Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Dennoman zei:
De Susan Boyle-hype begint me te irriteren. Ben ik nu de enige die dat mens gewoon totaal niet bijzonder vindt? Oké, ze zingt niet vals (hoewel het er soms toch verdomme dichtbij komt), maar is die een finaleplaats waard terwijl ik al zeker 5 à 6 mensen heb bezig gezien uit de audities alleen die ik beter vond, laat staan die hele hype?

Joepie, het is een 48-jarige maagdelijke pilarenbijtster met een ongekamde kop haar. Laat ons haar vereren als een godin!

²

Paul pots was veel beter.

Dennoman

Legacy Member
EagleEye zei:
QF fucking T!
Ik snap dus echt niet wat iedereen zo geweldig vindt aan haar stem, ik hoor het gewoon niet. Haar auditie was vergeleken met andere straffe deelnemers (ik denk nu vooral ff aan Greg Pritchard AKA The Male Soprano) degelijk, maar op het dodelijk middelmatige af. Normaal gezien maakt vooral Simon Cowell echt direct korte metten met dat soort mensen (Amanda en Piers zijn echt veel te soft dit seizoen, vooral Piers :p). Als ik me niet vergis is zij momenteel topfavoriet om de hele wedstrijd te winnen? Doet me denken aan het eerste seizoen, was echt een fantastisch spannende eindstrijd tussen Paul Potts en die Connie Talbot (zesjarig meisje met prachtige stem dat Somewhere over The Rainbow uit The Wizard of Oz zong) met Connie als topfavoriet, maar uiteindelijk won toch Potts.

Hopelijk is het dit jaar van hetzelfde, Boyle verdient het gewoon totaal niet om te winnen en dan mogen de mensen nog zo gecharmeerd door haar zijn al wat ze willen. Ik hoop eigenlijk stilletjes dat het Greg Pritchard wordt, al weet ik niet of die er al uitgesmeten is in de halve finale of niet. Kunt zeggen wat ge wilt (haha, ballen nog niet gedaald :p), maar die kerel heeft een pracht van een stem. Shaheen is anders ook wel sterk voor zo'n jong gastje.

Maar nee, deze getalenteerde mensen komen niet uitgebreid in alle kranten. Susan fuckin' Boyle is een wereldster. Really now.

paarsbloed

Legacy Member
protnie zei:
Jullie hebben dan tenminste een cursus, wij hebben een handboek en moeten ppt afdrukken die op niets trekken.
Het HB al evenmin.

Wij hebben een zwart-wit cursus, sommige foto's zijn gewoon zwarte vlekken, en dan moeten wij die kenmerken herkennen:sad:

sluysen

Legacy Member
stomme gitaar battles ook

ik heb zoveel meer als die kerl en dan plots haalt hij me nog in :s

Bosvos

Legacy Member
ik heb voor de eerste keer medelijden met mijn zus (das de ergernis niet :D)

paar weken geleden heeft ze een week of 2 stage moeten gaan doen. Ze gaven daar niks uitleg ofzo, ze hebben haar gewoon een beetje laten aanmodderen. Nu krijgt ze haar stagepunten op school: 3/10 en een hoop klachten van haar stageplaats.

Wat ik niet snap is dat die mensen op die stage zich in de eerste plaats niet tot de stagair richten, die niet op de hoogte is of ze fouten maakt of niet...

soit, ik vind dat het voor een groot deel aan haar school ligt ook, als ze uwe kop ni moeten zijt ge gejost...

?therapy?

Legacy Member
Fucking voorbereiding voor mondeling Engels vlot niet.
We moeten iets vertellen over "my IT future".

Het enige wat ik weet is dat ik niets met informatica ga doen. Voor de rest weet ik niet veel. It might be over tomorrow. Dus kga mij er geen zorgen over maken ze oO

tuesadorable

Legacy Member
Over Susan Boyle... Het doel van dit programma is nog steeds een optreden voor de Queen en ik denk dat Susan zo het volk wel vertegenwoordigd (of ik kijk gewoon teveel naar mijn Little Britain dvd)

Preske

Legacy Member
bij de tandarts geweest die
1- aan een tand begonnen is die niet verdoofd was (AAAAAI)
2- de tand dan zo gelaten heeft omdat ze geen tijd meer had, en ze dan maar een tijdelijke vulling erin duwt, zonder verdoving weer. (ook AAAAAI)
3- ik nu 2 weken moet wachten.

Furiez

Legacy Member
- mijn vriendin die zaagt aan mijn hoofd over op reis gaan van de vakantie, en ipv de vlieger te pakken voor een paar uur pakt ze nog liever den trein om daar 24u op te zitten. goe zot meiske, goe zot...

- 250 pagina's aan milieutechnologie

Fré_

Legacy Member
batterijen van menne muis zijn plat, met als gevolg dak ier nu zit me zo'n half kapotte muis die precies elke 2min stilvalt

SweetEmmaRose

Legacy Member
Mijn oor da sinds vandaag ineens ongeveer om het uur keiveel pijn doet :s als da morge nog is gaank wel eens naar den dokter moeten bellen, als er nog iets fout gaat word ik zot :sad:

Killer Queen

Legacy Member
Vandaag mijne wekker gezet om iemand wakker te pesten met smsjes
en dan zelf niet meer in slaap kunnen vallen :sop:

En: nekpijn :cry:

Sorasan

Legacy Member
Uit medelijden van de nachtdienst maar ingestemd om morgen de nacht te doen... nu begin ik terug te beseffen wat een gevaar ik ga trotseren... echt geen zin in maja good money...
(alleen staan voor 15 tieners en 15 kinderen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan