Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tailball

Legacy Member
Patracle zei:
Pakket van Zalando teruggestuurd. Krijg ik opeens een aanmaning, ik bel hun klantendienst, goed wetende dat ik dat pakket teruggestuurd hebt mét barcode van mijn verzendbewijs. ‘Het is nooit ingescand geweest.’ Ik kan dus alsog betalen.

Waarom zou ge dan alsnog betalen? Ge hebt het verzendbewijs in uw handen...

Slayerbe

Legacy Member
Dikke FU gisteren bij het installeren van een aftermarket heatsink voor de 2700x. Originele AMD heatsink kwam niet goed los. Zo slecht zelfs dat ik plots met heatsink en cpu er nog aan in mijn handen stond. Los uit de socket getrokken dus. :x Resultaat: enkele gebogen pinnetjes en veel gekloot met verwarmen in oven en een stanleymes. Uiteindelijk wel alles kunnen fixen.

In ruim 15 jaar van pc assemblage nog nooit tegen gekomen. Deftige stock koeler die AMD voorziet bij de 2700x maar hun bijgeleverde koelpasta heeft nog wel wat ruimte tot verbetering. :doc:

FlatSix

Legacy Member
Erger me aan mezelf. Kon vroeger zo goed en gemakkelijk alleen zijn, en nu met nieuwe vriendin (en is echt enkel bij haar en nog niet gehad met vorige vriendinnen) mis ik die echt als die een avondje uit is. Vroeger gebeurde het al eens dat ik zo vrijdag verlof had, m'n boodschappen dan donderdag avond deed en niemand zag tot maandag ochtend als ik terug ging werken. :) Heb m'n playstation nu al maanden niet meer aangeraakt omdat er geen spel is dat me nog boeit (allicht RDR2 binnenkort wel) maar kan echt niet meer zo hard genieten van op m'n gemak in de zetel te zitten zonder dat zij tegen mij ligt. Het is nochtans vandaag terug m'n favoriete serie terug op TV. Alé, favoriete, de ene waarin ik geslaagd ben ze ooit te volgen omdat ik ze leuk bleef vinden. :)

Muscleduck

Legacy Member
xTwL- zei:
Erger me aan mezelf. Kon vroeger zo goed en gemakkelijk alleen zijn, en nu met nieuwe vriendin (en is echt enkel bij haar en nog niet gehad met vorige vriendinnen) mis ik die echt als die een avondje uit is. Vroeger gebeurde het al eens dat ik zo vrijdag verlof had, m'n boodschappen dan donderdag avond deed en niemand zag tot maandag ochtend als ik terug ging werken. :) Heb m'n playstation nu al maanden niet meer aangeraakt omdat er geen spel is dat me nog boeit (allicht RDR2 binnenkort wel) maar kan echt niet meer zo hard genieten van op m'n gemak in de zetel te zitten zonder dat zij tegen mij ligt. Het is nochtans vandaag terug m'n favoriete serie terug op TV. Alé, favoriete, de ene waarin ik geslaagd ben ze ooit te volgen omdat ik ze leuk bleef vinden. :)

Hehe, ik ken dat een stuk. Ik kan wel genieten van een avondje alleen thuis maar overlaatst was zij een weekend weg en 2 weken ik een weekend. Weekend was de max, maar toch blij als ik weer thuis was!

Googke

Legacy Member
M'n schoonouders. Ze moesten me niet vanaf dag 1, hebben altijd wat op te merken. Nu eisen ze dat ik meer moet langskomen en meer met hun moet praten terwijl ze "me gedogen.

Het enige waarover ik kan praten is het weer, paarden of vragen hoe iets zit in Nederland. Jep, ze hebben ook geen Belgische tv of radio. Krant is de Telegraaf. Ze wonen wél in België, maar werken ook in het beloofde Nederland.

Meestal doet m'n vriendin het woord maarja, overdominante ouders laten graag merken wie de baas is. Ik zit er dan zo schaapachtig bij.

9livers, hoe aanpakken?

Pan

Legacy Member
Googke zei:
M'n schoonouders. Ze moesten me niet vanaf dag 1, hebben altijd wat op te merken. Nu eisen ze dat ik meer moet langskomen en meer met hun moet praten terwijl ze "me gedogen.

Het enige waarover ik kan praten is het weer, paarden of vragen hoe iets zit in Nederland. Jep, ze hebben ook geen Belgische tv of radio. Krant is de Telegraaf. Ze wonen wél in België, maar werken ook in het beloofde Nederland.

Meestal doet m'n vriendin het woord maarja, overdominante ouders laten graag merken wie de baas is. Ik zit er dan zo schaapachtig bij.

9livers, hoe aanpakken?
Pols eens of ze al een levensverzekering hebben.

Of begin heel absurde dingen te zeggen terwijl uw vriendin het niet hoort. Dan gaan die daarna daarover doorbomen bij uw vriendin en dan denkt zij dat ze u gewoon zwart willen maken bij haar.

Muscleduck

Legacy Member
Googke zei:
M'n schoonouders. Ze moesten me niet vanaf dag 1, hebben altijd wat op te merken. Nu eisen ze dat ik meer moet langskomen en meer met hun moet praten terwijl ze "me gedogen.

Het enige waarover ik kan praten is het weer, paarden of vragen hoe iets zit in Nederland. Jep, ze hebben ook geen Belgische tv of radio. Krant is de Telegraaf. Ze wonen wél in België, maar werken ook in het beloofde Nederland.

Meestal doet m'n vriendin het woord maarja, overdominante ouders laten graag merken wie de baas is. Ik zit er dan zo schaapachtig bij.

9livers, hoe aanpakken?

Hebben ze letterlijk zo gezegd dat zij u 'gedogen'? Ofwel zeg je fuck you, ofwel doe je het omgekeerde en ga je ALLE DAGEN langs. Gewoon de deur plat lopen tot ze het beu zijn.

Ik heb chance met mijn schoonouders amai.

Googke

Legacy Member
Muscleduck zei:
Hebben ze letterlijk zo gezegd dat zij u 'gedogen'? Ofwel zeg je fuck you, ofwel doe je het omgekeerde en ga je ALLE DAGEN langs. Gewoon de deur plat lopen tot ze het beu zijn.

Ik heb chance met mijn schoonouders amai.

Uhu letterlijk gezegd, nog iets van "papa's kleine meisje" en zoiets was er nog bij. Oke, ik moet me niet heiliger voordoen dan de paus omtrent hun dochter. Ik was niet zeker van m'n gevoelens destijds, maar heb echt geen foute dingen gedaan. Ze zegt het zelf dat haar ouders niet erg welkomend zijn, maar ach.

Bubba

Legacy Member
Als ge uwen tijd er wilt insteken zou ik zoals Muscleduck zei gewoon constant langs gaan, echt overdreven vaak. En anders zou ik het gewoon negeren.

kay-gell

Legacy Member
Denk dat dat zo dingen zijn die zich met de maanden/jaren wel goed trekken uiteindelijk.
Als ge (mede door uw eigen fout) ne slechte indruk achtergelaten hebt zal dat wel even duren voor dat goed komt. Maar als ze zien dat ge goed voor haar zijt komt dat (hopelijk) wel te goei.
Maar nu zo ne loopgraven-oorlogen beginnen met hen, bad idea :)

Tomski

Legacy Member
Ik kom redelijk goe overeen met mijn schoonthuis... maar het is ook ooit anders geweest. Een vriendin van mijn madam was mij gaan zwart maken achter haar gat. Ik zou bij haar zijn omdat ze mijn auto en huis zou afbetalen. En haar ma was daar natuurlijk mee weg.

Gelukkig is die vriendin door de mand gevallen.

FlatSix

Legacy Member
Ik heb eigenlijk altijd heel goede relaties gehad met ouders van m'n vriendin. Eén heeft me zelfs nog gebeld toen we uit elkaar waren of ik het niet nog een kans wilde geven omdat ik zo'n toffe was,... :unsure:

Sonny Crockett

Legacy Member
Googke zei:
Uhu letterlijk gezegd, nog iets van "papa's kleine meisje" en zoiets was er nog bij. Oke, ik moet me niet heiliger voordoen dan de paus omtrent hun dochter. Ik was niet zeker van m'n gevoelens destijds, maar heb echt geen foute dingen gedaan. Ze zegt het zelf dat haar ouders niet erg welkomend zijn, maar ach.

'Papa's kleine meisje' ... dat klinkt behoorlijk fout.
En ik wil her niet onnozel komen doen, maar dat soort uitspraken op één lijn met dominant gedrag.
Een blij gevoel krijg ik er niet van.

Fanniwan

Legacy Member
Valyra zei:
Bpost die een pakketje terug stuurt omdat het adres in NL blijkbaar niet zou kloppen.
Adres opgezocht op Google Maps: bestaat gewoon wel :angry:
ByeBye 16,50 euro

Ook al eens voorgehad. Je moet dan een ticketje aanmaken met uw klacht.
Na een tijdje krijg je dan uw geld teruggestort.

Tomski

Legacy Member
xTwL- zei:
Ik heb eigenlijk altijd heel goede relaties gehad met ouders van m'n vriendin. Eén heeft me zelfs nog gebeld toen we uit elkaar waren of ik het niet nog een kans wilde geven omdat ik zo'n toffe was,... :unsure:

mom in law wanted the D? :D

FlatSix

Legacy Member
Tomski zei:
mom in law wanted the D? :D

Kon mij niet krijgen. :cool:

Nee, serieus. M'n huidige vriendin haar moeder vond al dat ik onder de sloef lig omdat ik zei dat zij maar in de zetel moest gaan zitten met haar mama en ik de tafel wel ging opruimen..

Vond dat zo ergerlijk hoe bij m'n vorige vriendin (die drie zussen had) we dan met moeder/4 zussen/4 'boyfriends' aan tafel zaten en iedereen het normaal vond dat die moeder alles alleen afruimde. Ik sta dan recht en help, die moeder in de keuken en ik breng alles naar de keuken. Dan later die avond nog afgewassen ook, en alle anderen zijn de zetel niet meer uit gekomen. Logisch dat die mij een toffe vond... Was ergens ook wel onderdeel van waarom ik er niet mee wilde blijven daten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan