Adrei
Legacy Member
10 euro verloren met pokeren. Ik zat natuurlijk aan zo'n tafel waar ik niet wou zitten, na de flop een raise, na de turn een raise en bij de river ook een raise, elke keer weer.
Bij de andere tafel had ge meer checks. Spijtig maja, volgende keer beter zeker?
Uit fouten leer je gelukkig. ^^ Toch de 2de doemper van de dag.
Bij de andere tafel had ge meer checks. Spijtig maja, volgende keer beter zeker?
Uit fouten leer je gelukkig. ^^ Toch de 2de doemper van de dag.

? Wok gaat er altijd vlotjes in!!!
Elke keer er iets aan was, was ik de schuldige...
Na telkens weer de PC te scannen, kwam er op dat er foutmeldingen waren op mijn pa zijn account. En dan nog beweren dat het zijn fout niet is...

