e.House
Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/forums en vandaag de munt in de Alma ingewisseld. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zelfvertrouwen -1kay-gell zei:Ook niet echt briljante mop van u hé.![]()
ad:SiRdeK zei:Zelfvertrouwen -1ad:

kay-gell zei:Het was mij meer om het woord BRILjant te doen ipv te zeggen dat uw mop echt slecht was he.![]()
kay-gell zei:Ook niet echt briljante mop van u hé.![]()
De SkeEvN zei:chirokleertjes aan voor de kotenbezoek van onze leiders en we komen uit op dag van de jeugdbeweging oléééé

Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!

Tr1ploid zei:Nieuwe volkslied van Libië. Doet me een beetje denken aan een bepaalde sitcom
LIBYA NATIONAL ANTHEM 17 FEB. - YouTube
qftOrchidee_x zei:Jiehaa, kziet weer zitten hoor, naar jaarlijkse traditie!!Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!
![]()
Mensen die nooit in een jeugdbeweging hebben gezeten, hebben imo iets gemist in hun jeugd!
Ik heb ook ontbeten, leute gehad, banden gesmeed, gefeest en mezelf lazarus gezopen. Maar dat was zonder jeugdbeweging, did I achieve the impossible? :/Orchidee_x zei:Jiehaa, kziet weer zitten hoor, naar jaarlijkse traditie!!Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!
![]()
Mensen die nooit in een jeugdbeweging hebben gezeten, hebben imo iets gemist in hun jeugd!
GMotha zei:Ik heb ook ontbeten, leute gehad, banden gesmeed, gefeest en mezelf lazarus gezopen. Maar dat was zonder jeugdbeweging, did I achieve the impossible? :/
Alteration zei:'t Is gewoon.....anders.
die sfeer, doorzettingsvermogen, enthousiasme, echt hoe je er staat als groep en er bent voor elkaar, samen overleven op kamp, ge gaat dat nooit gelijk meemaken als hoe je het doet in een jeugdbeweging
Haha das wel vergezocht.kay-gell zei:Het was mij meer om het woord BRILjant te doen ipv te zeggen dat uw mop echt slecht was he.![]()
Tr1ploid zei:Nieuwe volkslied van Libië. Doet me een beetje denken aan een bepaalde sitcom
LIBYA NATIONAL ANTHEM 17 FEB. - YouTube
EvilTwin zei:Ehm ... Fc de kampioenen??? LOL
)Orchidee_x zei:Jiehaa, kziet weer zitten hoor, naar jaarlijkse traditie!!Ontbijt, 's avonds feestje en daartussen ook nog veel leute!
![]()
Mensen die nooit in een jeugdbeweging hebben gezeten, hebben imo iets gemist in hun jeugd!
Orchidee_x zei:Inderdaad!die sfeer, doorzettingsvermogen, enthousiasme, echt hoe je er staat als groep en er bent voor elkaar, samen overleven op kamp, ge gaat dat nooit gelijk meemaken als hoe je het doet in een jeugdbeweging
![]()
Orchidee_x zei:Inderdaad!die sfeer, doorzettingsvermogen, enthousiasme, echt hoe je er staat als groep en er bent voor elkaar, samen overleven op kamp, ge gaat dat nooit gelijk meemaken als hoe je het doet in een jeugdbeweging
![]()