Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
Bon, thesis herwerkt: 132 pagina's ffs. Chance da ik al da kutonderzoek niet opnieuw hoef te doen, man man ...

Selderijstok

Legacy Member
mijn slaapritme, man man. Volledig naar de kloten, ben net wakker nu. En morgenmiddag dan weer rond 17u gaan slapen.

waffel

Legacy Member
Een keer uitslapen tot 7uur smorgens en ge zijt weer back on track he :D

whatever9

Legacy Member
mijn slaapritme is ook fucked. MOrgen om 8.30 examen. opstaan om 6.15..

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Een of andere lul die zijn fiets vast zet aan de lantaarpaal waar ook mijn fiets aan stond en daarbij natuurlijk ook ff mijn fiets vastzet...

Carrion

Legacy Member
docu over N-korea op NGC, fuck man, da is geen land meer maar een sekte, wa een brainwashing :wtf:

rscaboy

Legacy Member
Geen water vanochtend, dus geen douche, geen koffie en de rest van mijn dag verkloot.

n9ne

Legacy Member
Savage zei:
Ik ben al afgestudeerd ze, maar tis voor in NL gepubliceerd te worden.

Ja kweet het, maar als het een ergernis is kunt ge wel wat good luck gebruiken eh :unsure: Wel nice dienen boek ;-)

Dennoman zei:
Uiteraard, maar ge moet bereid zijn om met uw handen te werken :) zo hebt ge er steeds minder tegenwoordig :p

True, tot nu toe : beenhouwerij (viel mee van zwaar werk en ge kon boterkoeken van daarnaast pikken :unsure), bureaujob bij mijn pa (doodverveeld, 8u per dag werken en maar voor 3u werk hebben ftl), en tenten opzetten (zwaar werk maar was wel wat ik het liefst deed, soms tot 12u per dag werken maarja, alst vakantie is^^). Ook nog paar dagen bij de Krefel om thuis te leveren, maar daar zit ge teveel stil in de camionette imho.

T is nu wel zo dat ik die laatste twee bij dezelfde interim heb gedaan, ze kennen mij daar al in dat kantoor en die twee bazen hebben laten weten dat ik mijn werk goed deed, dat zal wel wat goed doen voor de volgende keer.

Fireflies zei:
Ik ben meestal bij meerdere bureau's ingeschreven, en de meeste aanbiedingen dat ik dan krijg zijn om te kuisen. Maar daar pas ik voor, ik ben en blijf een man.

Handenarbeid kan me niet veel schelen, ik wil gewoon een dikke boterham verdienen. Of het nu zwaar is of niet, voor 1 maand kan ik wel wat verdragen.
Kuisen zou nu ook ni echt mijn ding zijn, maar betaalt dat niet goed?

Dinsdagland

Legacy Member
Met de fiets naar de kapper gemoeten. Man, dat is koud! Had me dan gedoucht voor ik vertrok, mijn haar was nog een beetje nat waardoor als ik aankwam bij de kapper mijn haar bevroren was :D

SluitspierMusketier

Legacy Member
waffel zei:
Khad deze eerst in de glimlach forum geplaatst, maar het is niet echt grappig (ale, feit dat ze overleden is) dus zal ik hem hier zetten.

HLN Moord op Shana en Kevin - "Ronald J. was moegetreiterd door de vriend van Shana" (1050701)

Kben eens op de profielpagina van die Shana Appeltans geweest. Een van haar fanpagina's:

i wish life had a rewind button sometimes..

En dan ook van: I wish to be death for one day to see peoples reactions. Dat had ze maar enkele dagen voor haar dood gejoined.

Shana joined the group Ik ben niet grof , ik ben gewoon eerlijk.

Shana became a fan of da was wel grappig! ge begrijpt gewoon mijn humor ni.

Shana became a fan of Je leeft maar 1 keer.

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...1302822375128_1367531274_839030_6420345_n.jpg

wow...

Van die Kevin even subtiel:

Kevin joined the group Tegen slachten zonder verdoving

aha, aha, aha , ahaaaaaahaaaaaa:scream::scream:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik moet echt nog altijd denken aan die moord op dat koppel he.
Hoe koelbloedig moet je wel niet zijn om zoiets te doen.
Precies een scenario van een film.

rscaboy

Legacy Member
waffel zei:
Khad deze eerst in de glimlach forum geplaatst, maar het is niet echt grappig (ale, feit dat ze overleden is) dus zal ik hem hier zetten.

HLN Moord op Shana en Kevin - "Ronald J. was moegetreiterd door de vriend van Shana" (1050701)

Kben eens op de profielpagina van die Shana Appeltans geweest. Een van haar fanpagina's:

i wish life had a rewind button sometimes..

En dan ook van: I wish to be death for one day to see peoples reactions. Dat had ze maar enkele dagen voor haar dood gejoined.

Shana joined the group Ik ben niet grof , ik ben gewoon eerlijk.

Shana became a fan of da was wel grappig! ge begrijpt gewoon mijn humor ni.

Shana became a fan of Je leeft maar 1 keer.

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...1302822375128_1367531274_839030_6420345_n.jpg

wow...

Van die Kevin even subtiel:

Kevin joined the group Tegen slachten zonder verdoving

YouTube - "The Giggle Loop"

Dennoman

Legacy Member
Die goddamn Poolse zwartwerkers van hiernaast die me om half 8 wakker hebben gemaakt met hun geboor. En dat op de ene dag dat ik eens de luxe had geen wekker te hoeven zetten.

Waar is dat telefoonnummer van de arbeidsinspectie? :evil:

Vorda

Legacy Member
Ik blijf maar spullen kopen via webshops tijdens de blok.. volgende week heb ik normaal 3 leveringen op 2 dagen.

@denno: 0907/40206 (€ 1.50/min)

Karre

Legacy Member
Slechtste ontbijt ooit gehad. Er is hier geen brood te vinden op oud brood na en de melk bleek slecht te zijn en heb ik een hele tas gemaakte chocomelk mogen wegzwieren :sop:.

cuda

Legacy Member
Wou ik me om elf uur douchen, was de douche hier op kot bezet.
om 12 uur nog steeds bezet :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan