Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
aargh kak, ik wil een specialized kopen, maar blijkbaar mogen die niet online verkocht worden ofzo...
en de dichtsbijzijnde fietsenboer die Specialized verkoopt is in Haacht, niet zo ver eigenlijk, maar redelijk ambetant om een fiets te gaan kopen als ge geen auto hebt :(

Gentille

Legacy Member
hoofdschooier zei:
aargh kak, ik wil een specialized kopen, maar blijkbaar mogen die niet online verkocht worden ofzo...
en de dichtsbijzijnde fietsenboer die Specialized verkoopt is in Haacht, niet zo ver eigenlijk, maar redelijk ambetant om een fiets te gaan kopen als ge geen auto hebt :(

Geen openbaar vervoer?

eXtreme

Legacy Member
Serie aan 't zien die 'k ni kan doorspoelen omdat dan 't geluid wegvalt, en VLC opent geen nieuw scherm als k op een andere aflevering klik... opnieuw tot 40min moeten laten afspelen...




Iemand enig idee hoe ge VLC meerdere keren kunt laten openen (als ge op verschillende films klikt)...?

Bosvos

Legacy Member
gentille zei:
Geen openbaar vervoer?

ik zal eerst eens 2 keer een halfuur op de bus zitten om te gaan kijken en dan nog eens 2 keer een halfuur als de fiets besteld is (kom maar eens naar huis met een fiets op de bus btw :/)

Prodigy

Legacy Member
hoofdschooier zei:
aargh kak, ik wil een specialized kopen, maar blijkbaar mogen die niet online verkocht worden ofzo...
en de dichtsbijzijnde fietsenboer die Specialized verkoopt is in Haacht, niet zo ver eigenlijk, maar redelijk ambetant om een fiets te gaan kopen als ge geen auto hebt :(

Welke fiets ga je kopen ?:)

En ken je niemand die je wilt voeren met zijn/haar auto? voor die afstand lijkt me dat nog zo onoverkomelijk niet

Kr|stof

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik zal eerst eens 2 keer een halfuur op de bus zitten om te gaan kijken en dan nog eens 2 keer een halfuur als de fiets besteld is (kom maar eens naar huis met een fiets op de bus btw :/)

ge kunt ook terug naar huis gaan met uw -komt ie- fiets

ULTRAnumb

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik zal eerst eens 2 keer een halfuur op de bus zitten om te gaan kijken en dan nog eens 2 keer een halfuur als de fiets besteld is (kom maar eens naar huis met een fiets op de bus btw :/)

ga naar huis met die fiets eh :p

mr ja das wel belachelijk dan
kmoest al es me een grasmachien op den bus voor mijn ma
ja een grasmachien, tzat wel in een doos en was geen enorm, maar toch :doh:

tgc_9012

Legacy Member
Ouders die met het volume vollenbak naar K2 zoekt K3 zitten te kijken :doh:

Stancke

Legacy Member
Pfff, morgen keibelachelijk herexamen:s Ga buizen voor een vak van 1 studiepuntje... Terwijl ik voor dat cluster (3 studiepunten) al 2 studiepunten heb.

Rivfader

Legacy Member
Dat ze hebben ze met al die andere die iemand zijn been hebben gebroken ook niet gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan