Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Ja, zo gaat dat. Eerst een kat, dan een kind. Net zoals katten beginnen met muisjes en vogeltjes en dan babietjes en peutertjes.


dickspider zei:
Ja, want een kat is in staat om kinderen spontaan aan te vallen
Ik kan je zo een kat tonen die dat doet, hoor. Toen m'n zus haar lief nog klein was, moesten ze de kat gewoon wegsluiten als hij te luid of te wild speelde, want die kat is daar dus echt toe in staat. De eerste keer dat m'n zus bij hen thuis kwam, zat die kat plots in haar nek. En niet om te spelen. Nu nog moet ze zien dat ze niet te wild speelt of stoeit met haar vriend, want die kat valt dus écht aan. Die mama is trouwens dagmoeder, needless to say dat die kat overdag niet in huis mag.

Carrion

Legacy Member
dickspider zei:
Ja, want een kat is in staat om kinderen spontaan aan te vallen en om honden dood te bijten... Ge zou kunnen zeggen dat die kat mss ook ratten en vogels doodt, maar er is toch een verschil.
Deze discussie slaat echt op niets, iedereen met een beetje common sense zal inzien da gij gewoonweg fout zijt.

The fuck, alsof een kat niet agressief kan zijn :') Maja, snap wel da ge wa emotioneel zult zijn omda uw kat dood is en daarom maar onredelijk elke jachthond als een moordmachine ziet.

Ge zijt alle twee in fout, zo simpel is het. Dieje eigenaar had zijn hond aan een leiband moeten houden of beter moeten afsluiten dat 'm nie kon weg lopen, maar gij moet maar zo slim zijn om te weten da als ge een kat gewoon overal laat lopen dat da vroeg of laat fout afloopt.

cram

Legacy Member
Te lui om me te scheren.
En het is nodig,want er heeft zich al een duif genesteld in men baard.

dickspider

Legacy Member
Carrion zei:
The fuck, alsof een kat niet agressief kan zijn :') Maja, snap wel da ge wa emotioneel zult zijn omda uw kat dood is en daarom maar onredelijk elke jachthond als een moordmachine ziet.

Ge zijt alle twee in fout, zo simpel is het. Dieje eigenaar had zijn hond aan een leiband moeten houden of beter moeten afsluiten dat 'm nie kon weg lopen, maar gij moet maar zo slim zijn om te weten da als ge een kat gewoon overal laat lopen dat da vroeg of laat fout afloopt.

goed, dan zal ik de volgende keer dat dieje hond langs straat losloopt met mijn jachtgeweer klaarstaan. want met die mentaliteit mag die hond "vroeg of laat" ook wel eens sterven zeker?
die hond heeft onze kat trouwens op onze oprit doodgebeten, dus moest ik hem doodgeschoten hebben ging ik in mijn recht geweest zijn.

glashelder

Legacy Member
Vergelijk je jezelf nu met een hond?

Als de buurman je kat had doodgeschoten, had er hier geen mens iets over gezegd.

Carrion

Legacy Member
dickspider zei:
goed, dan zal ik de volgende keer dat dieje hond langs straat losloopt met mijn jachtgeweer klaarstaan. want met die mentaliteit mag die hond "vroeg of laat" ook wel eens sterven zeker?

:wtf:

En gij noemt die ander mensen marginaal?

En nee, gij hebt niet zomaar 't recht om ne hond (of een ander beest) neer te knallen omda die uw kat aanviel.

dickspider

Legacy Member
zucht, onnozele discussies hier toch. tis alsof de mensen hier klaarstaan om u het tegendeel te bewijzen zodat ze zichzelf compleet voor de dag voelen.
nuja, ik ga er niet verder op ingaan, mijn kat is dood, de hond die het gedaan heeft leeft wel lekker nog verder.

Tyki

Legacy Member
dickspider zei:
zucht, onnozele discussies hier toch. tis alsof de mensen hier klaarstaan om u het tegendeel te bewijzen zodat ze zichzelf compleet voor de dag voelen.
nuja, ik ga er niet verder op ingaan, mijn kat is dood, de hond die het gedaan heeft leeft wel lekker nog verder.

Er zitten hier nu eenmaal een hoop moraalridders :p

Doen alsof een loslopende kat hetzelfde is als een jachthond die zomaar even op uw eigendom uw kat kapot komt maken vind ik er persoonlijk ook ver over gaan. Getuigt toch van een zeker gebrek aan relativeringsvermogen.

Nu, ik hoop dat ge die mensen er alleszins mee geconfronteerd hebt en dat ze hun hond op hun eigendom houden voor er iets erger gebeurd. Voorvallen genoeg van mensen die zwaar toegetakeld werden door een loslopende hond.

u4ea

Legacy Member
dickspider zei:
zucht, onnozele discussies hier toch. tis alsof de mensen hier klaarstaan om u het tegendeel te bewijzen zodat ze zichzelf compleet voor de dag voelen.
nuja, ik ga er niet verder op ingaan, mijn kat is dood, de hond die het gedaan heeft leeft wel lekker nog verder.

Welcome to 9lives...
Kben ook met u akkoord ma kwil mij ni menge in zo'n onnozele discussie.
Gecondoleerd btw.

n9ne

Legacy Member
Tyki zei:
Er zitten hier nu eenmaal een hoop moraalridders :p

Doen alsof een loslopende kat hetzelfde is als een jachthond die zomaar even op uw eigendom uw kat kapot komt maken vind ik er persoonlijk ook ver over gaan. Getuigt toch van een zeker gebrek aan relativeringsvermogen.

Nu, ik hoop dat ge die mensen er alleszins mee geconfronteerd hebt en dat ze hun hond op hun eigendom houden voor er iets erger gebeurd. Voorvallen genoeg van mensen die zwaar toegetakeld werden door een loslopende hond.

Had ik al gevraagd maar geen antwoord gehad...

DuffyT

Legacy Member
Tyki zei:
Voorvallen genoeg van mensen die zwaar toegetakeld werden door een loslopende hond.

En telkens is er maar één kant van het verhaal want een hond kan nu eenmaal niet praten. Ook al genoeg gehoord van domme ouders die hun kinderen met de hond laten spelen, die doen de hond pijn en die verdedigt zich. En wat gebeurt er dan? Right, de hond krijgt de rekening en krijgt een spuitje want de kindjes zijn toch zo lief en zouden de hond nooit pijn doen.

Ik wil me niet echt moeien met die hele hond vs. kat discussie (beide zijn fout, moeten hun dieren waar bij zich houden) maar een beetje common sense onder de mensen en er zouden al veel minder ongelukken met dieren gebeuren. En als logisch vervolg zouden er veel minder honden nutteloos afgemaakt worden.

Michster

Legacy Member
Tyki zei:
Er zitten hier nu eenmaal een hoop moraalridders :p

Doen alsof een loslopende kat hetzelfde is als een jachthond die zomaar even op uw eigendom uw kat kapot komt maken vind ik er persoonlijk ook ver over gaan. Getuigt toch van een zeker gebrek aan relativeringsvermogen.

Nu, ik hoop dat ge die mensen er alleszins mee geconfronteerd hebt en dat ze hun hond op hun eigendom houden voor er iets erger gebeurd. Voorvallen genoeg van mensen die zwaar toegetakeld werden door een loslopende hond.

Was uw eerste reactie niet "aanklagen die mensen" ipv een zinnig gesprek proberen aan te gaan? :unsure:

Dat terzijde: spijtig van zijn kat, maar die beesten vrij rond laten lopen houdt nu eenmaal een risico in, waar ge ook woont. Honden mogen imo ook niet zomaar vrij rondlopen, maar ge moet nu ook niet iedereen die dat doet, gaan veroordelen tot een onverantwoorde marginaal. :p

En nu heb ik zin om "Frank & Frey" nog eens te zien.

J.F.

Legacy Member
Een kat is geen kind eh mannekes, dear god. Om te zeggen dat die hond een "bloeddorstige moordmachine" is omdat die een kat kapot bijt... :wtf:

En bij deze is die discussie en bijhorende domme uitspraken mijn ergernis van vandaag!

Socks

Legacy Member
Ergernis van vandaag = Zwaar verkouden,heel men hoofd voelt opgezwollen en vannacht misschien 4 uurkes kunnen slapen.Wat een geluk dat ik 3 dagen vrij heb van het werk.

Tyki

Legacy Member
Michster zei:
Was uw eerste reactie niet "aanklagen die mensen" ipv een zinnig gesprek proberen aan te gaan? :unsure:

Nee, mijn eerste reactie was me afvragen of dat mogelijk zou zijn :woohoo:

Karre

Legacy Member
Ik krijg het hier dus van men ouders hun kuisobsessie. Eerst mijn boek van The Hitchhiker's Guide to Galaxy weg, dan mijn spel van Assassin's Creed 2 en nu is blijkbaar mijn soundtrack CD van GTA verdwenen. En het is niet dat ik het hier slordig achterlaat. Nee, ik leg het mooi op zijn plaats maar toch verdwijnen er hier dingen na het kuisen. Vooral mijn vader dan, die gooit vaak dingen weg zonder het te vragen. Zal ik eens dingen van hen weggooien :angry:

MrKend54l

Legacy Member
Karre zei:
Ik krijg het hier dus van men ouders hun kuisobsessie. Eerst mijn boek van The Hitchhiker's Guide to Galaxy weg, dan mijn spel van Assassin's Creed 2 en nu is blijkbaar mijn soundtrack CD van GTA verdwenen. En het is niet dat ik het hier slordig achterlaat. Nee, ik leg het mooi op zijn plaats maar toch verdwijnen er hier dingen na het kuisen. Vooral mijn vader dan, die gooit vaak dingen weg zonder het te vragen. Zal ik eens dingen van hen weggooien :angry:

Join the club. Mijn vader had overlaatst heel mijn map met papieren van school en werk weggegooid inclusief diploma en dubbel van mijn arbeidscontract..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan