Bosvos
Legacy Member
moest ineens hier aan denken:Oldskooler zei:
YouTube - Saxon - Princess Of The Night
altijd een glimlach om met dat lied lekker op een zomerse dag rond te fietsen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moest ineens hier aan denken:Oldskooler zei:

waffel zei:
Ook al een paar keer bekeken 
Bosvos zei:moest ineens hier aan denken:
YouTube - Saxon - Princess Of The Night
altijd een glimlach om met dat lied lekker op een zomerse dag rond te fietsen![]()

waffel zei:
enj0i^ zei:More Human than Human![]()

Het zou met een soort show zijn van zijn hoogtepunten van 10 jaar en wat nieuw materiaal
Slagerliekes falen imogamerboy007 zei:Elke spanjaard heeft een snor, dos cervezas por favor.![]()
Nooby4Ever zei:Al gehoord dat alex voor het sportpaleis gaat ?Het zou met een soort show zijn van zijn hoogtepunten van 10 jaar en wat nieuw materiaal
![]()
Fireflies zei:10 jaar? Die heeft toch nog maar een jaar of 3-4 echt succes?
Nuja, als hij een nieuwe show geeft, ga ik zonder twijfel kijken.

GammaGamer zei:Slagerliekes falen imo

