Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jer0nim07 zei:ergernis vandaag:
- mensen die ondanks het schone weer en die da geen reden hebben om binnen te zitten (zoals studeren fzo) toch ganse dag op het 9lives forum zitte
sorry om het zo te zegge maar bij sommige vind ik het toch wel ietwat de zielige kant op gaan aka die leven hier precies =o
maar soit![]()

jer0nim07 zei:- sporten
- buiten iets doen (lezen, rusten, geniet, etc.)
- en er zullen zowiezo toch wel enkele vrienden zijn die geen blok heb? doe een terrasje fzo
-...
maar volgens mij zitten hier toch een aantal mensen die op hun werk overdag/ 's avonds in bed/ overdag op school of weet ik veel waar met de gedacht in hun kop zitten "ik ben benieuwd wa er gebeurd op het 9lives forum" of "mannnn ik heb veel zin om op het forum te gaan, ik kan ni wachten!!!" en dan thuiskomen gelijk pc opzetten en de rest van hun avond op dit forum vertoeven
wat er schraal over gaat imho![]()
jer0nim07 zei:- sporten
- buiten iets doen (lezen, rusten, geniet, etc.)
- en er zullen zowiezo toch wel enkele vrienden zijn die geen blok heb? doe een terrasje fzo
-...
maar volgens mij zitten hier toch een aantal mensen die op hun werk overdag/ 's avonds in bed/ overdag op school of weet ik veel waar met de gedacht in hun kop zitten "ik ben benieuwd wa er gebeurd op het 9lives forum" of "mannnn ik heb veel zin om op het forum te gaan, ik kan ni wachten!!!" en dan thuiskomen gelijk pc opzetten en de rest van hun avond op dit forum vertoeven
wat er schraal over gaat imho![]()


sporten: ik vind dat ik op een zondag toch wel eens mag rusten, ik sport al zoveel ik kan in de week.jer0nim07 zei:- sporten
- buiten iets doen (lezen, rusten, geniet, etc.)
- en er zullen zowiezo toch wel enkele vrienden zijn die geen blok heb? doe een terrasje fzo
-...
Hij heeft maar vijf puntjes gekregen, hij had er gewoon al 19 en daarvan komt die drie dagen ban. Hij zou al eens kunnen beginnen met normaal gedrag te vertonen, of toch tenminste de beginselen ervan.Mephisto zei:3 dagen voor die "dikke lul"? Pfff![]()

Nooby4Ever zei:daar gaat men target kheb dus infraction... (was als spelleke vo zwam...)
Ergernis van vandaag : Nog altijd da frans van Guy de Maupassant

GaMe® zei:Ik probeer hier in de hangmat buiten wat te slapen, maar er cirkelt hier al een uur aan een stuk een helikopter van de politie boven de stad. Azo een ambetant lawaai.Iemand een idee wat er aan de gang is in Tongeren en de reden voor dat rondgecirkel? :/
jer0nim07 zei:jij zegt "eens aan de pc zit"
ik heb het over mensen die ik in elke topic zie reageren en waarvan je half of gans hun leven hier op het forum kunt terug vinden... waaraan je vaak dan nog eens merkt dat daar precies ook niet alles "gewoon" is..
dat is precies of die mensen geen vriendin in het echt hebben en dus maar met hun e-friends hier over alles komen praten
(ik zit hier omdat ik ander werk aan het verrichten ben op de pc en af en toe kijk ik ff naar het forum)
groete

jer0nim07 zei:ergernis vandaag:
- mensen die ondanks het schone weer en die da geen reden hebben om binnen te zitten (zoals studeren fzo) toch ganse dag op het 9lives forum zitte
sorry om het zo te zegge maar bij sommige vind ik het toch wel ietwat de zielige kant op gaan aka die leven hier precies =o
maar soit![]()
Margeitje zei:en vooral, why do you care ?
Killer Queen zei:I dun wanna write a papeeeeeeeeeeer![]()