Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Savage zei:
Ik help mee aan een onderzoek over de "memorie" in Bourgondische en Habsburgse glasramen doorheen de vroege Nederlanden.
I love it when u talk dirty.

Morrissey

Legacy Member
Dennoman zei:
Als ge een beetje deftig geld wilt verdienen en niet vies zijt van handenarbeid: magazijnen en fabrieken.

Als ge graag eens wilt uitgebuit worden: supermarkt.
Ik heb zo een maand in het magazijn van Ferrero gewerkt, betaalde goed en werknemers mochten zo geregeld iets meepakken uit de retour. Het geniale was als op de laatste dag al die jobstudenten met meerdere plastieken zakken daar toekwamen in de hoop zoveel mogelijk te 'plunderen'. Zelden een baas zo woedend gezien :p

stupid_noob zei:
nachtwerk aan de band ftw \o/

I know, maar geen zin om mijn bioritme naar de kloten te helpen.

Huasheng

Legacy Member
Huasheng zei:
ARGH :angry: Ik moet morgen ergens zijn tegen 10u, en ik kan er (met de bus) enkel tegen 9u of 11u geraken :sop: Dat wordt een uur zitten niksen... :sop:
ARGH :angry: En 't wordt maar erger. Dat gaat misschien maar maximum een uur duren, en 'k heb pas om 11u50 een bus terug :doh:

Nu wel een alternatief gevonden ... Maar 't is één die mij wat gaat kosten :sop: Grmpf!

Savage

Legacy Member
Was't ma waar. Nee, ik help iemand met haar doctoraat. Maar mijn thesis ging over een gelijkaardig onderwerp, dusja.

Edit: Op zich is die memorie-politiek best wel boeiend. Maar ik ben dan ook gefascineerd door de Bourgondisch-Habsburgse periode. De enigste periode waarin onze streken iets betekenden op wereldvlak. En ook in Lier is er heel veel invloed van dit huis terug te vinden.

Dennoman

Legacy Member
Fireflies zei:
Ik heb zo een maand in het magazijn van Ferrero gewerkt, betaalde goed en werknemers mochten zo geregeld iets meepakken uit de retour. Het geniale was als op de laatste dag al die jobstudenten met meerdere plastieken zakken daar toekwamen in de hoop zoveel mogelijk te 'plunderen'. Zelden een baas zo woedend gezien :p
Mijn broer heeft bij de Mars gewerkt, stond aan de band waar ze M&M's verpakten. De machine had blijkbaar nogal wat hiccups en zij moesten controleren of er toevallig geen plastieken stukjes aan de verpakking gelaten waren (niet goed afgesneden). Zij moesten die dan met de hand afknippen. That's it, all day every day.

De regel was wel: als ge mis knipte moest ge de hele zak zelf opboefen. Natuurlijk elke dag wel iemand:

"OEPS NU KNIP IK TOCH MIS ZEKER!"
-boeft zak leeg tijdens 't werken-

Hij is dieje zomer 10-12 kilo bijgekomen ofzo :')
Huasheng zei:
Nu wel een alternatief gevonden ... Maar 't is één die mij wat gaat kosten :sop: Grmpf!
Taxi? :p

En OT: FFFUUUU eikels op eBay die de prijs kunstmatig omhoog krikken. Sterf!

Carrion

Legacy Member
waarom zitte al die wijve eigenlijk hun bh kleur op facebook te zette?

Huasheng

Legacy Member
Dennoman zei:
Het gaat me niet zóveel kosten :p
I.p.v. bus-bus wordt het gewoon bus-trein ;)

Edit: Net ontdekt dat die alternatieve route niet beter is. Ik ben een uur later thuis, dan dat ik daar een uur zou wachten voor de bus van 11u50. ... *zucht* 'k Zal maar een boek meenemen.

Carrion zei:
waarom zitte al die wijve eigenlijk hun bh kleur op facebook te zette?
Because we want to :tongue:

?therapy?

Legacy Member
Omdat de helft wss zelf niet weet waarom ze het eigenlijk doen, maar omdat alle meisjes het doen doen ze ook maar mee :p

TheFallen

Legacy Member
maximvdb zei:
Zonder pics zie ik er het nut ook niet van in...

Het heeft anders toch wel tot pikante gesprekken geleid:D

De ideale ijsbreker van het onderwerp!

Savage

Legacy Member
Ik ben er nog geen enkele tegengekomen die dat gepost heeft. Maar de meeste in mijn vriendenkring zijn > 24j. Hopelijk is dat een reden. :p

TheFallen

Legacy Member
Savage zei:
Ik ben er nog geen enkele tegengekomen die dat gepost heeft. Maar de meeste in mijn vriendenkring zijn > 24j. Hopelijk is dat een reden. :p

Ne maat van mij zag plots zijn moeder op facebook "kant rood" staan. :cool:

:love: MILF!

waffel

Legacy Member
Khad deze eerst in de glimlach forum geplaatst, maar het is niet echt grappig (ale, feit dat ze overleden is) dus zal ik hem hier zetten.

HLN Moord op Shana en Kevin - "Ronald J. was moegetreiterd door de vriend van Shana" (1050701)

Kben eens op de profielpagina van die Shana Appeltans geweest. Een van haar fanpagina's:

i wish life had a rewind button sometimes..

En dan ook van: I wish to be death for one day to see peoples reactions. Dat had ze maar enkele dagen voor haar dood gejoined.

Shana joined the group Ik ben niet grof , ik ben gewoon eerlijk.

Shana became a fan of da was wel grappig! ge begrijpt gewoon mijn humor ni.

Shana became a fan of Je leeft maar 1 keer.

http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...1302822375128_1367531274_839030_6420345_n.jpg

wow...

Van die Kevin even subtiel:

Kevin joined the group Tegen slachten zonder verdoving
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan