Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

u4ea

Legacy Member
persoonx:Kom rap nog ffe cs1.6 spele me de 2 informatica klassen
ik:Ok,ma vlug want moe eten
persoonx: ik ook,komt gwn vlug nog effe spele:p
*persoonx is nu offline*
ik:welke server?


FUUUUUUUUUUUUUUUU...

pie-jie

Legacy Member
is wel true dat jongere meisjes er steeds ouder gaan uitzien .. kwil hier niet als een pedo overkomen ofzo maar kbedoel meisjes van 15-16 jaar .. omg boobs & asses.

Dangerous if u ask me!

Springfield

Legacy Member
BaBsie zei:
Vandaag in Gent rondgelopen, en ik kreeg precies de indruk da ik jonger geschat wordt dan dat ik werkelijk ben :eek:

Ik ken sommige meisjes die dat juist leuk vinden :confused:

any how! SNEL KEUNTJE! :love:


:p

Atrox

Legacy Member
Ik krijg hier van die quiz-berichten van nummer 9930 en mijn sim-kaart is op :angry:

Babs

Legacy Member
zarathustra zei:
Mjeh well ik ben er bijna 25 maar als ik me effectief eens geschoren heb (*kuch* luiheid ) word ik op 20 ish geschat >_>

hell, ik kreeg in december vorig jaar de vraag 'ik niet moest leren voor mijn examens'.. seriously -_-

Mja, ik zit nog in die periode, dus zo erg is da nie als ze da tegen mij zeggen. Tzal binnenkort wel gedaan zijn!

Kweet eigenlijk nie hoe de meeste mij zouden schatten qua leeftijd... Kheb liever da ze mij jonger schatten als ik al wat ouder ben dan nu :p

fireflymr zei:
toevallig aan de graslei?

Nope, over de Kouter, toen ik mijne tram gemist had :p

BlackOccult

Legacy Member
Na al twee weken geen deftig warm water meer te hebben, werkt nu ook de chauffage niet meer omdat de brander niet aanslaat. Ons mama zat al eerder te zeggen tegen m'n oma dat ze dat ding zouden moeten gaan vervangen, maar ze wilde maar niet luisteren omdat het veel zou gaan kosten.. Tis te hopen dat ze nu wel moeten.

Fir3wulf

Legacy Member
Ik ben maanden geleden int ziekenhuis geweest door een werkongeval, nooit een rekening van aangehad.
Krijg nu ineens een aanmaning, waar de fuck slaagt die hun boekhouding op???

Anyway, ik moet da toch ni betale, nog een kleine relief :)

Dennoman

Legacy Member
firewulf1 zei:
Ik ben maanden geleden int ziekenhuis geweest door een werkongeval, nooit een rekening van aangehad.
Krijg nu ineens een aanmaning, waar de fuck slaagt die hun boekhouding op???

Anyway, ik moet da toch ni betale, nog een kleine relief :)
Chicks dig scars :cool:

Brecht

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Na al twee weken geen deftig warm water meer te hebben, werkt nu ook de chauffage niet meer omdat de brander niet aanslaat. Ons mama zat al eerder te zeggen tegen m'n oma dat ze dat ding zouden moeten gaan vervangen, maar ze wilde maar niet luisteren omdat het veel zou gaan kosten.. Tis te hopen dat ze nu wel moeten.
is da ding ooit onderhouden geweest? zonee, ist nie moeilijk dat da kapot ga :p
en mijn ergernis: kvin mijne gsm vant werk niemeer, en kan der nie naar bellen want de nummer zit nie in mijne privé telefoon :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan