Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



Echt hehoofdschooier zei:idd iedereen heeft zo zijn rare periode gehad op die leeftijd.
als ge na uw 18 nog altijd zo kinderachtig elke trend volgt, OK, dan is er wél iets mis![]()

hatetn zei:zoals altijd is heel mijn bioritme naar de kloot een paar weken voor het zomeruur.

Mihihihi *creepy smile*hoofdschooier zei:ik heb teveel gegeten, da's weer heel de avond met de broeksriem los zitten
offtopic: SweetEmmaRose, is het mogelijk uwe avatar te veranderen? Die van u is nogal ongezond voor mij, lig altijd van mijne bureaustoel als ik 'm zie
beste stukje komedie van de laatste 20 jaar![]()
Je moet eens wat aan je orginaliteit werken.protnie zei:Remco Remco Remco![]()

Idem hier, maar ik haal het bij de apotheek (zelfde prijs maar dichterbrechen zei:van de dierenarts zelf, is royal canin, urinary S/O high dillution, 3.5kg zak.
).Ik ben een roze schaap, laat dat duidelijk zijn.EagleEye zei:'s toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen.
En voor diegenen die dit bericht lezen als: "EagleEye verdedigt het gedrag van bovengenoemde mensen", lees opnieuw.
Deejay_Neo zei:Man toch. We zitten hier echt met een marginaal.![]()
Ik overtreed de verkeersregels ook wel eens, maar hoor uzelf bezig... Ik ben geen moraalridder, en ik ben ook af en toe eens zat als student (getuige arifiene) maar ik geloof amper iets van uw verhalen. Het zou mij verbazen moest ge enige vorm van opleiding genoten hebben. Opvoeding al helemaal niet meer.
Ach, niet druk in maken!
.Dude87 zei:kben al dikwijls aangereden geweesten da waren van die onoplettende madammekes die bezig in de spiegel aant kijken zijn voor hun haar goe te leggen terwijl ze aan tbellen zijn die mij omverblazen op de velo
![]()
Careless zei:Rot nieuw systeem van Windows Live Messenger. Waarbij je vroeger via Windows Live Messenger gemakkelijk uw mails kon bekijken moet je nu telkens manueel surfen naar hotmail om je mails te gaan bekijken, althans ik toch. Wij werken hier thuis dus gewoon met één account voor de computer en blijkbaar werkt Windows Live Mail per gebruiker van je computer en gooit hij al de emailadressen anders te samen.

RemcoB zei:Hmmm. Ik heb nog geen echte ergernis opgeschreven.
Hmm. Wat dacht je van een slechte limewire? -,-

Ken je iets beter? Gratis... (;GuntherDW zei:wordt dat nog gebruikt?![]()
Werkt allemaal niet...n.w.a zei:limewire pro
NSA.Rhinox zei:Ergernis van de laatste weken...
Mijn vriendin heeft de laatste maanden problemen met haar ouders, school, enz. Ik heb haar daarin altijd gesteund met alles wat ik heb. Woensdag erover gesproken met een vriend in't RK en later nog met mijn ouders, en die zeggen onafhankelijk van elkaar dat ze mij aant gebruiken is. Met haar problemen krijgt ze van mij aandacht en ga ik over mijn grenzen voor haar. Ik heb da voor die woensdag nooit echt gezien, en nu is't precies of ik niks anders meer zie in haar gedrag. Vrijdagavond was ze bijvoorbeeld aan't 'wenen', maar zonder tranen. Haar hoofdkussen en later mijn jas thv mijn schouder waren kurkdroog, ondanks een hartverscheurende scène... Ik zie ze supergraag, maar kweet ni watk hiermee nog moet aanvangen.
(Gewoon ff ventileren...)