Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
CryTeX zei:
Luchtwegen infectie :s iedere keer alsk opsta kben lik ne mens van 60 jaar tjeezes.
Hopelijk wordt ik snel beter :).

Nu da ge ziek zijt en rustig thuis zit kunde ook misschien es wa lagere school leerstof opnieuw bezien, tis precies tijd :)

REDNIK

Legacy Member
juist een bericht gekregen dat ik voorlopig niet meer moet komen werken vrijdag avond omdat ze moeten bezuinigen van hun boekhouder ... (weekendwerk).

BUH

Gavin

Legacy Member
Godverdomme. In een mailtje van school:

"Wellicht wordt je op basis van je cv wel uitgenodigt op het ...."


Triestig ...

Rage

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Nu da ge ziek zijt en rustig thuis zit kunde ook misschien es wa lagere school leerstof opnieuw bezien, tis precies tijd :)

gij idem (ge had op op de dt fout neem ik aan? )

da
kunde
es
wa
tis
(ik scroll naar boven)
gistre
konk
sorry voor flame, maar moest eruit, laat mensen toch schrijven wat ze willen, ze laten u ook gerust

EagleEye

Legacy Member
Minimum Rage zei:
gij idem (ge had op op de dt fout neem ik aan? )

da
kunde
es
wa
tis
(ik scroll naar boven)
gistre
konk
sorry voor flame, maar moest eruit, laat mensen toch schrijven wat ze willen, ze laten u ook gerust
Sorry, het is "ge hadt".

Recipe4hate

Legacy Member
Minimum Rage zei:
gij idem (ge had op op de dt fout neem ik aan? )

da
kunde
es
wa
tis
(ik scroll naar boven)
gistre
konk
sorry voor flame, maar moest eruit, laat mensen toch schrijven wat ze willen, ze laten u ook gerust

Dat zijn geen schrijffouten, dat is chattaal. Is misschien lelijk, maar is correcter dan een DT fout. ;)

EternalSilence

Legacy Member
Vanwege het verlies in het derde kwartaal sloot THQ al vijf eigen ontwikkelstudio's, waardoor van een onbekend aantal games de ontwikkeling is stopgezet. Het schietspel Red Faction: Guerrilla en het actiespel Darksiders: Wrath of War kregen meer ontwikkeltijd toegewezen, waardoor beide games niet meer in het eerste kwartaal van 2009 zullen verschijnen.

:sad:

Rage

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Dat zijn geen schrijffouten, dat is chattaal. Is misschien lelijk, maar is correcter dan een DT fout. ;)

verklaar correcter ?!
Iets is juist of fout dacht ik altijd.

"Nee dat van mij is minder fout als dat van u" :wtf:

Maar ik ben van mening dat iedereen alles mag schrijven wat ze willen, mijn posts zitten ook vol met fouten soms. (en ik ben te fel hier op in aan het gaan, ik moet aan mijn verslag werken ipv te zitten zeveren op het forum)

de enige taal die correct geschreven MOET worden is wiskunde imo.

EagleEye zei:
Sorry, het is "ge hadt".

lol

als ge goed kijkt heb ik een andere fout gemaakt in die post

SweetEmmaRose

Legacy Member
Minimum Rage zei:
gij idem (ge had op op de dt fout neem ik aan? )

da
kunde
es
wa
tis
(ik scroll naar boven)
gistre
konk
sorry voor flame, maar moest eruit, laat mensen toch schrijven wat ze willen, ze laten u ook gerust
Gij schrijft exact hetzelfde alskik. Dit is leesbaar, did ni.
Da is btw ook geen flame :')
Als die mensen achterlijk willen zijn dan doen ze maar, maar als ik goesting heb voor da te verbetere dan mag ik da ook :)
Dt-fouten zijn praktisch crimineel, net als comic sans ms. Als een van beide in een tekst voorkome leeskik da ni.

Parnakra

Legacy Member
Minimum Rage zei:
de enige taal die correct geschreven MOET worden is wiskunde imo.
Klein probleem, wiskunde is geen taal. :)
bludgeoned zei:
Brockie zei:
Minimum Rage zei:
lol

als ge goed kijkt heb ik een andere fout gemaakt in die post
Het is wel degelijk 'ge hadt'. Als je anderen gaat verbeteren, zorg dan dat je weet waarover je praat.

Of doe het op een subtiele manier, zodat anderen het niet doorhebben en het nogmaals aanbrengen.

Hoi, Emma :)

Rage

Legacy Member
Parnakra zei:
Klein probleem, wiskunde is geen taal. :)



Het is wel degelijk 'ge hadt'. Als je anderen gaat verbeteren, zorg dan dat je weet waarover je praat.

Of doe het op een subtiele manier, zodat anderen het niet doorhebben en het nogmaals aanbrengen.

Hoi, Emma :)
ge hebt gelijk
Dat is enkel zo met 'ge', niet zo met 'je'. (Je had, ge hadt)

Ik zei gewoon lol omdat hij zoiets onozels eruit haald, maar dat mijn zin op niks trekt (op op) daar zegt die niks over.

Als ge nog beter kijkt zeg ik: als ge goed kijkt heb ik een andere fout gemaakt... een andere fout = nog een fout naast die ene fout.

Ik verbeter niemand, ik wil niet verbeterd worden, en mensen die andere mensen zitten te verbeteren zijn onozelaars.

De laatste jaren zie ik vaak dat er gewezen wordt op dt fouten en andere fouten. Wilt ge mensen wegjagen van dit forum ofzo? Dat is een hype van de laatste jaren precies. Begonnen op zwam geloof ik, der was zo een verbeter clan. En sindsdien zijn er mensen die de taak op zich hebben genomen om iedereen op schrijffouten te wijzen.

Zo bereikt ge enkel meer posts in de ergernissen thread.

Rage

Legacy Member
Parnakra zei:

egtwaar

Minimum Rage zei:
mijn posts zitten ook vol met fouten soms.

Dat is gewoon haastig typen ? Op een verslag zou ik nooit 'haald' schrijven, maar nu is het gewoon gebeurdt

Ik wil niet aantonen dat ik goed kan schrijven (dat kan ik niet) maar het is gewoon dat ik mij eraan erger dat iemand commentaar geeft op: "Ik vint" en niet op "Ik heb er egt zin in" bijvoorbeeld.

chattaal mag, dt fouten niet ?

Bubba

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Gij schrijft exact hetzelfde alskik. Dit is leesbaar, did ni.
Da is btw ook geen flame :')
Als die mensen achterlijk willen zijn dan doen ze maar, maar als ik goesting heb voor da te verbetere dan mag ik da ook :)
Dt-fouten zijn praktisch crimineel, net als comic sans ms. Als een van beide in een tekst voorkome leeskik da ni.

Overdrijf anders hé. Net alsof een tekst met DT fouten in echt moeilijker is om te lezen. :ironic:

SweetEmmaRose

Legacy Member
BuBbA zei:
Overdrijf anders hé. Net alsof een tekst met DT fouten in echt moeilijker is om te lezen. :ironic:

Ja, want dan moet ge elke vervoeging extra nakijken, allé, ik toch.

Mienod

Legacy Member
Verdomme! Ik had een hele mail geschreven voor een sollicitatie, klik ik dat tabblad toch niet weg zeker. Kan ik weer opnieuw beginnen maar het zal nooit meer zo goed worden :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan