Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SusieQ

Legacy Member
Swindels zei:
Ja daar rondlopen vechten en misschien even iemand neersteken is zoveel leuker.

JA dat bedoel ik! Ze moeten iemand neersteken!

Man man man.... you are so ga.... doede per toeval ook intens aan fitness?


:rofl: :help:

Swindels

Legacy Member
SusieQ zei:
JA dat bedoel ik! Ze moeten iemand neersteken!

Man man man.... you are so ga.... doede per toeval ook intens aan fitness?


:rofl: :help:

"You are so gay", zwak hoor...

Ik weet ook wel dat je dat niet bedoelde maar jij braakt van de hartjes, wel ik braak van verzuurde mensen.

SusieQ

Legacy Member
Swindels zei:
"You are so gay", zwak hoor...

Ik weet ook wel dat je dat niet bedoelde maar jij braakt van de hartjes, wel ik braak van verzuurde mensen.

Gay? waar heb ik dat getypt, "ga..." de rest komt van u :evil:

Tis uw gebronsde bast die op hol slaat denk ik, had ik hier wat hartjes ik zou ze naar jouw toe blazen hoor!

Swindels zei:
....wel ik braak van verzuurde mensen.


Btw ken de die van de POT :) die de ketel verwijt, of moet ik zelf eens uw 9lives berichten geschiedenis linken? lol!

Swindels

Legacy Member
SusieQ zei:
Gay? waar heb ik dat getypt, "ga..." de rest komt van u :evil:

Tis uw gebronsde bast die op hol slaat denk ik, had ik hier wat hartjes ik zou ze naar jouw toe blazen hoor!




Btw ken de die van de POT :) die de ketel verwijt, of moet ik zelf eens uw 9lives berichten geschiedenis linken? lol!

Ik ben veel dingen maar verzuurd is not one of them...

Jonas89

Legacy Member
Daarjuist eerste keer in mijn leven tegengehouden geweest door de Politie door een routine-controle. Heb ook mogen blazen, natuurlijk een "S" :) :p Vond het wel tof eigenlijk :)

Feignasse

Legacy Member
Oldskooler zei:
Allemaal dankzij mij:drool:

Waarvoor dank. Op De Standaard stond een lijst van 10 must-see "artiesten". Gisteren op youtube mij dan tegen beter weten in nog laten verleiden om eens naar de livestream te luisteren.

Thx, but no thx :unsure:

kAstAr

Legacy Member
Op de livestream lieten ze dan ook maar grotendeels de commerciële bucht, zoals Hardwell, Dimitri Vegas en Like Mike zien. Onbekendere artiesten als Joris Voorn, Carl Cox, Bakermat, enz. zijn veel beter en die doen tenminste moeite voor en tijdens hun optredens.

SusieQ

Legacy Member
sjakie_ zei:
Op de livestream lieten ze dan ook maar grotendeels de commerciële bucht, zoals Hardwell, Dimitri Vegas en Like Mike zien. Onbekendere artiesten als Joris Voorn, Carl Cox, Bakermat, enz. zijn veel beter en die doen tenminste moeite voor en tijdens hun optredens.

Groot deel commerciele bucht = juist! :)

Maar Carl cox "onbekend" .... eek?!

Denk dat ie de langste meerdraaiende dj is die daar staat tusssen die 400+ dj's, ik ging al uit op zijn muziek eind de jaren 80 en ie draait al van eind jaren 70, begin 80! (pas doorgebroken midden-eind jaren 80) ;)

kAstAr

Legacy Member
Daarom staat er ook onbekendeRE :)

Bij het grote publiek dat naar de main stage gaat, zullen er niet zo veel zijn die Carl Cox kennen vrees ik.

Tyfius

Legacy Member
Joris Voorn onbekend?

Ik ben nu niet meteen het doelpubliek van TML, maar Joris Voorn vind ik toch wel een vrij bekende DJ. :p

kAstAr

Legacy Member
Ja, ik bedoelde dus onbekender voor het grote publiek, dat alleen maar david guetta, avicii enz. kent.

straight-6

Legacy Member
Als ze Carl Cox niet kennen en naar TML gaan verdienen ze een bitchslap, God wat haat ik die fuckers die maar David Guetta kennen niks tegen David Guetta want ik vond hem voor hij zo commercieel was echt de max.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan