Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MikeHunt

Legacy Member
Tailball zei:
't Is dan ook gene Team Fortress e.

TF zou anders ook een pak minder interessant zijn moesten je concs kunnen blokkeren "gewoon omdat het kan", maar blijkbaar vindt de huidige generatie gamers dat de normaalste zaak van de wereld :unsure:

FlatSix

Legacy Member
MikeHunt zei:
Dat spelt krijgt dan een 10 en letterlijk elk punt in die review irriteert mij. Overbodige details die helemaal niks bijdragen, klinkt als het meest frustrerende spel ooit.


https://www.beyondgaming.be


Dus testikels van uw paard die meebewegen en uw baard die echt groeit is maar niets? :D

Ohm

Legacy Member
xTwL- zei:
Dus testikels van uw paard die meebewegen en uw baard die echt groeit is maar niets? :D
Die baard ok nog. Maar die testikels enzo hoeft toch niet? Wat heb je daar nu aan als speler?
Gisteren via Twitch eens gekeken. Allemaal mooi en ziet er tof uit, maar die open wereld is ook maar leeg (npc's, dingen te doen,..). Het mooi uitzicht word je ook beu.

rsc

Legacy Member
MikeHunt zei:
Dat spelt krijgt dan een 10 en letterlijk elk punt in die review irriteert mij. Overbodige details die helemaal niks bijdragen, klinkt als het meest frustrerende spel ooit.


https://www.beyondgaming.be

Wist niet dat er nog iemand de reviews hier las sinds het corruptieschandaal. Hier heeft ooit een topic gestaan van een gelekte e-mail waarin stond dat de crew was omgekocht voor een review van F34R. Maar ik kan het topic niet meer terugvinden.


Nog snel één missie, en dan nog één, en dan nog één,... je wilt gewoon verder spelen

Zeer irritant en amateuristisch.

Noscoped420

Legacy Member
MikeHunt zei:
Dat spelt krijgt dan een 10 en letterlijk elk punt in die review irriteert mij. Overbodige details die helemaal niks bijdragen, klinkt als het meest frustrerende spel ooit.


https://www.beyondgaming.be

Die 10 snap ik ook niet omdat er op elke console incl de ''4k consoles'' fps drops zijn richting 23-25 fps bij momenten, maar ook daar is geen melding van gemaakt in de review en aangezien het spel zowiezo al maar op 30fps loopt merk je dips naar 23-25 heel zeker wel ( in vergelijking met een 60 fps game wat eens naar 55 dipt ) dus zou me straf lijken dat net Praga geen fps dips krijgt terwijl ze in de DigitalFoundry analyse meervoudig voorkomen.

Scores lijken enorm inflated omdat het Rockstar is + omdat sommige al op RDR2 wachten sinds de 1 is uitgespeeld, ok de grafische details zijn leuk en alles maar sub 30 performance in een game waar zo lang is aan gewerkt is een no go voor een 10 score, er zijn genoeg exclusives die steady 30 of 60 fps kunnen houden op een PS4 Pro.

Daarmee is die 9Lives review ook meteen mijn ergernis van de dag.

Carrion

Legacy Member
29 jaar oud zijn en nog een gigantische puist op het puntje van uw neus krijgen :sop:

Solleke89

Legacy Member
Allez, attention whore Sinead O’Connor is daar weer.
Heeft zich bekeerd tot de islam. :lol:

Is er iemand dat die trut nog serieus neemt.

Googke

Legacy Member
Sonny Crockett zei:
'Papa's kleine meisje' ... dat klinkt behoorlijk fout.
En ik wil her niet onnozel komen doen, maar dat soort uitspraken op één lijn met dominant gedrag.
Een blij gevoel krijg ik er niet van.

Ach, een man van begin 50 die quasi slaapt op z'n werk en de lijn gewoon doortrekt bij z'n thuis. Die zou nog z'n dochters toeken geven als hij vindt dat z'n een grote mond ofzo ophebben.

Carrion

Legacy Member
Als ge sommige jongeren ziet zouden ouders idd beter eens ne toek verkopen.

Booka Shade

Legacy Member
Carrion zei:
29 jaar oud zijn en nog een gigantische puist op het puntje van uw neus krijgen :sop:

Dat wilt zeggen dat ge eigenlijk nog een groen blaadje zijt, wees blij!

Avilowca

Legacy Member
Dimitri Verhulst klaagt erover dat hij niet genoeg geld voor zijn boeken krijgt

Daarom wil hij dat schrijvers zich gaan aansluiten bij kleinere uitgeverijen. Zoals zijn uitgeverij waarvan hij zelf aandeelhouder is.
Kers op dat taart komt wanneer hij halverwege het interview klaagt dat de boekenprijs als 19 jaren niet omhoog is gegaan en dat hij geen enkel beroep kent waar de lonen nog altijd hetzelfde zijn als 19 jaar geleden.


Laat ons anders eens spreken over de mensen van wie het inkomen vandaag de dag lager ligt als het gemiddelde inkomen van de sector waarin ze werken 19 jaar geleden. Zo ken ik er wel een paar.

Tonerider

Legacy Member
Avilowca zei:
Dimitri Verhulst klaagt erover dat hij niet genoeg geld voor zijn boeken krijgt

Daarom wil hij dat schrijvers zich gaan aansluiten bij kleinere uitgeverijen. Zoals zijn uitgeverij waarvan hij zelf aandeelhouder is.
Kers op dat taart komt wanneer hij halverwege het interview klaagt dat de boekenprijs als 19 jaren niet omhoog is gegaan en dat hij geen enkel beroep kent waar de lonen nog altijd hetzelfde zijn als 19 jaar geleden.


Laat ons anders eens spreken over de mensen van wie het inkomen vandaag de dag lager ligt als het gemiddelde inkomen van de sector waarin ze werken 19 jaar geleden. Zo ken ik er wel een paar.

Die heeft blijkbaar het principe van promotie niet begrepen. 'Ik ga niet naar de boekenbeurs want daar bekijken ze mij en willen ze een handtekening.' Ja, als ge daar als een chagrijn zit zul je niet meer gaan verkopen.

rscaboy

Legacy Member
Avilowca zei:
Dimitri Verhulst klaagt erover dat hij niet genoeg geld voor zijn boeken krijgt

Daarom wil hij dat schrijvers zich gaan aansluiten bij kleinere uitgeverijen. Zoals zijn uitgeverij waarvan hij zelf aandeelhouder is.
Kers op dat taart komt wanneer hij halverwege het interview klaagt dat de boekenprijs als 19 jaren niet omhoog is gegaan en dat hij geen enkel beroep kent waar de lonen nog altijd hetzelfde zijn als 19 jaar geleden.


Laat ons anders eens spreken over de mensen van wie het inkomen vandaag de dag lager ligt als het gemiddelde inkomen van de sector waarin ze werken 19 jaar geleden. Zo ken ik er wel een paar.

welke sectoren zijn dat dan?

Put_met_keren

Legacy Member
Naar Oscar & the wolf geweest en continue wordt het zicht belemmerd door mensen die alles zitten te filmen.
Ik snap écht niet wat je daar aan hebt. Je gaat daar zelf nooit meer naar kijken. Die beeld- en geluidskwaliteit zijn barslecht. En dat boeit toch geen kat? Als ik zo’n filmpje ontvang op Snapchat bv, klik ik dat instant weg.
Kijk toch gewoon naar het concert door uw eigen ogen
emoji58.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

straight_six

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Naar Oscar & the wolf geweest en continue wordt het zicht belemmerd door mensen die alles zitten te filmen.
Ik snap écht niet wat je daar aan hebt. Je gaat daar zelf nooit meer naar kijken. Die beeld- en geluidskwaliteit zijn barslecht. En dat boeit toch geen kat? Als ik zo’n filmpje ontvang op Snapchat bv, klik ik dat instant weg.
Kijk toch gewoon naar het concert door uw eigen ogen
emoji58.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gisteren naar een begrafenis geweest van een jonge collega. Zat er daar 1 met zijn gsm hetzelfde te doen en foto's te trekken. Terwijl zijn vrouw aan het genieten was van een stuk chocolade. Sommigen hebben voor niks of niemand nog respect.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

utred?

Legacy Member
straight_six zei:
Gisteren naar een begrafenis geweest van een jonge collega. Zat er daar 1 met zijn gsm hetzelfde te doen en foto's te trekken. Terwijl zijn vrouw aan het genieten was van een stuk chocolade. Sommigen hebben voor niks of niemand nog respect.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

poidh

Greenie

Legacy Member
straight_six zei:
Gisteren naar een begrafenis geweest van een jonge collega. Zat er daar 1 met zijn gsm hetzelfde te doen en foto's te trekken. Terwijl zijn vrouw aan het genieten was van een stuk chocolade. Sommigen hebben voor niks of niemand nog respect.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Bij ons moeder waren er foto's genomen door de begrafenisondernemer. Dus foto's zelf nemen is al helemaal belachelijk.
Ge houdt u beter bezig met mensen een hart onder de riem te steken en te troosten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan