Arifiene
Legacy Member
TooTall zei:Ge beseft toch dat ge bezig zijt over de kleur van een camera he?
En ja. IK moet duidelijk volwassen worden![]()
Maja verdomme en dan?
Khad ook ne sony gevraagd, tis ineens ne nikon geworden.
Komaan, da zijn dure aankopen, overleg dan voor ge zoiets geeft eh.
Ze zegt 50 keer: twordt die roze sony, ik happy, en dan, als ze t al gekocht heeft ist van: ahja tis een volledig ander toestel.
Als ik eindelijk es iets krijg, zeker iets dat jaren moet meegaan, dan wil ik men eigen goesting, das maar normaal zeker.
Stel je voor dat gij een macbook wil en uw ma komt af met een acer.
Ook ni echt hetzelfde eh.
Again: Dan koop ik het liever zelf.

No offence, maar ja hoor, ge zijt toch spoiled rotten! 
