Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
jer0nim07 zei:
ergernis vandaag:
- mensen die ondanks het schone weer en die da geen reden hebben om binnen te zitten (zoals studeren fzo) toch ganse dag op het 9lives forum zitte

sorry om het zo te zegge maar bij sommige vind ik het toch wel ietwat de zielige kant op gaan aka die leven hier precies =o


maar soit :D

wat moet ne mens dan doen als al zijn vrienden blok hebben en er voor de rest geen kloten te doen is in het doods dorpke waar hij woont?

jer0nim07

Legacy Member
- sporten
- buiten iets doen (lezen, rusten, geniet, etc.)
- en er zullen zowiezo toch wel enkele vrienden zijn die geen blok heb? doe een terrasje fzo
-...



maar volgens mij zitten hier toch een aantal mensen die op hun werk overdag/ 's avonds in bed/ overdag op school of weet ik veel waar met de gedacht in hun kop zitten "ik ben benieuwd wa er gebeurd op het 9lives forum" of "mannnn ik heb veel zin om op het forum te gaan, ik kan ni wachten!!!" en dan thuiskomen gelijk pc opzetten en de rest van hun avond op dit forum vertoeven

wat er schraal over gaat imho :o

Pred

Legacy Member
jer0nim07 zei:
- sporten
- buiten iets doen (lezen, rusten, geniet, etc.)
- en er zullen zowiezo toch wel enkele vrienden zijn die geen blok heb? doe een terrasje fzo
-...



maar volgens mij zitten hier toch een aantal mensen die op hun werk overdag/ 's avonds in bed/ overdag op school of weet ik veel waar met de gedacht in hun kop zitten "ik ben benieuwd wa er gebeurd op het 9lives forum" of "mannnn ik heb veel zin om op het forum te gaan, ik kan ni wachten!!!" en dan thuiskomen gelijk pc opzetten en de rest van hun avond op dit forum vertoeven

wat er schraal over gaat imho :o

en GIJ zit hier en niet buiten omdat?

Rage

Legacy Member
jer0nim07 zei:
- sporten
- buiten iets doen (lezen, rusten, geniet, etc.)
- en er zullen zowiezo toch wel enkele vrienden zijn die geen blok heb? doe een terrasje fzo
-...



maar volgens mij zitten hier toch een aantal mensen die op hun werk overdag/ 's avonds in bed/ overdag op school of weet ik veel waar met de gedacht in hun kop zitten "ik ben benieuwd wa er gebeurd op het 9lives forum" of "mannnn ik heb veel zin om op het forum te gaan, ik kan ni wachten!!!" en dan thuiskomen gelijk pc opzetten en de rest van hun avond op dit forum vertoeven

wat er schraal over gaat imho :o

Dat heet gewoon forumhoerigheid.

Ik heb een zware forumverslaving. Dus zelfs met mijn pijnlijke nek zit ik fora te lezen en posts te schrijven die toch niks gaan veranderen aan de wereld.

En ja ik ben tegelijk ook iets buiten aan het doen, ik zit hier met de laptop en een frisse pint :tongue:

en mijn nek doet nog altijd even zeer :cry:

Bosvos

Legacy Member
jer0nim07 zei:
- sporten
- buiten iets doen (lezen, rusten, geniet, etc.)
- en er zullen zowiezo toch wel enkele vrienden zijn die geen blok heb? doe een terrasje fzo
-...
sporten: ik vind dat ik op een zondag toch wel eens mag rusten, ik sport al zoveel ik kan in de week.

buiten niets doen: ik woon op een appartement en het dichtsbijzijnde park is niet echt een plaats waar je kan rusten

en jawel, al mijn vrienden hebben blok, of het zijn van die types die écht niets anders willen doen dan gamen of achter de pc zitten, bij mij is het uit verveling en noodzaak.

Ik krijg het schijt dat de mensen de laatste tijd direct "nerd" of "forumhoer" roepen omdat je eens aan de pc zit (en daarmee bedoel ik de mensen uit mijn buurt die me eigenlijk totaal niet goed kennen)

Dakantochnie

Legacy Member
Mephisto zei:
3 dagen voor die "dikke lul"? Pfff :lol:
Hij heeft maar vijf puntjes gekregen, hij had er gewoon al 19 en daarvan komt die drie dagen ban. Hij zou al eens kunnen beginnen met normaal gedrag te vertonen, of toch tenminste de beginselen ervan.

jer0nim07

Legacy Member
jij zegt "eens aan de pc zit"
ik heb het over mensen die ik in elke topic zie reageren en waarvan je half of gans hun leven hier op het forum kunt terug vinden... waaraan je vaak dan nog eens merkt dat daar precies ook niet alles "gewoon" is..

dat is precies of die mensen geen vriendin in het echt hebben en dus maar met hun e-friends hier over alles komen praten :o


(ik zit hier omdat ik ander werk aan het verrichten ben op de pc en af en toe kijk ik ff naar het forum)

groete

Nooby4Ever

Legacy Member
Nog een ergernis vandaag :

Na 4 dagen zalig alleen thuis komen ouders terug, en ik heb infraction (terecht maja)

Preske

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
:( daar gaat men target kheb dus infraction... (was als spelleke vo zwam...)

Ergernis van vandaag : Nog altijd da frans van Guy de Maupassant

tutuut, ge moet zwam hierbij ni betrekken :p

GaMe® zei:
Ik probeer hier in de hangmat buiten wat te slapen, maar er cirkelt hier al een uur aan een stuk een helikopter van de politie boven de stad. Azo een ambetant lawaai. :s Iemand een idee wat er aan de gang is in Tongeren en de reden voor dat rondgecirkel? :/

het is vandaag ambeteereensdiegastindehangmat-dag.

Bosvos

Legacy Member
jer0nim07 zei:
jij zegt "eens aan de pc zit"
ik heb het over mensen die ik in elke topic zie reageren en waarvan je half of gans hun leven hier op het forum kunt terug vinden... waaraan je vaak dan nog eens merkt dat daar precies ook niet alles "gewoon" is..

dat is precies of die mensen geen vriendin in het echt hebben en dus maar met hun e-friends hier over alles komen praten :o


(ik zit hier omdat ik ander werk aan het verrichten ben op de pc en af en toe kijk ik ff naar het forum)

groete

dat was eerder uit frustratie omdat mijn omgeving mij als pc-nerd bestempeld als ik eens achter de pc zit, stond een beetje los van uw uitleg :p

Tha_nOn

Legacy Member
jer0nim07 zei:
ergernis vandaag:
- mensen die ondanks het schone weer en die da geen reden hebben om binnen te zitten (zoals studeren fzo) toch ganse dag op het 9lives forum zitte

sorry om het zo te zegge maar bij sommige vind ik het toch wel ietwat de zielige kant op gaan aka die leven hier precies =o


maar soit :D


maar hoe weet gij nu wie van ons eigenlijk zou moeten studeren en wie eigenlijk zich zou kunnen gaan amuseren in de zon \o/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan