Archief - Je glimlach van vandaag - deel 10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Inderdaad, laten we meteen een begrafenis inlassen voor elk dier dat per ongeluk wordt doodgereden :).

Morrissey

Legacy Member
Een duif inderdaad.

Iemand zei:
EY MA GRAPPIG ZEG
IK KAN NIET MEER

Dieren doodrijden en er niet mee inzitten. Serieus :ironic:

Ja, volgende keer trek ik de handrem in, pak ik mijn EHBO-kistje en reanimeer ik ze ter plekke. Regel jij voor elke doodgetrapte mier een begrafenis?

Maar goed, als er maar iets is waar jij commentaar op kan geven, anders zou je avondje niet geslaagd zijn hé. ;)

koebeest

Legacy Member
Hmmmz, Eurosong van gisteren vond ik nog wel leuk. Ik zou gisteren geoordeeld hebben : 1) België (Vond het echt goed, anders dan de anderen)
2) Griekenland (Vind ik gewoon leuk deuntje)
3) Moldavië? :p

?therapy?

Legacy Member
Fireflies zei:
Een duif inderdaad.



Ja, volgende keer trek ik de handrem in, pak ik mijn EHBO-kistje en reanimeer ik ze ter plekke. Regel jij voor elke doodgetrapte mier een begrafenis?

Maar goed, als er maar iets is waar jij commentaar op kan geven, anders zou je avondje niet geslaagd zijn hé. ;)
Nee, maar om er dan zo over te doen zoals jij door het te posten in de glimlach thread?

Iemand

Legacy Member
ns boy zei:
Inderdaad, laten we meteen een begrafenis inlassen voor elk dier dat per ongeluk wordt doodgereden :).

Rizla+ zei:
Een glimlachtopic, waarin men komt verkondigen dat men een dier heeft doodgereden.
"First roadkill :')"

Maar goed, ik ga er niet meer op in. Ieder maakt voor zichzelf uit of hij plezier moet halen uit het al dan niet opzettelijk doden van dieren.

Inderdaad Fireflies. Jij kent me door en door.

Morrissey

Legacy Member
Kom kom, nu niet dat ik zat de lachen dat het geen naam had, ''Haha, die had ik goed neer, MOORDENAAR DAT IK BEN!!!!!''. Dat nu ook weer niet, maar het gaf een speciaal gevoel om een diertje onbewust omver te rijden, dat wel.

Crashtestdummy

Legacy Member
Fireflies zei:
Kom kom, nu niet dat ik zat de lachen dat het geen naam had
aleh, ik toch wel, ma twas misschien omdattet nen duokill was, een eendje die onder den onderkant van den auto tegen tchassis kaatste gelijk nen pingpongbal en den anderen onder men rechterwielen...

de mensen die in de tegenovergestelde richting ervoor gestopt waren keken zodanig geshockeerd na mij dak spontaan in tranen vant lachen uitbarstte :D

twas mistig eh :unsure:

d-loc

Legacy Member
[youtube]tIdIqbv7SPo[/youtube] overdreve
edit;
[youtube]HaVXfHZv50Y[/youtube] gvd wat een stem vanaf 00:58, palmt je gewoon volledig in
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan