Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haita zei:

Ludwig Van zei:Ah, ne gabber potverdekke!
Ja ma, ik bedoel de gabbertjes met Lonsdale pullen enz, bij de jongeren nu.Niet persé gasten die nog altijd fan zijn na zoveel jaar.Die stroming is toch eigenlijk weg?
Dan zie je plots weer trainingspakjes, en ronde zonnebrilletjes en half geschoren hoofden ^^.
Krikke zei:Hier in Limburg (Maasmechelen) is het overtrokken en geen wind. Heb geen last van de warmte. Mijne airco werkt naar believen.



Ludwig Van zei:

Therapy zei:Thunderdome 2012 Final Exam in De Week van Filemon - YouTube
Iets recenter gabberfilmke. Ergens nog wel spijt dat ik er nie naartoe ben geweest.![]()

Katoom zei:idd, veel lekkere wijven.![]()
Ludwig Van zei:[YOUTUBE]jhFqn1soTqw[/youtube] waaaaaaaa after dark screensaver!
ik heb de cd-rom liggen, maar hij marcheert nimeer op win7
after dark screensaver zeg!
in windows versie at Homer uw "echt bestaand bureaublad" open dal ate ze precies ni zien
stomme mac versie zeg