Archief - Je glimlach van vandaag - deel 20

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Catscratch

Legacy Member
Na 11 jaar programmeren vandaag m'n ontslag gegeven op m'n huidig werk en getekend voor een positie als business / functionele analist. Gedaan met programmeren. :)

Dennoman

Legacy Member
Bosvos gij zijt zo een smeerlap :')

Nu krijg ik het niet uit mijn kop dat het volkslied van Libië in het begin gewoon EXACT hetzelfde is als de theme tune van FC De Kampioenen.

[youtube]f14V1zS41Qo[/youtube]

NotoriousP

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Met die ingesteldheid snap ik ook wel waarom een jeugdbeweging je niet ligt. :lol:

Wat is er mis met mijn ingesteldheid wanneer een 1,95m +/-100kg scoutsleider een 8-jarige jongen 3 meter in de lucht gooit waarbij die op zijn knie valt?

Orchidee_x zei:
Ma swat, wellicht heb je je dan uitgeleefd in een sportclub ofzo.

Verscheidene.

Katoom

Legacy Member
Dennoman zei:
Bosvos gij zijt zo een smeerlap :')

Nu krijg ik het niet uit mijn kop dat het volkslied van Libië in het begin gewoon EXACT hetzelfde is als de theme tune van FC De Kampioenen.

f14V1zS41Qo
Het is nog waar ook. :lol:

Kandul

Legacy Member
NotoriousP zei:
Wat is er mis met mijn ingesteldheid wanneer een 1,95m +/-100kg scoutsleider een 8-jarige jongen 3 meter in de lucht gooit waarbij die op zijn knie valt?

Dat is uiteraard representatief voor elke scoutsleider. Met jouw ingesteldheid is niks mis aangezien dat louter een gevolg is van een of ander jeugdtrauma, maar aan jouw argumentatie schort toch wat.

Tsubasa

Legacy Member
Valt toch nog mee... Niet zo kut als die verkrachting van Queen hier gepost!

NotoriousP

Legacy Member
Kandul zei:
Dat is uiteraard representatief voor elke scoutsleider. Met jouw ingesteldheid is niks mis aangezien dat louter een gevolg is van een of ander jeugdtrauma, maar aan jouw argumentatie schort toch wat.

Mijn argumentatie is simpelweg een antwoord op haar veralgemening maar zeker geen uniek geval van compleet onverantwoordelijke scoutsleiding... Enkele jaren terug is er toch een meisje gestorven omdat ze drankspelletjes speelden met water en ze dat meisje veel teveel hebben doen drinken? (ja je kan sterven van teveel water)

Om maar aan te tonen dat er gerust wel wat mensen zijn die hun ervaring met jeugdbewegingen negatief beoordelen.

Dennoman

Legacy Member
Twee jaar met vijf kotgenotes gezeten die het letterlijk over niks anders konden hebben dan de KLJ. Dan begon je met een gesprek, komt er daar één van naar beneden en letterlijk binnen de vijf minuten was het om zeep. En dan verschieten dat we niet overeenkwamen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan