Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Selderijstok

Legacy Member
n.w.a zei:
Juist ingebroken bij de buren...... wtf

had jij niet eerder gezegd dat er een vreemde auto traag door de straat reed zonder lichten :p ?

of was dat iemand anders :unsure:

edit: aja nee da was chimairaa :p

n.w.a

Legacy Member
eigenlijk stond ik juist op het punt uit te gaan, en ineens stond de buurman aan de poort.. Ik mijn ma en pa wakker maken en toen mocht ik niet meer vertrekken, omdat de poort dan moest openblijven... dat was eigenlijk de ergernis maar ik begrijp het wel hoor..

squan

Legacy Member
Damn, ik las het net en ik interpreteerde het eerst als dat jij zou ingebroken hebben bij de buren ... :)

Mijn ergernis, kutkinderen die vonden dat ze de Watchmen nog net iets interessanter mocht. Ik hoop dat ze later allemaal werkloos worden en geen cinema meer kunnen veroorloven. En 't zal wss nog zo zijn ook.

AssassiN

Legacy Member
squanman zei:
Mijn ergernis, kutkinderen die vonden dat ze de Watchmen nog net iets interessanter mocht. Ik hoop dat ze later allemaal werkloos worden en geen cinema meer kunnen veroorloven. En 't zal wss nog zo zijn ook.

Is het een goede film? Ik heb wat reclame gezien en heb eraan gedacht om er naar te gaan kijken en het is leuker om vooraf te weten dat het een aanrader is :).

sink

Legacy Member
ergernis van vandaag (eigenlijk gisteren dus); mijn pa

ben het rond 22u afgebold, chance dat 'm nu al in zijn bed ligt of twas weer boel :unsure:

Adelbert

Legacy Member
squanman zei:
Damn, ik las het net en ik interpreteerde het eerst als dat jij zou ingebroken hebben bij de buren ... :)

Mijn ergernis, kutkinderen die vonden dat ze de Watchmen nog net iets interessanter mocht. Ik hoop dat ze later allemaal werkloos worden en geen cinema meer kunnen veroorloven. En 't zal wss nog zo zijn ook.

ik begrijp je ergernis maar al te goed. 1 van mijn top ergernissen zijn mensen die ambetant zijn in de cinema. :doh:

Brecht

Legacy Member
Arifiene zei:
Idem hier, maar ik haal het bij de apotheek (zelfde prijs maar dichter :p).
En ik koop het in de grootste zak (6 kg geloovek).
en naart wc gaan en drinken dat die doet door die voeding, nie normaal :p nuja, te hopen da ze derdoor komt, kmag mij nie inbeelden da ze der niemeer is :cry:

xRs

Legacy Member
Dat er geen pizza bezorgers zijn om dit uur!

In amsterdam wel , maar die leveren niet in stabroek :(

Dennoman

Legacy Member
Zo vroeg moeten opstaan op ne zondag is toch echt nimeer normaal :(

Wel mooi excuus om straks naar Gent te gaan en Huasheng (mss) in levende lijve te zien :p

protnie

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik heb het dan ook niet zozeer op zijn opmerking alleen. Als hij zegt dat het niks voorstelt geloof ik hem ook, maar tis gewoon altijd hetzelfde:

- Gunther zegt dat programma A slecht is
- *random* vraagt welk programma er dan wél goed is
- Gunther reageert niet meer of hij negeert de vraag en gaat gewoon verder met zeggen hoe slecht het niet is
Nja je hebt wel gelijk :)

Arifiene

Legacy Member
brechen zei:
en naart wc gaan en drinken dat die doet door die voeding, nie normaal :p nuja, te hopen da ze derdoor komt, kmag mij nie inbeelden da ze der niemeer is :cry:

Ja hier ook ze.
Nuja, als de boel goed 'doorstroomt' is het goed eh :p

Matt.

Legacy Member
Mensen die hun autoradio zo luid mogelijk zetten terwijl ze de auto wassen en aldus de gehele straat laten meegenieten van slechte muziek.

Davy C.

Legacy Member
matthi_182 zei:
Mensen die hun autoradio zo luid mogelijk zetten terwijl ze de auto wassen en aldus de gehele straat laten meegenieten van slechte muziek.

:unsure:

:$

neeja zo luid mogelijk is ook wel overdreven denk ik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan