rizla +
Legacy Member
n.w.a zei:Juist ingebroken bij de buren...... wtf
Dat kon bij glimlach van vandaag, met toevoegsel, "dus ni bij mij"

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
n.w.a zei:Juist ingebroken bij de buren...... wtf

rizla + zei:Dat kon bij glimlach van vandaag, met toevoegsel, "dus ni bij mij"![]()
n.w.a zei:Juist ingebroken bij de buren...... wtf
?


squanman zei:Mijn ergernis, kutkinderen die vonden dat ze de Watchmen nog net iets interessanter mocht. Ik hoop dat ze later allemaal werkloos worden en geen cinema meer kunnen veroorloven. En 't zal wss nog zo zijn ook.
.
squanman zei:Damn, ik las het net en ik interpreteerde het eerst als dat jij zou ingebroken hebben bij de buren ...
Mijn ergernis, kutkinderen die vonden dat ze de Watchmen nog net iets interessanter mocht. Ik hoop dat ze later allemaal werkloos worden en geen cinema meer kunnen veroorloven. En 't zal wss nog zo zijn ook.
en naart wc gaan en drinken dat die doet door die voeding, nie normaalArifiene zei:Idem hier, maar ik haal het bij de apotheek (zelfde prijs maar dichter).
En ik koop het in de grootste zak (6 kg geloovek).
nuja, te hopen da ze derdoor komt, kmag mij nie inbeelden da ze der niemeer is 
Nja je hebt wel gelijkBuBbA zei:Ik heb het dan ook niet zozeer op zijn opmerking alleen. Als hij zegt dat het niks voorstelt geloof ik hem ook, maar tis gewoon altijd hetzelfde:
- Gunther zegt dat programma A slecht is
- *random* vraagt welk programma er dan wél goed is
- Gunther reageert niet meer of hij negeert de vraag en gaat gewoon verder met zeggen hoe slecht het niet is

brechen zei:en naart wc gaan en drinken dat die doet door die voeding, nie normaalnuja, te hopen da ze derdoor komt, kmag mij nie inbeelden da ze der niemeer is
![]()

matthi_182 zei:Mensen die hun autoradio zo luid mogelijk zetten terwijl ze de auto wassen en aldus de gehele straat laten meegenieten van slechte muziek.



idd =/Tremium zei:'t is alweer zondag
fraCk zei:idd =/

idd, ik straks de trein naar a'pen ^)Atrox zei:Sffs weer mijn valies pakken om trug naar kot te vertrekken. Hatelijk![]()