Parnakra
Legacy Member
Hopelijk, ja.CryTeX zei:Hopelijk wordt ik snel beter.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk, ja.CryTeX zei:Hopelijk wordt ik snel beter.

CryTeX zei:Luchtwegen infectieiedere keer alsk opsta kben lik ne mens van 60 jaar tjeezes.
Hopelijk wordt ik snel beter.

SweetEmmaRose zei:Nu da ge ziek zijt en rustig thuis zit kunde ook misschien es wa lagere school leerstof opnieuw bezien, tis precies tijd![]()
Sorry, het is "ge hadt".Minimum Rage zei:gij idem (ge had op op de dt fout neem ik aan? )
da
kunde
es
wa
tis
(ik scroll naar boven)
gistre
konk
sorry voor flame, maar moest eruit, laat mensen toch schrijven wat ze willen, ze laten u ook gerust
Minimum Rage zei:gij idem (ge had op op de dt fout neem ik aan? )
da
kunde
es
wa
tis
(ik scroll naar boven)
gistre
konk
sorry voor flame, maar moest eruit, laat mensen toch schrijven wat ze willen, ze laten u ook gerust

Vanwege het verlies in het derde kwartaal sloot THQ al vijf eigen ontwikkelstudio's, waardoor van een onbekend aantal games de ontwikkeling is stopgezet. Het schietspel Red Faction: Guerrilla en het actiespel Darksiders: Wrath of War kregen meer ontwikkeltijd toegewezen, waardoor beide games niet meer in het eerste kwartaal van 2009 zullen verschijnen.
ad:Recipe4hate zei:Dat zijn geen schrijffouten, dat is chattaal. Is misschien lelijk, maar is correcter dan een DT fout.![]()

EagleEye zei:Sorry, het is "ge hadt".
Gij schrijft exact hetzelfde alskik. Dit is leesbaar, did ni.Minimum Rage zei:gij idem (ge had op op de dt fout neem ik aan? )
da
kunde
es
wa
tis
(ik scroll naar boven)
gistre
konk
sorry voor flame, maar moest eruit, laat mensen toch schrijven wat ze willen, ze laten u ook gerust

Klein probleem, wiskunde is geen taal.Minimum Rage zei:de enige taal die correct geschreven MOET worden is wiskunde imo.

bludgeoned zei:
Brockie zei:
Het is wel degelijk 'ge hadt'. Als je anderen gaat verbeteren, zorg dan dat je weet waarover je praat.Minimum Rage zei:lol
als ge goed kijkt heb ik een andere fout gemaakt in die post

ge hebt gelijkParnakra zei:Klein probleem, wiskunde is geen taal.
Het is wel degelijk 'ge hadt'. Als je anderen gaat verbeteren, zorg dan dat je weet waarover je praat.
Of doe het op een subtiele manier, zodat anderen het niet doorhebben en het nogmaals aanbrengen.
Hoi, Emma![]()
Nee, echt?Minimum Rage zei:Ik zei gewoon lol omdat hij zoiets onozels eruit haald, ..
Parnakra zei:Nee, echt?
Minimum Rage zei:mijn posts zitten ook vol met fouten soms.
SweetEmmaRose zei:Gij schrijft exact hetzelfde alskik. Dit is leesbaar, did ni.
Da is btw ook geen flame :')
Als die mensen achterlijk willen zijn dan doen ze maar, maar als ik goesting heb voor da te verbetere dan mag ik da ook
Dt-fouten zijn praktisch crimineel, net als comic sans ms. Als een van beide in een tekst voorkome leeskik da ni.
BuBbA zei:Overdrijf anders hé. Net alsof een tekst met DT fouten in echt moeilijker is om te lezen. :ironic: