Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blacky69

Legacy Member
firewulf1 zei:
3 weken geleden PDA binnen gedaan voor reparatie, een paar knoppen werkten niet meer en mijn lampke van mijn camera ging/bleef branden als ik men pda uitschakelde of de batterij erin stak.

Krijg mail terug vandaag; Oxidatie ter hoogte van de radiofrequentie, ongerepareerd terug :s

200 euro naar de klote..

HTC? iPAQ? ...

Flipkikker

Legacy Member
Vrijdagavond vertrek ik op snowboardreis en blijkbaar moesten we van de organisatie al een voucher ontvangen hebben :s
Enkele vrienden hebben deze al ontvangen, maar ik heb nix teruggevonden in mailbox/spambox...

Ook 6 euro teveel betaald blijkbaar, maar twas een héél exact bedrag met getallen na de komma, dus zij hebben waarschijnlijk oorspronkelijk een te hoog bedrag opgegeven.

Van vrienden ook al gehoord dat ze problemen hadden met betaling en verschillende rekeningen gekregen hadden en dat die organisatie problemen had met communicatie tussen de afdelingen :doh:

Springfield

Legacy Member
FroFro zei:
Valt me op hoeveel vriendschapshugs er lately gegeven worden hier, hell, ik heb er zelfs een aan Gavin gegeven :D

:hug: aan iedereen!

zie me sig! :sad:

tuesadorable zei:
Er zat redelijk wat volk rond me hoor. Als ik zie dat er iemand wordt 'lastig gevallen', ga ik er naar toe en zeg ik "haaa dingen, ik dacht da'k je zag! kom je niet bij mij zitten?" en dan is dat meestal opgelost. Maar naast me zat een kerel druk in een boek te lezen en verderop een oud koppel. En een schoolmeisje dat zat te luisteren naar haar ipod.

Ik wou uitstappen bij de volgende halte en in een andere wagon gaan, maar hij zei "en ik ga er uit, jij ook he" en ik zei "ja" en bleef gewoon zitten.

ah zo typisch dat ze u niet helpen en dan achteraf tegen elkaar hebde da gezien?!? :angry:

laurensvd

Legacy Member
Flipkikker zei:
Vrijdagavond vertrek ik op snowboardreis en blijkbaar moesten we van de organisatie al een voucher ontvangen hebben :s
Enkele vrienden hebben deze al ontvangen, maar ik heb nix teruggevonden in mailbox/spambox...

Ook 6 euro teveel betaald blijkbaar, maar twas een héél exact bedrag met getallen na de komma, dus zij hebben waarschijnlijk oorspronkelijk een te hoog bedrag opgegeven.

Van vrienden ook al gehoord dat ze problemen hadden met betaling en verschillende rekeningen gekregen hadden en dat die organisatie problemen had met communicatie tussen de afdelingen :doh:

Tzou me niet verbazen als ge't hier over sportura hebt :p

lammeken

Legacy Member
Gavin zei:
Wat een winnaar. Vooral die converttip. Wist niet dat zoiets bestond en zelfs nog vrij goed werkt.


Ik vind je iets sympathieker nu. :unsure:

En hoe converteer je zo'n pdf dan?

laurensvd

Legacy Member
Flipkikker zei:
Prachtige gok :sop:

Das al geen goei teken :(


Al ervaring mee?

Al paar keer met sportura gegaan. Qua logistiek ed op voorhand kan het bij hen inderdaad een stuk beter, de reizen zelf zijn altijd goed meegevallen ;)

apex^

Legacy Member
vandaag voorgesteld om ne laptop te pakken en op een terraske te gaan werken, maar theeft nie gepakt..:sad:

Arifiene

Legacy Member
tuesadorable zei:
Er zat redelijk wat volk rond me hoor. Als ik zie dat er iemand wordt 'lastig gevallen', ga ik er naar toe en zeg ik "haaa dingen, ik dacht da'k je zag! kom je niet bij mij zitten?" en dan is dat meestal opgelost. Maar naast me zat een kerel druk in een boek te lezen en verderop een oud koppel. En een schoolmeisje dat zat te luisteren naar haar ipod.

Ik wou uitstappen bij de volgende halte en in een andere wagon gaan, maar hij zei "en ik ga er uit, jij ook he" en ik zei "ja" en bleef gewoon zitten.

U gwn ergens anders gaan zetten, ik heb da ook al een paar keer gehad.
En als ge de conducteur ziet, gwn roepen.
Trouwens, de eerste die aan me komt kan een klop krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan