen bedenken? Wees toch een keer wat creatiever, dan moet het niet altijd van één kant komen :p

"Gelijkheid voor mannen en vrouwen, gedaan met die Barbiepopmentali... oeh, gratis parfum!"

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
na 4 maande een job gevonde voor tijdens et schooljaar :)
en ook het weer

Licargon

Legacy Member
Ier tss men oefeningen fysica:

"Een auto rijdt aan 36 km/h. Op de achterbank zit een kindje dat ni vastgegespt is. Als de auto bruusk moet remmen voor een plots overstekende hond, met welke snelheid bots het kind tegen het dashbord?"

Gaaaast xD Da kunde toch ni menen :d

FroFro

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Ier tss men oefeningen fysica:

"Een auto rijdt aan 36 km/h. Op de achterbank zit een kindje dat ni vastgegespt is. Als de auto bruusk moet remmen voor een plots overstekende hond, met welke snelheid bots het kind tegen het dashbord?"

Gaaaast xD Da kunde toch ni menen :d


volgens mij eddet verzonnen want er is te weinig gegeven om op te lossen

Licargon

Legacy Member
FroFro zei:
volgens mij eddet verzonnen want er is te weinig gegeven om op te lossen

Wilk men blad inscannen? :)

En et antw. is gewoon 10 m/s (36km/h AKA begin snelheid), iets met behoud van energie: E(K,1) = E(K,2)
(m.(v0)²)/2 = (m.(v2)²)/2

m's en 2's vallen tegenover elkaar weg --> v0 = v2 fzoiets, klopt volgens de oplossingen, ach ja. Mr tis ni verzonnen :D

Tha_nOn

Legacy Member
Dennoman zei:
Oh man, krijg net van een kennis te horen dat ze ooit samen met haar moeder naar de Flairdagen is geweest en zich daar kostelijk heeft geamuseerd: gezichtspeeling, tegen betaling een foto van uzelf laten trekken met uw voet op een bloot mannelijk model, haarkappers ter plekke en natuurlijk een hele auto vol met gratis staaltjes parfum.

Waarom dat hilarisch is: is zo'n typisch mens dat zich voordoet als feministe (as in: bitter en haat mannen, voelt zich dan ook beter dan ons allemaal) en direct op haar paard zit als je eens in gezelschap een grapke maakt genre: "een vrouw heeft één recht en dat is het aanrecht." Is het mijn schuld dat vrouwen geen goeie grapjes over mannen kunnen bedenken? Wees toch een keer wat creatiever, dan moet het niet altijd van één kant komen :p

"Gelijkheid voor mannen en vrouwen, gedaan met die Barbiepopmentali... oeh, gratis parfum!"

tis niet omdat ge voor een gelijkwaardige behandeling van mannen en vrouwen zijt dat ge u niet kunt amuseren op dagen die naar vrouwen gericht zijn? (veel dingen op die flairdagen zijn gewoon grappig om te doen, zegt niets over hoe ge wilt behandeld worden in de rest van uw leven)

das gelijk beweren dat ne 'nieuwe' man ni kan genieten van een goei pint te gaan drinken me zijn maten en wa seksistische zever uit te slaan

moet ook niet alles zwart-wit bezien ze
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan