Hawk
Legacy Member
Klinkt als iets dat een pedo zou zeggen.yuppie zei:Is de hoeveelheid schaamhaar tegenwoordig een maatstaf voor rijpheid?
(Dit is een vaststelling. Daarmee zeg of impliceer ik niets op u persoonlijk)
Verstuurd van mijn GT-N7100
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als iets dat een pedo zou zeggen.yuppie zei:Is de hoeveelheid schaamhaar tegenwoordig een maatstaf voor rijpheid?
zarathustra zei:Wat is het probleem nu eigenlijk ?
Ahrouch heeft al eens een gooi gedaan naar een politiek mandaat. In 1999 richtte hij een politieke partij “Noor, de islamitische partij” op, die een 40 puntenprogramma vooropstelde, gebaseerd op de islamitische sharia. Deze punten omvatten o.a.:
- 7) afschaffing van intrestbetalingen (riba) in de Belgische banksector
- 10) het aanpassen van de Belgische justitie volgens de islamitische wetten
- 11) de herinvoering van de doodstraf
- 12) een verbod op alcohol en sigaretten
- 13) het aanmoedigen van het tienerhuwelijk
- 16) scheiding van mannen en vrouwen in het openbaar
- 20) verbod op gokken en loterij
- 39) het creëren van een officieel islamitisch aalmoezenfonds (zakat)
Klopgeest zei:Dit zijn de nieuwe toeristische infoborden - De Standaard
Het totale kostenplaatje van de vernieuwingsoperatie werd geraamd op 550.000 euro. De ontwerpfase zelf kost ongeveer 160.000 euro
160 000 euro voor het betere Paint knip-en plakwerk? Ongelooflijk.

Klopgeest zei:Dit zijn de nieuwe toeristische infoborden - De Standaard
Het totale kostenplaatje van de vernieuwingsoperatie werd geraamd op 550.000 euro. De ontwerpfase zelf kost ongeveer 160.000 euro
160 000 euro voor het betere Paint knip-en plakwerk? Ongelooflijk.
glashelder zei:Damn, daar zitten rare composities bij, vooral op die borden met twee foto's. Bij die van Leuven is het dan precies of die man bergop fietst omdat er zo'n groot contast is tussen de scheve rij huizen links en het superrechte beeld rechts.

Général Zantas zei:Eerste dag op het werk gehad, ik probeer de cafetaria uit, hallo zeg. 2 bollekes patat-puree, ne kalkoenfilet, klein beetje groentjes en een fleske water, dat voor de mooie prijs van 4,5€. En dat voor een cafetaria op het werk in Polen... Dat moet zowat het meeste zijn dat ik ooit op het werk heb betaald voor eten voor zo weinig.
Als ik het zelf maak, ben ik nog geen 1€ kwijt... Vanaf morgen dus zelf voor de lunch zorgen, dat is duidelijk.
Voor de rest geen klachten over het werk. Relaxed teampje, hoger nettoloon dan ik gedacht had, werkdruk niet bijzonder hoog, ongelimiteerde toegang op het net (niks geblokkeerd zoals in Ierland) en misschien het belangrijkste van al in mijn geval (gelet op mijn eerdere ervaringen in Ierland): elk jaar heb je recht op 4 "verlof" dagen die je niet moet aanvragen. Dus ne kater nadat je gisteren te zwaar bent doorgegaan? Geen probleem, effe bellen dat ge niet komt werken en voila, no questions asked. En ook gehoord van zowel HR als ne collega dat de Poolse dokters ónt-zétt-end snel doktersbriefkes uitschrijven. Handig. Iemand die er werkt, liet me weten dat hij dit jaar paar keer ne citytrip tijdens de week heeft gedaan met behulp van zo'n ziektebriefkes.
Dreamjob!
Bananarama zei:De loketbediende die daarnet zonder waarschuwing mijn oude treinabonnement omtoverde in zo'n elektronisch![]()
1) Ik heb daar helemaal niet om gevraagd en dat oude is perfect functioneel
2) Gezien 1), waarom moet ik daar dan nog eens 5 euro extra voor betalen?? Niet te vergeten dat ik destijds zo'n 5 euro betaald heb voor een moederkaart die nog tot 2015 geldig was en die ik nu dus maar moet weggooien...
3) Ja, ik heb nog niet genoeg kaarten van dat formaat in mijn portemonnee steken! Die oude had ik tenminste altijd binnen de seconde vast.
4) OK, minder makkelijk te vervalsen. Maar het is tijdrovender voor de conducteur.
5) Ik zeg het nu al, die chips gaan er binnen de kortste keren uit vallen en dan kun je weer eens 5 euro betalen.
