Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Imo wel niet zo mooi..
Kweet trouwes ook ni welke jas da ge nu hebt, enkel uw moesjke valt op:D

Vordesh

Legacy Member
?therapy? zei:
GIP...
We spraken af dat die kerel het online ging zetten. Moest in feite al lang gebeurt zijn maar kom, vandaag is hij ziek. Dus ik krijg een sms of dat ik dat niet online kan zetten :s
Ja serieus, ik moet ook nog andere pagina's afwerken en dan nog eens heel dien troep online zwieren :x

En de deadline is tegen morgen -_-"
Heel mijn planning in de war daardoor

Zo een druk schema da ge geen 5min extra over hebt?
Of wa versta gij onder iets online zetten? (Bij mij is da dus gewoon iet uploaden naar ne site of dergelijke eh :p)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Kvoel mij echt kut, desondanks mijn dutje en lekker eten, ziek, moe gewoon blah.
Maar kmoet morge in de studio werken en kmoet nog een foto maken om morge af te geven -_-

_ns_

Legacy Member
kheb een broek en handschoenen in dat patroon en vorig jaar gingen die fuckers bij AS Adventure die zeker kunnen bestellen, dan toch niet :ironic:...

EternalSilence

Legacy Member
een 'vriendin' vertelt tegen mij dat ze niet kan afspreken in deze lesvrije week na de examens, omdat ze meteen weer school heeft.

Nu mailt ze de leden van een bepaalde organisatie, waar ik ook in zit, dat ze niet kan komen naar het 'opkuis van het kot', reden: 'ik zit dan al in parijs'
(ze vrijt namelijk nog altijd met haar parijs erasmusvriendje die 6 jaar ouder is dan haar.).
Vergeet ze wss mijn mailadres uit die contactenlijst te halen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Ann Reymen bevalt van dochtertje Pixie Lolita

Jezus Christus. Weer een kind rijp voor de pestbank dankzij de kortzichtigheid van haar zogezegd ruimdenkende en moderne moeder.

Valt zo'n naam niet onder de categorie 'belachelijke namen' wanneer men het kind gaat inschrijven bij de burgerlijke stand?

Carrion

Legacy Member
Doom Dragon zei:
een 'vriendin' vertelt tegen mij dat ze niet kan afspreken in deze lesvrije week na de examens, omdat ze meteen weer school heeft.

Nu mailt ze de leden van een bepaalde organisatie, waar ik ook in zit, dat ze niet kan komen naar het 'opkuis van het kot', reden: 'ik zit dan al in parijs'
(ze vrijt namelijk nog altijd met haar parijs erasmusvriendje die 6 jaar ouder is dan haar.).
Vergeet ze wss mijn mailadres uit die contactenlijst te halen.

kon waar geweest zijn :p nie iedereen heeft verlof na de examens

Dennoman

Legacy Member
captain asshole zei:
Ann Reymen bevalt van dochtertje Pixie Lolita

Jezus Christus. Weer een kind rijp voor de pestbank dankzij de kortzichtigheid van haar zogezegd ruimdenkende en moderne moeder.

Valt zo'n naam niet onder de categorie 'belachelijke namen' wanneer men het kind gaat inschrijven bij de burgerlijke stand?
²

Puur egoïsme. Dat soort mensen moeten ze gewoon ter plekke arresteren.

Dennoman

Legacy Member
Doom Dragon zei:
een 'vriendin' vertelt tegen mij dat ze niet kan afspreken in deze lesvrije week na de examens, omdat ze meteen weer school heeft.

Nu mailt ze de leden van een bepaalde organisatie, waar ik ook in zit, dat ze niet kan komen naar het 'opkuis van het kot', reden: 'ik zit dan al in parijs'
(ze vrijt namelijk nog altijd met haar parijs erasmusvriendje die 6 jaar ouder is dan haar.).
Vergeet ze wss mijn mailadres uit die contactenlijst te halen.
Voor zover ik er ervaring mee heb vertellen mensen zulke leugentjes meestal echt wel om bestwil en heeft dat vaak een reden. Om het op zijn Mark Uytterhoevenfrans te zeggen: tu dois regarder dans ton propre soutien :p

Karre

Legacy Member
jannos zei:
Als ik toch vooral over de netwerkproblemen mag beginnen,
ik steek de netwerkkabel in m'n macbook pro, géén probleem, direct internetverbinding, in de pc vn m'n zus, zit ik erop te vloeken dat hij niet op internet wilt gaan.

Uiteindelijk gans den boel opnieuw geïnstalleerd, haar firewall werkte niet meer na een update.

En oja, die stomme beveiligingswaarschuwingen van "Wil je dit wel uitvoeren/installeren?" zijn er voor mij te veel aan.

Daarom dat ik ook blij ben dat ik met Apple werk,
imo een véél beter OS dan XP of Vista.

Uw post wordt direct al teniet gedaan puur omdat je klaagt over die beveilingswaarschuwingen. Dat is nu echt eens bashen om maar te kunnen bashen op Vista. Moest je niet door hebben waarom ik dit zeg, je kan dat afzetten.

Trouwens, ik heb hier nooit problemen met Vista en ik heb zelfs dan nog de 64 bit versie. Wat steken jullie daar allemaal mee uit zodat jullie er op klagen of is het zoals ik alreeds zei bashen om te bashen?

Trouwens, weet je wat ik ironisch vind. Mensen kopen een Macbook en dan dualbooten enkelen OSX met Windows XP om te kunnen gamen.

Oldskooler

Legacy Member
Dat veel filmkes niet meer beschikbaar zijn op youtube :(.

Of anders krijg je
'This video is not available in your country'.

Dennoman

Legacy Member
'k Ga mezelf eens ne playlist maken met alle quickies van Gaston & Leo op YT, da houdt ne mens echt UREN bezig :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan