Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eS

Legacy Member
Waarsch niet. Situatie is als volgt: ben vorige week gaan kijken naar een huisje dat door 4 mensen gedeeld werd, heb dan vrijdag toegezegd (eigenlijk al vroeger, maar dan pas definitief bevestigd). Gast die me rondleidde zei dat in orde was, maar dat em et alleen nog aan z'n huisgenoten moet voorleggen. Daarstraks stuurt em doodleuk een smske dat et aan iemand anders verhuurd is.
Heb ondertss via via vernomen dat er nog een vriend van een huisgenoot geïnteresseerd was en dat die pas vandaag kon komen kijken. Alle respect daarvoor, maar zeg dat dan direct (of heb tenminste de balls om persoonlijk te bellen:angry:)
Uiteindelijk blij dak et toch nie heb, met zo'n mens wil ik geen 10 maand samenleven

Bosvos

Legacy Member
shit, normaal woensdag een dagje naar Keulen, maar nog geen tickets besteld omdat iedereen op Werchter zat en er misschien nog iemand mee ging. Kijk ik naar het weerbericht... reteslecht weer ginder (ik zou niet klagen, maar de rest wel :D).
Nu hopen dat iedereen vrijdag kan ...

Gentille

Legacy Member
Vind het imo schandalig dat er zoveel geld wordt gegeven voor een voetballer. Als hij zijn kleine teen verstuikt ligt hij te creperen op de grond :p

Moloch

Legacy Member
gentille zei:
Vind het imo schandalig dat er zoveel geld wordt gegeven voor een voetballer. Als hij zijn kleine teen verstuikt ligt hij te creperen op de grond :p

toch altijd belachelijk dat ze eerst liggen te sterven en dan 1minuut later weer rondlopen gelijk er niets gebeurd is, en daarvoor moeten ze zelf nie eens aangetikt worden, schandalig gewoon, reden waarom voetbal mij geen kl*ten meer intereseert :puke:

94miljoen waard my ass, zijn standaarden liggen blijkbaar heel hoog als hij al met paris "de afgelekte boterham" hilton aanpapt :rofl:

ozl

Legacy Member
Vandaag tijdens het fietsen vliegt er een wesp in mijn truitje en steekt mij in mijn borstkas. Mij aan de kant gezet (om te zien of ik niet allergisch reageer) en ik pak mijn truitje vast en stekt ze mij weer in mijn arm. Dat beest zat nog altijd in mijn truitje :sad:

Uiteindelijk, zonder derde stek, ze er toch nog uit gekregen :p

veGx

Legacy Member
Nog altijd wakker door op muggen te moeten jagen en morgen om 8 uur opstaan :(

Uiteindelijk toch 3 kunnen vangen, hopelijk waren het de laatste.

Karre

Legacy Member
128MB zei:
ma fack, kheb die ooit serieus gekneusd gehad, enfin kon ooit gebroken zijn geweest ik heb 2 weken gemankt en die was knalblauw ma nooit naar de dokter geweest :p

nu ne kleine tik infeite en die is terug GANS opgezwollen :sad:
kan em nog nie es aanraken oft doe pijn

Ik heb zo het bot van mijn dikke teen eens gescheurd. Ik wou op een bal schoppen die nogal relatief dicht tegen een schuifaf lag en ik schopte recht op die schuifaf. Op zo'n moment lig je daar echt op de grond van de pijn en langst de andere kant zit je je eigen uit te lachen omwille de stommiteit. Probeer dan maar eens 500 meter te stappen zonder hulp en waar je op één van je belangrijkste steunpunten van je voet niet meer kan staan. Ik was in die tijd toen ik in de gips lag zelfs nog eens onderuit gegaan toen ik een kramp in mijn andere voet kreeg omdat ik hier thuis al springend op het ene been naar het toilet, om eten of wat dan ook ging. Hopelijk de laatste keer dat mijn voet in de gips moest. Dan zou ik nog vele liever mijn sleutelbeen breken.

gizmo666

Legacy Member
dat ik op facebook ook geregeld vriendschapsverzoeken krijg zonder uitleg van mensen die ik niet ken. zelfs van een meisje in china:drool: maar aan dat gedoe van random onbekenden toe te voegen doe ik niet mee

BumbleBee

Legacy Member
gizmo666 zei:
dat ik op facebook ook geregeld vriendschapsverzoeken krijg zonder uitleg van mensen die ik niet ken. zelfs van een meisje in china:drool: maar aan dat gedoe van random onbekenden toe te voegen doe ik niet mee

2

paarsbloed

Legacy Member
Mijne rug dat gebroken is na werchter, fucking harde grond !

edit: Hoe zit dat hier nog met isj?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan