fireflymr
Legacy Member
BaBsie zei:Ik schatte ze zelf in de 20, maar ik ben enorm slecht in schatten![]()
toevallig aan de graslei?
Mijn ergernis: mijn tas vergeten aan de graslei
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaBsie zei:Ik schatte ze zelf in de 20, maar ik ben enorm slecht in schatten![]()
ad:Gavin zei:Die functie heeft mijn acrobat reader wel niet, hoor.![]()
BaBsie zei:Vandaag in Gent rondgelopen, en ik kreeg precies de indruk da ik jonger geschat wordt dan dat ik werkelijk ben![]()



zarathustra zei:Mjeh well ik ben er bijna 25 maar als ik me effectief eens geschoren heb (*kuch* luiheid ) word ik op 20 ish geschat >_>
hell, ik kreeg in december vorig jaar de vraag 'ik niet moest leren voor mijn examens'.. seriously -_-

fireflymr zei:toevallig aan de graslei?

FroFro zei:niemand heeft me graag precies, ben vandaag op 2 fora keihard afgeweze![]()

|) ][ |V| ][;11395247 zei:Belastingen ontvangen![]()
Chicks dig scarsfirewulf1 zei:Ik ben maanden geleden int ziekenhuis geweest door een werkongeval, nooit een rekening van aangehad.
Krijg nu ineens een aanmaning, waar de fuck slaagt die hun boekhouding op???
Anyway, ik moet da toch ni betale, nog een kleine relief![]()

is da ding ooit onderhouden geweest? zonee, ist nie moeilijk dat da kapot gaSorryfreak zei:Na al twee weken geen deftig warm water meer te hebben, werkt nu ook de chauffage niet meer omdat de brander niet aanslaat. Ons mama zat al eerder te zeggen tegen m'n oma dat ze dat ding zouden moeten gaan vervangen, maar ze wilde maar niet luisteren omdat het veel zou gaan kosten.. Tis te hopen dat ze nu wel moeten.

