Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackman

Legacy Member
Een ergernis die al een tijdje op mijn maag ligt:

mensen die zich profileren als skaters, boarders, surfers, etc. terwijl ze misschien 1 week (of misschien zelfs 2!:eek:) gaan boarden, surfen, etc. in het jaar? Wtf man...

Zie hé, ik heb er geen enkel probleem mee dat je petten, skateschoenen en al diene bataklan aan hebt, maar als ge naar ons skatepark komt, dan komde daar om te skaten, niet om rond te ranzen en alles vol te taggen, bende ********.

En ik heb het gevoel dat het in Antwerpen het ergste is.

Cookiebear

Legacy Member
Mja er zijn ook mensen die radiohead emo noemen.
er zal altijd wel iemand zijn die een of andere groep slecht vindt.

Stancke

Legacy Member
Verdommeeeeeeeeeeee

Kwil net vertrekken begint het toch niet te regenen zeker :'(

EternalSilence

Legacy Member
Morgenochtend mijn 2 laatste wijsheidstanden laten uittrekken (waarvan er 1 zelf nog niet eens is doorgekomen).
Ik heb vorige week de vorige 2 laten trekken, de eerste paar uren liep dat bloed toch uit mijn mond.
daar toch zeker 3 dagen last van gehad: niet veel kunnen eten (tenzij je graag bloed proeft).

En nu dus morgen de andere 2
probleem & ergenis: Vrijdagavond zou ik op clubweekend gaan met de club.
En zo'n clubweekend is nogal redelijk intensief (zo goed als niet slapen, ...).

:sad:

syndrom

Legacy Member
gamecard.nu die me een foute code geeft en nu niet terugmailt. grrrrr

Prodigy

Legacy Member
Werkgever v/e vakantiejob die me vertelde in de loop van vorige week hun antwoord over te zullen maken, maar niks laat weten.

truifel

Legacy Member
Op Roekoe.be (online duivenspel) is mijn nieuwste toptalent gestorven :(. Een 23'er beginstats (ongeveer het beste wa er mogelijk is atm). Gestorven in de vlucht van vandaag <_<.

Het stomme is da ik er over gedroomd had da die ging sterven en kheb ze toch nog laten meedoen :(. Stomme ik :(

Albireo

Legacy Member
World of Warcraft dat nogal veel crasht, zowel in Windows Vista als Windows 7... altijd dezelfde fout -> decompression failed. Naar het schijnt kan dat wijzen op slecht geheugen. :sad:

:offtopic: Ik vind Within Temptation goed :$

truifel

Legacy Member
GMotha zei:
Wow, online duivenmelken:p

het klinkt marginaal :). Ik vond het ook marginaal toen mijn vrienden daar over spraken :). Maar als ge het eens speelt, valt het uiteindelijk nog mee :).

Tis iets a la hattrick, maar dan met duiven :).

RaGeR

Legacy Member
Dat u vrienden daar zomaar over durven praten. Ik zou me kapotschamen moest'k daaraan meedoen. Duivenmelken is toch iets voor ouw peekes van 80 jaar.

GMotha

Legacy Member
truifel zei:
het klinkt marginaal :). Ik vond het ook marginaal toen mijn vrienden daar over spraken :). Maar als ge het eens speelt, valt het uiteindelijk nog mee :).

Tis iets a la hattrick, maar dan met duiven :).
't is ni van marginal, maar van "dat hebben ze ook al, ofwa?"^^

truifel

Legacy Member
RaGeR zei:
Dat u vrienden daar zomaar over durven praten. Ik zou me kapotschamen moest'k daaraan meedoen. Duivenmelken is toch iets voor ouw peekes van 80 jaar.

daarom dat ik het ook marginaal vond in het begin, maar dan toch besloten om es te beginnen :).

Stancke zei:
Fack, kwou me juist registreren daarop en t'is met een wachtlijst:(

Tis razend populair :). Heeft al in de GVA, BVL, Metro, verschillende tv programma's gekomen :). Ging onlangs op de vrt komen, maar de makers hadden net een server change gedaan en wisten niet of het stabiel zou zijn om een grote groep nieuwe spelers aan te kunnen en ze hebben het dan maar geweigerd :).
Vandaar ook de wachtlijst (stabiliteit server garanderen)


EDIT:

GMotha zei:
't is ni van marginal, maar van "dat hebben ze ook al, ofwa?"^^

het was begonnen als parodie op hattrick, maar het kwam superpopulair en dan hebben ze het maar serieus genomen :).

Karre

Legacy Member
Waarom hebben wij hier altijd tijdens de vakantie last van een plaag vol idioten die zich hier komen registeren?

Crashtestdummy

Legacy Member
allemaal mensen die een computerke gekregen hebben voor hun goe rapport zeker? :/

iamhollywood

Legacy Member
Mijn ouders hebben achter mijn rug mijn vespake verkocht :(. Ik wist van niets en nu mag ik blijkbaar zelf het geld niet houden. Ze hebben het op hun spaarrekening gezet, ik krijg het bedrag pas als ik een autootje koop maar ik wil helemaal nog geen eigen wagen.. da kan ik financieel niet onderhouden :s.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan