Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

freakykiller

Legacy Member
den-kimi zei:
precies alsof ze nog tijd hebben om daaraan te denken als ze volop in een spurt zitten. het is niet alsof het zijn bedoeling was van wasyl te raken.

zeg me nu eens wat hij dan wel moest doen, er rekening mee houdend dat ze elkaar met ongeveer 50 a 60 per uur naderen.

Schroef die snelheid maar wat naar beneden :crazy:

Roald

Legacy Member
den-kimi zei:
precies alsof ze nog tijd hebben om daaraan te denken als ze volop in een spurt zitten. het is niet alsof het zijn bedoeling was van wasyl te raken.

zeg me nu eens wat hij dan wel moest doen, er rekening mee houdend dat ze elkaar met ongeveer 50 a 60 per uur naderen.
Over zijn been springen zoals iedere voetballer dan moet doen als hij te laat is.

Flipkikker

Legacy Member
Beuh, moet es in gang schieten met wat nuttig werk voor de reis.

Dinsdagochtend moetk om 4u opstaan dervoor en kheb nog niet eens de adressen van de jeugdherbergen op papier gezet voor de gps. :$

denkimi

Legacy Member
freakykiller zei:
Schroef die snelheid maar wat naar beneden :crazy:
als ze elk met 25 a 30 per uur sprinten dan naderen ze elkaar met 50 a 60 per uur :p

Xboxdude zei:
Over zijn been springen zoals iedere voetballer dan moet doen als hij te laat is.

dat doet hij toch? hij komt alleen niet ver genoeg neer.

gelooft ge nu echt dat hij bij zichzelf denkt van :"hé, laat ik hier eens een rode kaart pakken door expres op die man zijn been te gaan staan"?

freakykiller

Legacy Member
den-kimi zei:
als ze elk met 25 a 30 per uur sprinten dan naderen ze elkaar met 50 a 60 per uur :p



dat doet hij toch? hij komt alleen niet ver genoeg neer.

gelooft ge nu echt dat hij bij zichzelf denkt van :"hé, laat ik hier eens een rode kaart pakken door expres op die man zijn been te gaan staan"?

Shit :unsure:

Hekje#

Legacy Member
Echt zo ziek als ne hond. Volgens mij van dat vele feesten eigenlijk.
Misschien eventjes rustig aan doen, alsook mn drankgebruik..

DBK

Legacy Member
Lospeed zei:
Nog omdat mijn vriendin het 3 weken geleden heeft uitgemaakt, ik mis ze echt hard ook al is ze niet lief tegen mij momenteel, mensen kunnen toch niet zoveel veranderen op zo'n korte tijd?

Joeshoe

Legacy Member
DBK zei:
mensen kunnen toch niet zoveel veranderen op zo'n korte tijd?

Dat dacht ik ook tot mijn vriendin er met een ander van door ging vorige maand. Soms kun je je echt lelijk mispakken.

Roald

Legacy Member
den-kimi zei:
als ze elk met 25 a 30 per uur sprinten dan naderen ze elkaar met 50 a 60 per uur :p



dat doet hij toch? hij komt alleen niet ver genoeg neer.

gelooft ge nu echt dat hij bij zichzelf denkt van :"hé, laat ik hier eens een rode kaart pakken door expres op die man zijn been te gaan staan"?
Kom op... Dat is geen sprong hoor. Zijn achterste been houdt hij op zo'n manier dat hij zijn rug naar achter buigt. Tot gevolg dat zijn zogenaamde sprong wordt afgeremd. Het is dus helemaal niet de bedoeling om over dat been te springen want daarvoor staat zijn lichaam helemaal fout (dan moet zijn rug lichtjes naar voren buigen). Hij ziet dat hij te laat komt en hij trapt is goed door op zijn been, dat gebeurt er. Ook de manier waarop hij er naar toe gaat (http://i29.tinypic.com/33e1wfd.gif) daar kunt ge als voetballer niks bij doen als ge de bal dan raakt hoor... Als hij eerst bij de bal zou zijn dan kan hij niet eens vanzelf verder lopen/dribbelen, dat gaat gewoon niet, hoogstens de bal voor zich uit sliden. Gewoon de manier hoe zijn rug en benen staan verraden dat hij niet erover wou springen noch verder wou lopen met de bal langs de lijn.

ng

Legacy Member
den-kimi zei:
dat doet hij toch? hij komt alleen niet ver genoeg neer.

gelooft ge nu echt dat hij bij zichzelf denkt van :"hé, laat ik hier eens een rode kaart pakken door expres op die man zijn been te gaan staan"?

Oh echt wel. Hij springt echt wel overduidelijk om over Wasyl te springen. Hij mikt vooral niet naar zen been. Nee nee.

freakykiller

Legacy Member
Dude87 zei:
een accident gehad me de camionet door het vlastreffen :doh:

Vanochtend dus? Als ik me niet vergis was mijn pa daar ook bij ^^
edit: of was dat het inschrijven ?

Crashtestdummy

Legacy Member
freakykiller zei:
Vanochtend dus? Als ik me niet vergis was mijn pa daar ook bij ^^
edit: of was dat het inschrijven ?
twas rond 16u30 gebeurd in de straat neffest het conservatoriumplein

BreadGetBun

Legacy Member
den-kimi zei:
precies alsof ze nog tijd hebben om daaraan te denken als ze volop in een spurt zitten. het is niet alsof het zijn bedoeling was van wasyl te raken.

zeg me nu eens wat hij dan wel moest doen, er rekening mee houdend dat ze elkaar met ongeveer 50 a 60 per uur naderen.

Ik ga ni zeggen dat em Wasyl ni meer kon ontwijken maar in zo'n situatie met gestrekt been vooruit gaan is gewoon not done en ook een onnatuurlijke beweging waardoor het ook helemaal niet onopzettelijk is. Hij heeft gewoon geen enkele intentie om de bal te spelen. En ik kan u geen ongelijk geven als ge zegt dat Wasyl ook geschorst had moeten worden voor die ellebogen maar dit een speler toewensen is gewoon degoutant.

_DKsissor_

Legacy Member
het feit dat er zoveel mensen zijn die zich inzetten voor nieuwe technologie en uitvindingen waar elke marginale ket binnen de kortste keren mee zit te pronken. De wereld zit toch zoo gek in elkaar :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan