Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
zoals altijd is heel mijn bioritme naar de kloot een paar weken voor het zomeruur.

Bosvos

Legacy Member
ik heb teveel gegeten, da's weer heel de avond met de broeksriem los zitten :D

offtopic: SweetEmmaRose, is het mogelijk uwe avatar te veranderen? Die van u is nogal ongezond voor mij, lig altijd van mijne bureaustoel als ik 'm zie :D
beste stukje komedie van de laatste 20 jaar:rofl:

fraCk

Legacy Member
hoofdschooier zei:
idd iedereen heeft zo zijn rare periode gehad op die leeftijd.
als ge na uw 18 nog altijd zo kinderachtig elke trend volgt, OK, dan is er wél iets mis :D
Echt he :)

no_way2go

Legacy Member
Matlab dat ni wilt werken hier + wiskunde oefeningen waar ik ni veel van snap door een slecht geschreven hoofdstuk in de cursus :s

SweetEmmaRose

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik heb teveel gegeten, da's weer heel de avond met de broeksriem los zitten :D

offtopic: SweetEmmaRose, is het mogelijk uwe avatar te veranderen? Die van u is nogal ongezond voor mij, lig altijd van mijne bureaustoel als ik 'm zie :D
beste stukje komedie van de laatste 20 jaar:rofl:
Mihihihi *creepy smile*

Massman

Legacy Member
Belgische eersteklasse-voetbal: 270 minuten match, 12 ploegen, 1 doelpunt ... gemaakt door Tubeke.

Wie zegt dat het Belgisch voetbal een dieptepunt heeft bereikt?

Arifiene

Legacy Member
brechen zei:
van de dierenarts zelf, is royal canin, urinary S/O high dillution, 3.5kg zak.
Idem hier, maar ik haal het bij de apotheek (zelfde prijs maar dichter :p).
En ik koop het in de grootste zak (6 kg geloovek).

EagleEye zei:
's toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen. :)

En voor diegenen die dit bericht lezen als: "EagleEye verdedigt het gedrag van bovengenoemde mensen", lees opnieuw.
Ik ben een roze schaap, laat dat duidelijk zijn.

Deejay_Neo zei:
Man toch. We zitten hier echt met een marginaal. :wtf:

Ik overtreed de verkeersregels ook wel eens, maar hoor uzelf bezig... Ik ben geen moraalridder, en ik ben ook af en toe eens zat als student (getuige arifiene) maar ik geloof amper iets van uw verhalen. Het zou mij verbazen moest ge enige vorm van opleiding genoten hebben. Opvoeding al helemaal niet meer.

Ach, niet druk in maken!

Goooooh ja, gij zijt echt funny als ge zat zijt :p.

Preske

Legacy Member
Dude87 zei:
kben al dikwijls aangereden geweest :unsure: en da waren van die onoplettende madammekes die bezig in de spiegel aant kijken zijn voor hun haar goe te leggen terwijl ze aan tbellen zijn die mij omverblazen op de velo :sop:

ach, ge moet het zo maar zien, zij kiezen ook welke regels dat ze volgen en welke niet.

Karre

Legacy Member
Rot nieuw systeem van Windows Live Messenger. Waarbij je vroeger via Windows Live Messenger gemakkelijk uw mails kon bekijken moet je nu telkens manueel surfen naar hotmail om je mails te gaan bekijken, althans ik toch. Wij werken hier thuis dus gewoon met één account voor de computer en blijkbaar werkt Windows Live Mail per gebruiker van je computer en gooit hij al de emailadressen anders te samen.

RemcoB

Legacy Member
Hmmm. Ik heb nog geen echte ergernis opgeschreven.
Hmm. Wat dacht je van een slechte limewire? -,-

Preske

Legacy Member
Careless zei:
Rot nieuw systeem van Windows Live Messenger. Waarbij je vroeger via Windows Live Messenger gemakkelijk uw mails kon bekijken moet je nu telkens manueel surfen naar hotmail om je mails te gaan bekijken, althans ik toch. Wij werken hier thuis dus gewoon met één account voor de computer en blijkbaar werkt Windows Live Mail per gebruiker van je computer en gooit hij al de emailadressen anders te samen.

het voordeel is wel dat hij nu EINDELIJK in de standaard browser opent, ipv enkel IE.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Ergernis van de laatste weken...

Mijn vriendin heeft de laatste maanden problemen met haar ouders, school, enz. Ik heb haar daarin altijd gesteund met alles wat ik heb. Woensdag erover gesproken met een vriend in't RK en later nog met mijn ouders, en die zeggen onafhankelijk van elkaar dat ze mij aant gebruiken is. Met haar problemen krijgt ze van mij aandacht en ga ik over mijn grenzen voor haar. Ik heb da voor die woensdag nooit echt gezien, en nu is't precies of ik niks anders meer zie in haar gedrag. Vrijdagavond was ze bijvoorbeeld aan't 'wenen', maar zonder tranen. Haar hoofdkussen en later mijn jas thv mijn schouder waren kurkdroog, ondanks een hartverscheurende scène... Ik zie ze supergraag, maar kweet ni watk hiermee nog moet aanvangen. :s

(Gewoon ff ventileren...)

Stancke

Legacy Member
NSA.Rhinox zei:
Ergernis van de laatste weken...

Mijn vriendin heeft de laatste maanden problemen met haar ouders, school, enz. Ik heb haar daarin altijd gesteund met alles wat ik heb. Woensdag erover gesproken met een vriend in't RK en later nog met mijn ouders, en die zeggen onafhankelijk van elkaar dat ze mij aant gebruiken is. Met haar problemen krijgt ze van mij aandacht en ga ik over mijn grenzen voor haar. Ik heb da voor die woensdag nooit echt gezien, en nu is't precies of ik niks anders meer zie in haar gedrag. Vrijdagavond was ze bijvoorbeeld aan't 'wenen', maar zonder tranen. Haar hoofdkussen en later mijn jas thv mijn schouder waren kurkdroog, ondanks een hartverscheurende scène... Ik zie ze supergraag, maar kweet ni watk hiermee nog moet aanvangen. :s

(Gewoon ff ventileren...)

Buiten schoppen, als je iemand anders hebt ga je die ook graag zien dus dat is geen referentie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan