Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proim

Legacy Member
iamhollywood zei:
Mijn ouders hebben achter mijn rug mijn vespake verkocht :(. Ik wist van niets en nu mag ik blijkbaar zelf het geld niet houden. Ze hebben het op hun spaarrekening gezet, ik krijg het bedrag pas als ik een autootje koop maar ik wil helemaal nog geen eigen wagen.. da kan ik financieel niet onderhouden :s.
Dat is redelijk achterbaks :/

Anoniem04

Legacy Member
iamhollywood zei:
Mijn ouders hebben achter mijn rug mijn vespake verkocht :(. Ik wist van niets en nu mag ik blijkbaar zelf het geld niet houden. Ze hebben het op hun spaarrekening gezet, ik krijg het bedrag pas als ik een autootje koop maar ik wil helemaal nog geen eigen wagen.. da kan ik financieel niet onderhouden :s.

Wat was daar de reden voor? :unsure:

Rivfader

Legacy Member
Mijn linkervoortand is 2 jaar geleden ontzenuwd en nu begint hij wat grijzer te zien. :(

iamhollywood

Legacy Member
Dillyracer zei:
Wat was daar de reden voor? :unsure:

Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..

En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

Babs

Legacy Member
iamhollywood zei:
Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..

En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

OMG heiligschennis, uw vespa'ke verkopen :angry:
Kzou uw ouders eens een goe pak slaag geven! Hun redenering is er dan ook wel lichtjes over vind ik. Als ge het financieel nie te breed hebt voor een auto is da een pracht van een vervanging. Kweet ook waarom ik meer me mijne moto rij dan auto (verbruik alleen al!)

Lospeed

Legacy Member
iamhollywood zei:
Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..

En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

op wie zijn naam stond die brommer ? :unsure:

pietje666

Legacy Member
iamhollywood zei:
Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..

En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

verkoopt hun auto aan uwzelf :p (voor een spotprijsje dan)

Arifiene

Legacy Member
iamhollywood zei:
Een vriendin van ons mama had dringend een nieuw vervoermiddel nodig en ze had gevraagd of ze toevallig mijn brommertje niet verkochten. Aangezien ik in Leuven studeer werd het niet vaak meer gebruikt en vonden ze dat het wel weg mocht. Ma ik was enorm gehecht aan dat ding, heb er zelf geen foto meer van kunnen nemen of niets! Als ik er in stad zie rondrijden zeg ik nog altijd fier: mo ziet is wat een bieken! Was even slikken toen ik derstrak hoorde dat hij weg is..

En ze willen mij het geld niet geven omdat ze vrezen dat ik het ga uitgeven. Ma een auto kan ik mij sowieso het eerste jaar niet permitteren..

Euh, ge weet toch dat dat wettelijk niet mag als dat ding op uw naam stond?

Mr.Anderson

Legacy Member
Tegen eind van de vakantie moet ik 2000 euro hebben. Dit wil ik zonder vakantiejob te doen.
Iemand tips? ^^

paarsbloed

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Tegen eind van de vakantie moet ik 2000 euro hebben. Dit wil ik zonder vakantiejob te doen.
Iemand tips? ^^

Stuff verkopen, gokken etc.. Vanzelf gaat het niet gebeuren dus ge zult wel een risico moeten nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan