Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SharkyXTS zei:Mailtje gekregen van Proxis in verband met een boek dat ik zo'n 10 maanden geleden wou bestellen. Wetende dat ze er toen bijna twee maanden hebben over gedaan vooraleer ze doorhadden dat ze dat boek toch niet konden leveren ... En dan sturen ze vandaag het volgende:
![]()
exCite zei:Mail gehad van RealDolmen, mag m'n overeenkomst voor de opleiding komen tekenen!


BuBbA zei:Ziede wel.
Veel succes collega!
Ah, en ook veel plezier als ge aant rondrijden zijt in die bestickerde Opel Corsa's...
. Soit, woensdag wrs tekenen (eerst nog te horen krijgen wa da'k verdien) en dan in september beginnen aan de opleiding! YIEEEEHA^^eXtreme zei:=> 2nd. Verspreid aub het woord. Proxis zuigt echt te zwaar. Trekt echt op niks.
Arifiene zei:Ik heb daar toch goeie ervaringen mee...
Met Azur slechte ervaringen, enorm lange levertijd enzo (maar ze waren de enige die het boek hadden). Kheb toen wel de luxe-editie gekregen ipv de gewone voor dezelfde prijs.
Dus eigenlijk viel het wel mee, behalve dan dat k 2 maand heb moeten wachten.
.Arifiene zei:Ik heb daar toch goeie ervaringen mee...
Met Azur slechte ervaringen, enorm lange levertijd enzo (maar ze waren de enige die het boek hadden). Kheb toen wel de luxe-editie gekregen ipv de gewone voor dezelfde prijs.
Dus eigenlijk viel het wel mee, behalve dan dat k 2 maand heb moeten wachten.
AssassiN zei:Hmmm, paar dagen geleden bij azur den nieuwe dvd van Alex Agnew besteld(was nog niet binnen).
Gisterenavond een mail gekregen da het verstuurd is geweest met een link waar je het pakket kunt volgen(bij de post). Voor de moment nog ergens in Antwerpen terwijl het de taxipost 24h is.
.
.Arifiene zei:Jaja, ge zult het zitten hebben.
Nja, als k een tip mag geven: Mail geregeld om te klagen als t echt lang duurt.
Ik heb zo t idee dat, als ik dat niet gedaan had, k men boek nog ni zou hebben.
.
.