Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prodigy

Legacy Member
coebeest zei:
Vandaag tijdens het fietsen vliegt er een wesp in mijn truitje en steekt mij in mijn borstkas. Mij aan de kant gezet (om te zien of ik niet allergisch reageer) en ik pak mijn truitje vast en stekt ze mij weer in mijn arm. Dat beest zat nog altijd in mijn truitje :sad:

Uiteindelijk, zonder derde stek, ze er toch nog uit gekregen :p

Fiets je in een felgroen,-geel rennerspakje? Kan mss daaraan liggen hoor :) die beesten reageren daarop als een stier op een rode vlag ;).

Stancke

Legacy Member
Faaaaaaack, zo vroeg!

Nuja, kan tenminste nu alles doen wat ik wou doen vandaag:p

Moloch

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Fiets je in een felgroen,-geel rennerspakje? Kan mss daaraan liggen hoor :) die beesten reageren daarop als een stier op een rode vlag ;).

buiten het feit dat stieren kleurenblind zijn :lol:

EagleEye

Legacy Member
Stabby zei:
De kattentopic, wat een dom volk loopt hier rond zeg. Ze zitten te zagen op katten terwijl nog niemand last heeft gehad van een gekraste auto, vertrappelde planten of pis op zijn terras. Ze gaan er maar gewoon gewoon van uit dat ze dat doen...
Straf dat gij weet wat iedereen al heeft meegemaakt :p als gij nog nooit een vertrappeld plantje hebt gezien, dan betekent dat direct dat het onmogelijk is? :niceone:

FreakyJP

Legacy Member
Mensen (vooral 16j meisjes) die naar Japanse muziek luisteren, gewoon omdat het Japans is en ze dan denken dat ze speciaal of cool zijn. Echt, sommigen zagen dan over popmuziek, maar ze luisteren dan wel naar shitty Japanse equivalent van Britney of Béyonce ofzo

Urgh, het retardedness level is zeer hogo in deze wereld.

Moloch

Legacy Member
@eagle: omg een vertrappelt plantje, call the cops! declare WW3! bring back hitler!

:ironic::puke:

ozl

Legacy Member
Prodigy94 zei:
Fiets je in een felgroen,-geel rennerspakje? Kan mss daaraan liggen hoor :) die beesten reageren daarop als een stier op een rode vlag ;).

Nee, meestal een rood. Hopelijk kom ik nooit een loslopende stier tegen :lol:

Moloch zei:
buiten het feit dat stieren kleurenblind zijn :lol:

Oef :p

EagleEye

Legacy Member
Moloch zei:
@eagle: omg een vertrappelt plantje, call the cops! declare WW3! bring back hitler!

:ironic::puke:
:wtf: who put sand in your vagina?

Ik heb nog nooit last gehad van katten he... Da zijn brave beestjes for all I care, alleen omdat wij honden hebben (die buiten zitten), komen ze niet al te vaak op bezoek. En van de planten in mijn tuin trek ik mij ook weinig aan, aangezien de kans vrij groot is dat de honden er op gaan zitten / ze uitgraven.

Wat ik probeerde te zeggen is dat het niet onmogelijk is dat mensen last hebben van katten. Vanwege de zeer eenzijdige comment van Stabby:
Stabby zei:
terwijl nog niemand last heeft gehad van een gekraste auto, vertrappelde planten of pis op zijn terras

Greenie

Legacy Member
Gisteren een kleine duif gered van de katten, ze zag er nog goed uit maar bewoog weinig van de schrik.
Men moeder heeft ze in de garage gezet, uit de weg van de katten.

Ze zag er goed uit een paar uur na het voorval, maar deze ochtend lag ze dood :(
We hadden ze vlugger buiten moeten zetten en hopen dat ze weg kon vliegen.

Tot dusver is het nog nooit gelukt een vogel van de katten te redden ...

Guess that's nature

[LRRP]

Legacy Member
Het ging regenen. Ja mijn hol. Zo'n zalig weer, khad gemakkelijk naar een pretpark kunnen gaan :)

Karre

Legacy Member
Dagen zoals dit zijn de zaligste dagen dan om naar een pretpark te gaan. Dan loopt er doorgaans minder volk rond en zijn de wachtrijen kort omdat men toch afgeschrikt was door de regen. Nu ja, mij maakt het niet uit om naar een pretpark te gaan als het af en toe eens bewolkt is en een kleine regenbui geeft, zolang het maar warm is.

GenesisX

Legacy Member
'k Ging juist vertrekken naar de kapper en 't begint te regenen :(. Vanavond moet ik ook nog eens 12km met de fiets; hopelijk regent het dan niet...

EagleEye

Legacy Member
[LRRP];11860491 zei:
Het ging regenen. Ja mijn hol. Zo'n zalig weer, khad gemakkelijk naar een pretpark kunnen gaan :)
Zowel gisteren als vandaag heeft het eventjes gedonderd en geregend, niet lang though.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Dat ik maar niet uitgenodigd word in de Gurls unite!-groep :sop:.

waffel

Legacy Member
Elvenking zei:
Mensen (vooral 16j meisjes) die naar Japanse muziek luisteren, gewoon omdat het Japans is en ze dan denken dat ze speciaal of cool zijn. Echt, sommigen zagen dan over popmuziek, maar ze luisteren dan wel naar shitty Japanse equivalent van Britney of Béyonce ofzo

Urgh, het retardedness level is zeer hogo in deze wereld.

Ik moet nog het eerste meisje tegenkomen die openlijk uit dat ze naar Japans muziek luistert. Laat staan dat het cool is :p

waffel

Legacy Member
EagleEye zei:
Zowel gisteren als vandaag heeft het eventjes gedonderd en geregend, niet lang though.

Hier heeft het voor het eerst in zeven dagen of zo geregend, en kmoest net eens niet gaan werken! :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan