Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
?therapy? zei:
Blijven zitten in het laatste jaar pfft.
Ik heb gewoon geen motivatie voor die richting (echt nul de botten). Ik wil iets nuttig doen :x
argh... beter stoppen en in het klooster gaan :x

middelbaar? dan is da inderdaad ferm klote, hebt ge toch wel redelijk wa buize?

?therapy?

Legacy Member
Dat weten we niet en willen ze nog niet zeggen :ironic:
Gewoon naar school moeten gaan en dan roepen ze iedereen af of die geslaagd is of niet.

Wat nog een grappig incident veroorzaakte:
Directeur: x is geslaagd
Leerkracht gaat naar de directeur
Directeur: even een kleine correctie x is niet geslaagd

Die kerel wel vies ^^

D--Amo

Legacy Member
?therapy? zei:
Dat weten we niet en willen ze nog niet zeggen :ironic:
Gewoon naar school moeten gaan en dan roepen ze iedereen af of die geslaagd is of niet.

Wat nog een grappig incident veroorzaakte:
Directeur: x is geslaagd
Leerkracht gaat naar de directeur
Directeur: even een kleine correctie x is niet geslaagd

Die kerel wel vies ^^

ROFL! :rofl:

Vind ik persoonlijk wel niet echt een goede methode.. Bij ons werd je telefonisch verwittigd indien je niet was geslaagd, indien je geen telefoon kreeg mocht je de dag nadien naar de proclamatie..

?therapy?

Legacy Member
Dat was het systeem vorige jaren maar omdat ze eens een foutje gemaakt hadden( kerel die niet geslaagd was stond op proclamatie.) hebben ze voor dit systeem gekozen. :rofl: Welke idioot dat dat gekozen heeft is me een raadsel maar kom.

Carrion

Legacy Member
?therapy? zei:
Dat weten we niet en willen ze nog niet zeggen :ironic:
Gewoon naar school moeten gaan en dan roepen ze iedereen af of die geslaagd is of niet.

Wat nog een grappig incident veroorzaakte:
Directeur: x is geslaagd
Leerkracht gaat naar de directeur
Directeur: even een kleine correctie x is niet geslaagd

Die kerel wel vies ^^

Dus ze roepen da gewoon af op de proclamatie als iedereen daar zit? :wtf: Damn, da is grof

djbramz

Legacy Member
di massimo zei:
ROFL! :rofl:

Vind ik persoonlijk wel niet echt een goede methode.. Bij ons werd je telefonisch verwittigd indien je niet was geslaagd, indien je geen telefoon kreeg mocht je de dag nadien naar de proclamatie..

², was bij ons vroeger ook zo. Toch liever foutief niet geslaagd (dit zal je meestal wel doorhebben denk ik) dan foutief geslaagd.

D--Amo

Legacy Member
?therapy? zei:
Dat was het systeem vorige jaren maar omdat ze eens een foutje gemaakt hadden( kerel die niet geslaagd was stond op proclamatie.) hebben ze voor dit systeem gekozen. :rofl: Welke idioot dat dat gekozen heeft is me een raadsel maar kom.

Dan wordt het toch wel eens tijd voor een nieuw systeem, zou ik zo zeggen.. Zoiets is toch echt niet leuk voor diegenen die niet geslaagd zijn.

Carrion

Legacy Member
?therapy? zei:
Dat was het systeem vorige jaren maar omdat ze eens een foutje gemaakt hadden( kerel die niet geslaagd was stond op proclamatie.) hebben ze voor dit systeem gekozen. :rofl: Welke idioot dat dat gekozen heeft is me een raadsel maar kom.

dan is het dit jaar toch ook nie echt goed afgelopen :p

Carrion

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dat is toch doodnormaal?

Stel u voor. Ge zit daar met al uw vrienden, ge hoort van iedereen da ze geslaagd zijn, en dan hoorde "*uw naam*: niet geslaagd". 't is toch normaal da ze u opbellen da ge daar nie als ne idioot staat.

warthie

Legacy Member
Ik doe mijne t-shirt uit en zie dat de achterkant bekleed is met vogelshit :angry: Dat is ongetwijfeld gebeurd bij het kersentrekken in de tuin, maar ik weet ni wanneer want ik heb zowel deze middag als nu vanavond nog eens kersen getrokken. Nu na de middag ben ik ook nog naar de winkel enz. in het dorp geweest dus als het voordien gebeurd is, zullen ze letterlijk achter mijne rug allemaal goe gelachen hebben :cry:

Nu ja, ergert mij eigenlijk ni zo, vind het nog wel grappig :p

Karre

Legacy Member
?therapy? zei:
Blijven zitten in het laatste jaar pfft.
Ik heb gewoon geen motivatie voor die richting (echt nul de botten). Ik wil iets nuttig doen :x
argh... beter stoppen en in het klooster gaan :x

Richting?

D--Amo

Legacy Member
warthie zei:
Ik doe mijne t-shirt uit en zie dat de achterkant bekleed is met vogelshit :angry: Dat is ongetwijfeld gebeurd bij het kersentrekken in de tuin, maar ik weet ni wanneer want ik heb zowel deze middag als nu vanavond nog eens kersen getrokken. Nu na de middag ben ik ook nog naar de winkel enz. in het dorp geweest dus als het voordien gebeurd is, zullen ze letterlijk achter mijne rug allemaal goe gelachen hebben :cry:

Nu ja, ergert mij eigenlijk ni zo, vind het nog wel grappig :p

LOL :lol:

Zat zo nekeer met een vriendin ergens in een park een ijsje te eten.. Krijgt ze daar opeens een vogelshit op haar arm.. Ze had geen mouwen.. Was echt lachen! :D

D--Amo

Legacy Member
Nogal idioot van Dakantochnie om die thread over webbrowsers te closen.. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan