Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waelvis

Legacy Member
glashelder zei:
Op dat moment wist ik amper wat ik hoorde, dus ik heb er toen niet op gereageerd, nee. Ik dacht meer van "wacht, serieus? :wtf:" Ik wist ook niet of ik nu zo onredelijk was of dat zij onredelijk waren, dus ik heb niet gereageerd omdat ik daar even over moet nadenken.


Die hond is nu NOOIT alleen thuis want dat hoeft ook nooit: er is altijd iemand thuis. Mijn pa is met pensioen, mijn ma werkt 2 dagen per week en toen we haar kochten had ik examens en nu vakantie. We hebben haar wel al korte momenten alleen gelaten (half uurtje of zo), maar geen 6 of 11 uur, simpelweg omdat het niet nodig was. Ik ga mijn hond hier niet heel het huis laten onderschijten en pissen, dus dan moet ik wel thuisblijven. En néé, ik heb nooit gezegd dat ik mijn ouders ga laten thuisblijven (alsof ik dat kan), maar 't is blijkbaar wel normaal dat mij daar niks over gevraagd wordt en dat er maar wordt uitgegaan dat ik wel een week niet naar school zal gaan. Heel de reis is al geregeld en toen was het ineens "oh ja, we moeten het nog even tegen glashelder zeggen." Het kon mij ook gevráágd worden of het misschien paste hé, en of er misschien samen een oplossing kon gevonden worden.


De oplossing

coldplayke

Legacy Member
Dillyracer zei:
Klopt niet bij gebruik van "ge/gij", aangezien je ook niet "denk gij" zegt maar "denkt gij".

Vergeef mij voor deze zware fout, o Josilirios :bow:
Maar ik kan u nog steeds reporten :tongue:

En @hierboven: als ge een energieke hond een hele dag in zo'n ding steekt gaat hij daar wel uitbreken hoor :p
Kunnen de buren niet gewoon af en toe eens naar het hondje kijken?

n9ne

Legacy Member
Ge kunt ook dat hondje voor ge vertrekt een half uur uitlaten (wel vroeger opstaan, maarja) en dan 's avonds weer. Dat zou toch geen probleem moeten zijn? Die reis betalen voor mijn ouders, daar zou ik meer over vallen :unsure:

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
Ja, dat klopt.

Je weet wel: jij vindt, vind jij

Of ben ik echt debiel bezig nu
En serieus: ik kan u daarvoor ook reporten.

Reporten wegens?
Iets bijgeleerd?

coldplayke

Legacy Member
Ik meen me te herinneren dat als je iemand gewoon wijst op een d/t fout je die persoon mag reporten.
Gelukkig vind ik je zo'n toffe :)

e.House

Legacy Member
coldplayke zei:
Mijn ma he :sop:

Hij zegt: nee, mijn ma heeft al eten voorzien voor mij.
Dan maakt ze daar ineens een heel drama rond, blijft ze dat 8 keer vragen. Dan begint ze ineens over de douche. Eerst zei ze tegen mij dat ze liever niet hebben dat hij op de badkamer komt omdat hij dan door mijn ouders hun kamer moet. Ik heb zelf een pompbak op mijn kamer, dus ik zeg: ok, geen probleem.r.

Vreemd, nog niemand die zich afvroeg hoe dit kan? :s

ClayDavis

Legacy Member
n9ne zei:
Achja, wees blij dat het maar zo'n kleine probleemkes zijn :p
Ik kan ook wat afneuten over mijn schoonouders, maarja ik schiet daar niets mee op en in feite zijn dat nog serieus toffe mensen.

Dat zijn geen kleine problemen (indien alles zo is als OP beschrijft). Iemand die elke dag aan u kop staat te zagen en steeds zijn/haar woorden intrekt is een serieus probleem want elke vorm van communicatie wordt ondraaglijk.

Hoe kan je nu een normale relatie opbouwen met iemand als uw ouders steeds maar aan uwe kop zitten te zagen.

Ik ken zo nog ouders, die zijn geen pretje om mee samen te leven.

MrKend54l

Legacy Member
e.House zei:
Vreemd, nog niemand die zich afvroeg hoe dit kan? :s

Wat ik niet snap is waarom de slaapkamer van de ouders zo speciaal is. Daar valt toch niks te zien of te doen? Waarom zou je daar dan ook niet op mogen komen?

josilirios

Legacy Member
MrKend54l zei:
Wat ik niet snap is waarom de slaapkamer van de ouders zo speciaal is. Daar valt toch niks te zien of te doen? Waarom zou je daar dan ook niet op mogen komen?
Zo een goede indruk zullen die voorbinddildo's niet geven zeker ;)

Juve9le zei:

Note: This is ONLY to be used to report spam, advertising messages, and problematic (harassment, fighting, or rude) posts.
OMG DAT DERE DT MISTAKE WAS SO RUUUUWDE

Dennoman

Legacy Member
Allee, ik zal maar eens in bed gaan liggen en mij een ganse dag voornemen om nóóit nog te drinken.

Therapy

Legacy Member
n9ne zei:
"Om mij een knuffel te geven klikt u op "vind ik leuk". Vervolgens kopiëren en plakken op je eigen status. Ik geloof dat ik al weet wie mij zal knuffelen en wie niet!!! Vergeet niet dat als je eenmaal klikt op "vind ik leuk", dat je het dan ook op je eigen prikbord zet. Zodat ik je kan terug knuffelen"

30-jarige gast :') :') :') Tijd om fb op te kuisen.

Kga da tekstje ergens opslaan voor als ik weer een niet uitgelogde facebook tegenkom. :unsure:

n9ne

Legacy Member
Therapy zei:
Kga da tekstje ergens opslaan voor als ik weer een niet uitgelogde facebook tegenkom. :unsure:

Als ge er meer wilt, geef maar een seintje. Dieje gast zijn fb staat er vol mee :')

Sick`

Legacy Member
MrKend54l zei:
Wat ik niet snap is waarom de slaapkamer van de ouders zo speciaal is. Daar valt toch niks te zien of te doen? Waarom zou je daar dan ook niet op mogen komen?

Ik zou er ook niet zo'n fan van zijn hoor, maar als je met zo'n indeling zit kan je moeilijk anders. Waarschijnlijk het idee van stel dat ze iets zien dat ze niet moeten zien, en een bed van iemand anders dat niet opgedekt is of openligt om te verluchten is ook niet echt sexy. Je kan ook schrik hebben voor moesten ze het bed gaan gebruiken of in de kassen gaan neuzen. Een mens kan zich evt al schamen omdat er een doos papieren zakdoekjes staat ofzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan