Oh man, krijg net van een kennis te horen dat ze ooit samen met haar moeder naar de Flairdagen is geweest en zich daar kostelijk heeft geamuseerd: gezichtspeeling, tegen betaling een foto van uzelf laten trekken met uw voet op een bloot mannelijk model, haarkappers ter plekke en natuurlijk een hele auto vol met gratis staaltjes parfum.
Waarom dat hilarisch is: is zo'n typisch mens dat zich voordoet als feministe (as in: bitter en haat mannen, voelt zich dan ook beter dan ons allemaal) en direct op haar paard zit als je eens in gezelschap een grapke maakt genre: "een vrouw heeft één recht en dat is het aanrecht." Is het mijn schuld dat vrouwen geen goeie grapjes over mannen kunnen bedenken? Wees toch een keer wat creatiever, dan moet het niet altijd van één kant komen
"Gelijkheid voor mannen en vrouwen, gedaan met die Barbiepopmentali... oeh, gratis parfum!"