eS
Legacy Member
Waarsch niet. Situatie is als volgt: ben vorige week gaan kijken naar een huisje dat door 4 mensen gedeeld werd, heb dan vrijdag toegezegd (eigenlijk al vroeger, maar dan pas definitief bevestigd). Gast die me rondleidde zei dat in orde was, maar dat em et alleen nog aan z'n huisgenoten moet voorleggen. Daarstraks stuurt em doodleuk een smske dat et aan iemand anders verhuurd is.
Heb ondertss via via vernomen dat er nog een vriend van een huisgenoot geïnteresseerd was en dat die pas vandaag kon komen kijken. Alle respect daarvoor, maar zeg dat dan direct (of heb tenminste de balls om persoonlijk te bellen
)
Uiteindelijk blij dak et toch nie heb, met zo'n mens wil ik geen 10 maand samenleven
Heb ondertss via via vernomen dat er nog een vriend van een huisgenoot geïnteresseerd was en dat die pas vandaag kon komen kijken. Alle respect daarvoor, maar zeg dat dan direct (of heb tenminste de balls om persoonlijk te bellen
)Uiteindelijk blij dak et toch nie heb, met zo'n mens wil ik geen 10 maand samenleven
).


ad:

maar aan dat gedoe van random onbekenden toe te voegen doe ik niet mee