Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand zei:Bib Zuid of zoals deze namiddag en gisterennamiddag, het Zuidpark.![]()

Coldhand zei:Vannacht mijn verjaardag gevierd![]()
Resultaat:
Schitterend feestje in fantastisch gezelschap!
Een smile op mijn gezicht voor de rest van de dag
Enige minpuntjes:
- lek gereden toen ik op de stoeprand reedalhoewel het vervangen van het wiel plezant was
- om 5u werken.

Inderdaad ^^Faun zei:Kzit daar ook dikwijls, en ik ga daar ook dikwijls rond 17u gaan lopen.. er zitten daar wel véél blokkende studenten eh![]()
Muscleduck zei:Gisteren ook alNog eens een spelleke doen
EDIT: 12950![]()
kil911ler zei:^
Krijgde bij 200 repperz een 3e groen blokje of wete da ni?![]()
waffel zei:
Valt wel mee hoor ^^noreeeee zei:Moestk daar tussen staan zou'k denk'k na 10 minuten al hoofdpijn hebben.
noreeeee zei:Moestk daar tussen staan zou'k denk'k na 10 minuten al hoofdpijn hebben.