Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fireflymr zei:Kzou zeggen mol ze en gooi ze in de tuin van de buren.

paarsbloed zei:Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder![]()
paarsbloed zei:Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder![]()

paarsbloed zei:Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder![]()
BuBbA zei:Deze morgen voor de 3de keer op rij 2 katten ofzo gevonden in één van de uithoeken van onze tuin. Tis elke keer zo dat onze hond daar dan maniakaal staat te paraderen en te blaffen enzo. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb ze nu ondertussen al 3 keer meegenomen en hier een paar 100m verder in het bos gezet. Haalt niks uit. Dat was nu al de 3de keer dat ze terugkomen naar specifiek die hoek.
Ik begin het ondertussen wel beu te worden. De vorige keer nog een paar uur bezig geweest met te zoeken naar plaatsen waarlangs ze eventueel binnenkomen. Gans de tuin is afgezet met draad enzo, nergens geen opening te zien. Maar als ze nu nog eens terugkomen gaan ze er toch niet zo goed vanaf komen. Hier in de buurt is ook al rond gevraagd maar niemand mist 2 katten.
spray-bunny zei:Nicotine... wat een vuiligheid. Ben grote kuis aan't doen in m'n kamer, daar hoort ntrlk het wassen van de muren bij. Komt ongelooflijk geel sop af. 't Valt me ineens op wat een kleurverschil er tussen de gewassen (wit) en ongewassen (geel) muren is...

Arifiene zei:Fuck gij zijt nen onverdraagzame zaag.
Leg motteballen ofzo eh.
Honderden middeltjes om ervoor tz zorgen dat die katten niet terugkomen.
Enneh: Newflash: Katten kunnen springen!
En als ge ze echt wegwil: Bel een kattenvereniging, ipv de grote idioot uit te hangen en hier wa macho te komen doen 'oh ze gaan er niet goed vanaf komen ze'.


Ze heeft wel een punt.wall-o-flesh zei:You're such a B*tch![]()
GMotha zei:Databases uitpluizen... Productief
Ze heeft wel een punt.

)BlaDe zei:iemand een zaag noemen valt bij mij ni onder de noemer uitmaken. bitch daarentegen wel.
BuBbA zei:Deze morgen voor de 3de keer op rij 2 katten ofzo gevonden in één van de uithoeken van onze tuin. Tis elke keer zo dat onze hond daar dan maniakaal staat te paraderen en te blaffen enzo. Geen idee waar ze vandaan komen. Ik heb ze nu ondertussen al 3 keer meegenomen en hier een paar 100m verder in het bos gezet. Haalt niks uit. Dat was nu al de 3de keer dat ze terugkomen naar specifiek die hoek.
Ik begin het ondertussen wel beu te worden. De vorige keer nog een paar uur bezig geweest met te zoeken naar plaatsen waarlangs ze eventueel binnenkomen. Gans de tuin is afgezet met draad enzo, nergens geen opening te zien. Maar als ze nu nog eens terugkomen gaan ze er toch niet zo goed vanaf komen. Hier in de buurt is ook al rond gevraagd maar niemand mist 2 katten.
paarsbloed zei:Ze laten vandaag of morgen via telefoon weten of ik al dan niet een C heb. Bij elke telefoon dat hier gaat harslag aan 200. Stomme collega's van mijn moeder![]()

Carrion zei:Ons leerkracht Nederlands had mij en m'n vrienden gewoon bericht gestuurd tijdens de deliberatie of we erdoor waren of nie![]()
